بازدید 5113

حمله روشن به دلال‌بازی و قرارداد یکساله در استقلال

کد خبر: ۹۹۶۲۳۷
تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۸:۳۲ 12 August 2020

حسن روشن پیشکسوت باشگاه استقلال به انتقاد از نحوه امضای قرارداد در این باشگاه پرداخت و به نقش برخی دلالان در این مورد اشاره کرد.

به گزارش تابناک ورزشی، حسن روشن در مورد نتایج خوب استقلال در چند هفته اخیر و دو برد مهم شاگردان مجیدی برابر سپاهان گفت: اینکه هواداران با این بردها خوشحال می‌شوند، بسیار خوب است، ولی برد و باخت در فوتبال همیشه وجود دارد و مهم این است که باشگاه به آینده نگاه کند. الان شنیده‌ام که قرارداد هشت بازیکن استقلال تمام شده و این یک معضل بزرگ برای باشگاه است. هیچ‌کس هم نمی‌داند که کدام نفرات قرار است بمانند یا جدا شوند. متأسفانه این شرایط به خاطر دلال‌هاست که قراردادها را در استقلال کوتاه مدت می‌بندند تا هر سال پول دلالی بگیرند.

مهاجم پیشین تیم تاج یا همان استقلال در ادامه افزود: مسئله دیگر پروش دادن بازیکنان جوان و مستعد است که تبدیل به امثال مجتبی جباری و آندو تیموریان شوند، ولی می‌بینیم که چند بازیکن آینده‌دار استقلال هم در چند سال گذشته از این تیم جدا شدند. این مسائل معضل مدیریت جامع در یک باشگاه را نشان می‌دهد و یکی از دلایل مهم این اتفاقات، نداشتن کمیته فنی است. باشگاه باید از پیشکسوتان و آنهایی که می‌توانند به استقلال کمک کنند استفاده کند.

وی در پاسخ به این پرسش که «آیا استقلال باید فرهاد مجیدی را برای فصل بعد حفظ کند؟»، به تسنیم گفت: باید کادر فنی تقویت شود و خود مجیدی هم این را بخواهد. کادرفنی استقلال باید وزن فنی بیشتری داشته باشد و نیمکت استقلال باید قوی‌تر و سنگین‌تر شود. حالا چه با مربی خارجی و چه با مربی ایرانی. اگر هم قرار است مربی خارجی بیاید، نباید یک مربی مثل میک مک درموت را به استقلال بیاورند، کسی که کی‌روش او را به منصوریان غالب کرد و در نهایت هم بالای یک میلیارد گرفت و رفت.

روشن در مورد تقابل استقلال و پرسپولیس در جام حذفی اظهار داشت: جام حذفی در هیچ کشوری ارزش لیگ را ندارد و خیلی از تیم‌ها آن را جدی نمی‌گیرند. من که بازی را نمی‌بینم، ولی اگر استقلال ببرد به خاطر هواداران خوشحال می‌شوم. ما فقط باید یاد بگیریم که قول ندهیم. در فوتبال نباید گفت که جام حذفی را می‌گیرم و استقلال را قهرمان آسیا می‌کنم. این حرف‌ها اصلاً حرفه‌ای نیس

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان