بازدید 12028

کشف ۲ تن گوشت فاسد در جنوب تهران

جانشین فرمانده انتظامی تهران از کشف بیش از ۲ تن گوشت فاسد بسته بندی شده قبل از توزیع در بازار توسط مأموران پایگاه ششم پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ خبر داد.
کد خبر: ۹۹۶۱۹۹
تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۱ 12 August 2020

به گزارش تابناک به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس، جانشین فرمانده انتظامی تهران از کشف بیش از ۲ تن گوشت فاسد بسته بندی شده قبل از توزیع در بازار توسط مأموران پایگاه ششم پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ خبر داد.

سردار حمید هداوند در این باره اظهارکرد: روز گذشته مأموران پایگاه ششم پلیس امنیت عمومی تهران از محل جمع آوری گوشت های فاسد و بسته بندی مجدد آن در دو انبار جداگانه در جنوب تهران مطلع شدند.

وی افزود: مأموران با اقدامات فنی و پلیسی موفق شدند هویت مالک انبارها و محل بسته بندی گوشت های فاسد را در حوالی خیابان ۱۷شهریور شناسایی و با هماهنگی شبکه بهداشت و سازمان دامپزشکی برای بررسی دقیق موضوع به محل مذکور اعزام شدند.

سردار هداوند، گفت: مأموران در بازرسی از این محل ها بیش از ۲ تن گوشت بسته بندی و یخ زده آماده ارسال به بازار کشف و مالک انباری ها را دستگیر کردند.

جانشین فرمانده انتظامی تهران بزرگ در پایان با تاکید بر اینکه بر اساس نظر کارشناس دامپزشکی، همه گوشت های کشف شده فاسد است، تصریح کرد: کلیه گوشت های کشف شده معدوم شدند.

بر اساس گزارش سایت پلیس، وی خاطرنشان کرد: با تکمیل تحقیقات مقدماتی پرونده ای در این خصوص تشکیل و متهم برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفت.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر