بازدید 7328

داوطلبان مبتلا به کرونا چطور کنکور دادند؟

سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور گفت: در کنکور کارشناسی ارشد ۹۹ تعداد ۲۶ داوطلب کرونایی در بیمارستان‌های طالقانی و مسیح دانشوری تهران شرکت کرده‌اند.
کد خبر: ۹۹۵۰۰۵
تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۰ 06 August 2020

به گزارش «تابناک» به نقل از ایرنا، فاطمه زرین آمیزی روز پنجشنبه درباره شرکت داوطلبان ابتلا به ویروس کرونا در کنکور کارشناسی ارشد، اظهار داشت: کنکور کارشناسی ارشد سال ۹۹ تعداد ۸۵ داوطلب کرونایی دارد که از این تعداد ۲۶ نفر در تهران حضور دارند.

وی افزود: ۲۵ نفر از این افراد که در قرنطینه خانگی هستند، برای شرکت در کنکور به بیمارستان طالقانی تهران مراجعه کرده اند.

به گفته سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور، یک نفر از داوطلبان در بیمارستان مسیح دانشوری تهران بستری است که در همین بیمارستان امکان شرکت در آزمون را دارد.

همه داوطلبان کنکور کارشناسی ارشد در بازه زمانی روزهای ۱۴ و ۱۵ مردادماه مهلت داشتند با مراجعه به سایت salamat.gov.ir نسبت به تکمیل فرم خوداظهاری اقدام کنند.

کنکور کارشناسی ارشد از صبح امروز پنجشنبه ۱۶ مردادماه با رقابت ۳۲۱ هزار و ۵۰۴ نفر در ۳۳ رشته امتحانی آغاز شد و تا ظهر امروز ادامه دارد. این آزمون برای باقیمانده داوطلبان تا ظهر روز شنبه ۱۸ مردادماه ادامه دارد.

به طور کلی کنکور کارشناسی ارشد ۶۹۴ هزار و ۴۱۷ داوطلب دارد که ۸۹ هزار و ۴۹۹ نفر از آنان علاوه بر رشته امتحانی اول در رشته امتحانی دوم یا شناور نیز شرکت کرده اند.

پروتکل‌های بهداشتی کنکور کارشناسی ارشد

سازمان سنجش آموزش کشور با توجه به تجریبات برگزاری کنکور دکتری ۹۹ که ۹ مردادماه برگزار شد، پروتکل های بهداشتی را دقیق تر برگزار می کند.

همراه داشتن ماسک ۳ لایه معمولی (بدون فیلتر) و استفاده صحیح از آن (از بالای بینی تا زیر چانه)، از ابتدای ورود به حوزه برگزاری آزمون تا پایان برگزاری آزمون و خروج از حوزه امتحانی الزامی است.

داوطلبان هنگام عطسه یا سرفه از دستمال کاغذی استفاده کنند.

در صورت داشتن سوال ضروری از عوامل اجرایی در طول برگزاری آزمون حتما با رعایت فاصله مناسب و داشتن ماسک اقدام به صحبت کنند.

داوطلبان در پایان آزمون تا زمان اعلام خروج از سالن توسط عوامل اجرایی همچنان بر صندلی خود مستقر باشند.

پاک کردن و ضدعفونی کردن دست بعد از درج اثر انگشت در پاسخنامه با پدالکلی (که توسط حوزه امتحانی به شما تحویل می‌شود) حتما انجام شود.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس
آخرین اخبار