بازدید 4173

واژگونی دو کامیونت در بزرگراه شهید باقری

کد خبر: ۹۹۵۸۱۳
تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۵ 10 August 2020

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از تصادف دو دستگاه کامیونت در اتوبان شهید باقری و نشت گازوییل در اثر آن خبر داد.

به گزارش ایسنا، سید جلال ملکی در این باره اظهار کرد: ساعت ۱۴:۱۸ دقیقه ظهر روز جاری یک مورد حادثه تصادف در مسیر شمال به جنوب خیابان شهید باقری پایین تر از بزرگراه زین الدین، به سامانه ۱۲۵ سازمان آتش نشانی شهرداری تهران اطلاع داده شد که دو ایستگاه به محل اعزام شدند.

وی ادامه داد: آتش نشانان در مدت زمان پنج دقیقه به محل رسیده و مشاهده کردند که دو دستگاه کامیونت از جمله یک دستگاه خاور که در حال حمل وسایل دامپزشکی بوده با یک دستگاه خودرو کامیونت فوتون که در حال حمل وسایل منزل بوده برخورد کرده و هر دو خودرو واژگون شده بودند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران گفت: تصادف این دو خودرو موجب ترافیک سنگینی شده بود و نشت گازوییلی که در محل ایجاد شده بود باعث لغزندگی معبر شده بود ضمن اینکه در اثر این حادثه با نرده های میانی خیابان شکسته شده بود.

وی گفت: بر اثر این حادثه پنج مرد که سرنشین خودرو ها بودند دچار مصدومیت شده بودند که به عوامل اورژانس تحویل داده شدند.

ملکی افزود: خودروها به حالت اولیه برگردانده شدند و در حال حاضر آتش نشانان در حال ایمن سازی محل هستند و پس از آن محل را به عوامل پلیس راهور، شهرداری و... که از همان ابتدا در محل حاضر بودند تحویل خواهند داد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان