بازدید 5799

محدودیت‌های ترافیکی استان البرز اعلام شد

کد خبر: ۹۹۴۸۴۶
تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۹ 05 August 2020

رئیس پلیس راه استان از اجرای محدودیت‌های ترافیکی در محور‌های مواصلاتی این استان خبر داد.

به گزارش میزان، سرهنگ "رضا گودرزی" اظهار داشت: به منظور تأمین نظم و امنیت در جاده‌ها و محور‌های مواصلاتی استان البرز، محدودیت‌های ترافیکی، اجرا می‌شود.

وی افزود: علاوه برممنوعیت تردد موتور سیکلت از ساعت ۱۲ روز چهارشنبه (۱۵ مرداد ماه) تا ساعت ۶ صبح روز یکشنبه (۱۹ مرداد ماه) در محور "کرج - چالوس"، تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت نیز از این محور ممنوع است.

این مقام انتظامی، خاطرنشان کرد: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۲ روز‌های چهارشنبه و پنجشنبه (۱۵ و ۱۶ مرداد ماه) الی ۲ بامداد روز‌های بعد از مرزن آباد به سمت کرج و آزادراه "تهران-شمال" ممنوع بوده و با اعلام ماموران پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۵ تا ساعت ۲ بامداد روز‌های پیش گفته از کرج (دو راهی شهرستانک) به سمت مرزن آباد به صورت یک طرفه خواهد بود.

سرهنگ گودرزی اظهار داشت: همچنین تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۲ روز‌های جمعه و شنبه (۱۷ و ۱۸ مرداد ماه) الی ۲ بامداد روز‌های بعد از کرج و ابتدای آزادراه "تهران-شمال" به سمت مرزن آباد ممنوع بوده و با اعلام ماموران پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۵ تا ساعت ۲ بامداد همان روز‌ها از مرزآباد به سمت کرج و تهران به صورت یک طرفه خواهد بود.

رییس پلیس راه استان البرز، خاطرنشان کرد: مرکز کنترل ترافیک پلیس راه ناجا با شماره تلفن ۱۲۰ و ۸۸۲۵۵۵۵۵ به صورت شبانه روز، پاسخگوی وضعیت راه‌های کشور و امدادرسانی احتمالی به حادثه دیدگان است.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر