نبض خبر؛

سرقت مسلحانه در اسلامشهر

کد خبر: ۹۹۵۱۲۹
تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۳:۳۴ 06 August 2020
تعداد بازدید : 27031
بازدید 58767
۶
سارقان که سه نفر از آنها مسلح بودند پیش از ظهر پنج شنبه 16 مرداد، طی یک عملیات که شباهت بسیاری به فیلم‌های سینمایی داشت از یک طلا فروشی در محله «باغ فیض» اسلامشهر سرقت کردند. در این سرقت به ادعای برخی افراد مطلع ۶ کیلو طلا و جواهر به سرقت رفته اما هنوز منابع رسمی این میزان را تأیید نکرده‌اند و بررسی‌ها درباره این حادثه ادامه دارد. لحظات فرار سارقان پس از سرقت مسلحانه را می‌بینید.
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۶
اسلامشهر به حال خودش رها شده متاسفانه.... همش دزدی و همشجنایت
اگر سیستم ضد سرقت مسلحانه گاردمن نصب باشه، ضمانت میکنیم که نه تنها سارقین مسلح نمیتونن یک تیکه طلا هم از ویترین یا پیشخوان بدزدن بلکه مهمتر از همه این که نمیتونن فروشنده های طلافروشی را هم تهدید کنند یا بهشون صدمه بزنند.

در سرقتهای شبانه که هدف سارقین فقط سرقت اموال داخل گاوصندوقها است هم اگر یک گاوصندوق ضد دیلم که مجهز به قفل ضد زورگیری باشه در طلافروشیها وجود داشته باشه، جوری سرقت های شبانه از گاوصندوقها غیر ممکن میشه که حتی اگر درب مغازه باز هم بمونه، باز هم هیچ اتفاقی نمیفته
پاسخ ها
رضا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۶/۳۱
آقای دانشمند سارقی که تا بن دندان مسلح وارد مغازه میشه اگر طلافروش اقدامی بکنه یه تیر خلاصش میکنن.نمونه شو زیاد دیدیم.چون پیه همه چیو به تنش مالیده اومده دزدی و چیزی واسه از دست دادن نداره. یا مرگ یا زندگی میبینه آقا دزده.
اون گاو صندوقی که میفرمایید با همکاری صمیمانه خود طلافروش باز میشه. مگر اینکه جون صاحب مغازه اضافی کرده باشه
بایدباسارقین مسلح باشدت وبالفوربرخوردکردوحکم اعدام آنان سریع السیراجراءواعلان شود.
نمیشد صداشو حذف کنید اونجا که فحش میده !!!!؟
مملکت ما وضع خوبی نداره هیچکس دزد به دنیا نیومده این شرایط زندگیه که بعضیارو به راه میکشونه فشار اقتصادی و بیکاری و بی پولی
و هروز وقتی این اختلاص های نجومی بالای هزار میلیاردی رو میشنوید دیگه چه انتظاری از مردم عادی دارید .