بازدید 4294

واکنش فدراسیون فوتبال به تعوبق یکساله انتخابی جام جهانی

کد خبر: ۹۹۶۱۸۹
تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۰ 12 August 2020

دبیرکل فدراسیون فوتبال گفت: هنوز نامه رسمی در مورد تعویق مسابقات به فدراسیون فوتبال ارسال نشده، اما آن چه که در سایت AFC در این خصوص قرار گرفته، کاملا درست است.

به گزارش تابناک ورزشی، مهدی محمدنبی در مورد بیانیه جدید کنفدراسیون فوتبال آسیا در خصوص تعویق مسابقات تیم ملی در مسیر انتخابی جام جهانی، اظهار داشت: به خاطر شیوع کرونا و اینکه شرایط کشور‌ها برای برگزاری مسابقات مناسب نبود، کنفدراسیون فوتبال آسیا نیاز به تصمیم جدیدی داشت.

وی افزود: البته دلایل زیادی برای این تصمیم وجود دارد از جمله اینکه برخی کشور‌ها توانایی رعایت همه پروتکل‌‎های بهداشتی را ندارند و شرایط پروازی بین کشور‌ها بسیار بد است. به همین خاطر، فیفا و کنفدراسیون فوتبال آسیا تصمیم گرفتند که مسابقات انتخابی جام جهانی را به تعویق بیندازند.

دبیرکل فدراسیون فوتبال ادامه داد: با این حال هنوز نامه رسمی در مورد تعویق مسابقات به فدراسیون فوتبال ارسال نشده، اما آن چه که در سایت AFC در این خصوص قرار گرفته، کاملا درست است تائید می‌کند که مسابقات از سال ۲۰۲۰ به سال ۲۰۲۱ موکول شده، ولی تاریخ دقیق آن‌هم مشخص نیست. به محض آن که خبری در این مورد به ما برسد، آن را با جزئیات دقیق، اطلاع‌رسانی می‌کنیم.

نبی در پاسخ به این سوال که با توجه به شرایط پیش آمده، تکلیف اردو، برنامه‌ریزی و کمپ‌های تیم ملی چه می‌شود، گفت: برنامه‌ریزی‌هایی در این مورد داریم. اردو‌ها و مسابقات بر اساس فیفادی کماکان بر قوت خود باقی است، اما قطعا با توجه به شرایط جدید، از فیفا و کنفدراسیون فوتبال آسیا استعلام می‌گیریم و بر اساس آن استعلام، در نهایت نظرمان را اعلام می‌کنیم.

او در نهایت تاکید کرد: اگر قرار به تصمیم‌گیری جدیدی در خصوص برنامه‌های فدراسیون باشد، به سرعت آن را اطلاع‌رسانی می‌کنیم و موارد به صورت رسمی اعلام می‌شود.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل