بازدید 17865
مریم هاشمی هم ۴ سال محروم شد

دختر طلایی ورزش ایران در دنیا هم دوپینگی شد

ایران با ۸ طلا در بخش ساندای این مسابقات، بالاتر از چینی که ۶ طلا، یک نقره و یک برنز به دست آورده بود، برای دومین بار قهرمان جهان شد. با این اوصاف تعداد طلا‌های ایران به عدد ۷ کاهش می‌یابد.
کد خبر: ۹۹۵۲۴۶
تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۳:۱۴ 07 August 2020

پس از حمیدرضا قلی‌پور و معین تقوی، سانداکار سنگین وزن تیم ملی بانوان ایران سومین ووشوکار دوپینگی ایران شد.

به گزارش تابناک ورزشی، پس از افشا شدن دوپینگ حمیدرضا قلی‌پور و معین تقوی دو سانداکار نقره‌ای و طلایی تیم ملی ایران در رقابت‌های جام‌جهانی ساندای ۲۰۱۸ چین، فدراسیون جهانی حکم دوپینگ مریم هاشمی سانداکار تیم ملی بانوان ایران در رقابت‌های قهرمانی جهانی ۲۰۱۹ ووشو را هم منتشر کرد تا به این ترتیب، او سومین دوپینگی ووشوی ایران باشد.

سونامی دوپینگ در ووشوی ایران/ مریم هاشمی هم ۴ سال محروم شد

مریم هاشمی در این مسابقات مدال طلا به دست آورده بود که با این اوصاف، مدال او از سبد مدال‌های ایران کم خواهد شد. ایران با ۸ طلا در بخش ساندای این مسابقات، بالاتر از چینی که ۶ طلا، یک نقره و یک برنز به دست آورده بود، برای دومین بار قهرمان جهان شد. با این اوصاف تعداد طلا‌های ایران به عدد ۷ کاهش می‌یابد.

طبق حکم فدراسیون جهانی، هاشمی از تاریخ ۲۱ اکتبر ۲۰۱۹ تا ۲۱ اکتبر ۲۰۲۳ یعنی به مدت چهارسال از حضور در مسابقات رسمی محروم خواهد بود. سانداکار تیم ملی بانوان ایران تا ۱۴ روز دیگر فرصت دارد که به دادگاه حکمیت ورزش اعتراض کند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱۴
تا شما باشید دیگه از چین هی نبرید.........ساده است
پس تکلیف مدال ۲۰۱۹ ایشان که اهدا شده چی میشه؟ آبروریزی شد
بیخودمیگن بایدحالیشون کردکه ایرانیان ازبسکه بیحالند ورمق ندارند مجبورند برای زنده ماندن موادنیروزامصرف کنندوگرنه ماراچه به دوپینگ وسه پینگ
ایشان که مدال خود را به مقام عظمای ولایت با کلی تملق تقدیم کردند چگونه می خواهند پاسخگوی این رسوای و فضاحت باشد؟!!!!!!!!!!!
عجب بی غیرت هایی هستین حالا مدال که دادی به رهبر برای خود شیرینی چطور می شود
تابناک چرا از اینکه ایشون مدالشون رو به رهبر انقلاب هدیه دادند و باید بروند دوباره پس بگیرند چیزی نمیگی...واقعا که نشون دادید.....!!!
حالا باید هرکس که این مدال را از او هدیه گرفته است به او پس بدهد تا او آن مدال را به فدراسیون جهانی عودت دهد.
متاسفانه ایشون خودشون رو بسیجی میدونستن ومدالشون رو به مقامات اهدا کردند.از این جور ادمهای نان به نرخ روز خور باید ترسید فرداست که با کوچکترین بهانه ای روانه کشور اروپایی میشوند و به کشور خود پشت میکنن
خواهر سوم منصوریان ها کی بود؟ در تمام این سالها حقش پایمال شد.
افرین! طلای تقلبی را باید پس بدی!!! احمق!
مریم هاشمی هموتی که بناحق و با دوپینگ به مسابقات جهانی رفت و مدال تقلبی را به رهبری هدیه کرد و به پاسدار ! بودن خودش افتخار می کرد
مریم هاشمی باید به اتهام توهین به رهبری محاکمه شود.
اولا طبق قوانین جهانی تا زمانی که فدراسیون جهانی و آژانس ضد دوپینگ اسم فرد دوپینگی را اعلام نکرده رسانه ای کردن فرد مورد نظر جرم است، دوما مدالی که مریم هاشمی به رهبری اهدا کرده بود مربوط به مسابقات ۲۰۱۹ نبود و برای ۹ و ۷ سال پیش بود و اینها صحبت های رسانه های ضد انقلاب در جهت تخریب بانوی کشورمان می باشد، تازه اگر هم درست باشد مگر زمانی که هاشمی مدال خود را به رهبر اهدا کرد دوپینگ کرده بود؟ زبان عاجز است از این همه تحریف واقعیت و ارتباط دادن دو اتفاق بی ریط به همدیگر!!!
این مدال حق یکی از خواهران منصوریان بود
هیچ وقت چیزی که به ناحق به دست میارن خورده نمیشه
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی