بازدید 3942

افزایش ۴ تا ۸ درجه ای دما در برخی مناطق کشور

کد خبر: ۹۹۵۵۷۳
تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۳ 09 August 2020

براساس پیش بینی هواشناسی از امروز تا پایان هفته برای پاره مناطق شمال غرب، دامنه‌های جنوبی البرز مرکزی و شمال شرق کشور روند افزایش نسبی دما تا حدود ۴ تا ۸ درجه پیش بینی می شود.

به گزارش مهر، بر اساس تحلیل آخرین نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی طی پنج روز آینده در جنوب سیستان و بلوچستان، هرمزگان، جنوب غرب کرمان و شرق فارس در ساعات بعد از ظهر و اوایل شب رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید موقت پیش‌بینی می‌شود.

امروز شدت بارش‌ها در جنوب سیستان و بلوچستان بیشتر است و همچنین از دوشنبه تا روزهای پایانی هفته به تناوب برای سواحل شمالی کشور و ارتفاع البرز مرکزی بارش پراکنده گاهی رعد و برق را خواهد داشت.

همچنین سه روز آینده دریای عمان و دوشنبه شمال و مرکز خلیج فارس و به تدریج از روز سه‌شنبه مرکز و شرح خلیج فارس مواج خواهد شد.

از امروز تا آخر هفته برای نوار شرقی کشور وزش باد شدید پیش بینی می‌شود که روزهای سه شنبه و پنجشنبه وزش باد در خراسان جنوبی سیستان و بلوچستان شدت بیشتری دارد و احتمال رخداد گرد و خاک دور از انتظار نیست.

همچنین طی سه روز آینده در ساعت بعد از ظهر در جنوب خراسان رضوی جنوب سمنان شمال اصفهان قم و مرکزی سرعت برق و باد افزایش می‌یابد.

از امروز تا پایان هفته برای پاره مناطق شمال غرب دامنه‌های جنوبی البرز مرکزی و شمال شرق کشور روند افزایش نسبی دما حدود ۴ تا ۸ درجه پیش بینی می‌شود.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر