بازدید 9674
۳

افتتاح بزرگترین طرح آبرسانی غرب کشور

فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء سپاه گفت: طرح آبرسانی حوزه گرمسیری حدود ۸۵ درصد پیشرفت دارد که ۵ شنبه مرحله نخست آن افتتاح می‌شود.
کد خبر: ۹۹۶۳۳۶
تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۷:۵۴ 13 August 2020

به گزارش «تابناک» به نقل از خبرگزاری صداوسیما سعید محمد در برنامه تیتر امشب ۴ شنبه شب شبکه خبر افزود: با تکمیل طرح گرمسیری، آب کشاورزی برای ۱۱۰ هزار هکتار زمین بایر تامین می‌شود و برای ۵۰ هزار نفر هم شغل پایدار ایجاد خواهد کرد.

فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء با اشاره به اهمیت ساماندهی استان‌های مرزی به لحاظ مسائل آب و خاک گفت: سال ۹۳ با تدبیر مقام معظم رهبری ۸ میلیارد دلار به این موضوع اختصاص یافت که برای طرح‌های آبی در غرب کشور و ۱۲ استان مرزی شروع خوبی بود.

محمد افزود:با اجرای طرح‌های آب و خاک در سه حوزه در ۱۲ استان مرزی و غربی کشور برای ۳۵۰ هزار هکتار اراضی کشاورزی آب تامین خواهد شد که همچنین۱۴۰ هزار شغل پایدار مستقیم نیز ایجاد خواهد کرد.

وی گفت: امیدوارم با تکمیل این طرح، مردمی که به علت خشکسالی ناچار به مهاجرت شده اند به وطن خود برگردند.

فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء همچنین با اشاره به دشواری اجرای این گونه طرح‌ها افزود: در این طرح ۱۷ سد و ۷۵ کیلومتر کانال، احداث و ۱۵۰ کیلومتر تونل نیز حفر شد که یکی از علل به تاخیر افتادن این طرح همین احداث تونل‌ها بوده است.

وی با اشاره به این که در این طرح حدود ۸ هزار نفر در زمان اجرای طرح گرمسیری اشتغال داشته و دارند درباره استفاده از جوانان در این طرح گفت: ما جوانگرایی را در قرارگاه خاتم الانبیا اجرایی کردیم و عمده مدیران ما نسل جوان هستند و ما باید به نیروی جوان و حزب اللهی اعتماد کنیم، زیرا جوان حزب اللهی مصلحت اندیش نیست و کار درست را هر طور شده انجام می‌دهد.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۵
انتشار یافته: ۳
8 میلیارد دلار می شه دوتا کشور ساخت معلوم نیست چکار کردن پولو می گه برای شروع بد نیست . اخرش هم نگفت چکار کردن. وقتی کسی تشخیص نمی ده کار درست چی هست چطور انجام اش بده. روسیه با 3 میلیارد دلار جام جهانی رو برگزار کرد و کلی درامد برای کشورش اورد شما با 8 میلیارد دلار هنوز هیچ کاری نکردی ادعا هم داری می گی برای شروع خوب بوده.
حتما ی جوب اب درست کردید 8 میلیارد دلار هم گرفتید. اون بانک های کزایی تون که کل ایران رو نابود کرد دیگه بسه به خدا
تا رییس جمهور گفت بزرگترین طرح آبرسانی در این دولت انجام شد صدا و سیمای میلی با یک برنامه نمایشی دولت را هیچکاره دانست و بقیه را همه کاره
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل