وزیر پیشنهادی صمت به مجلس معرفی شد

معاون پارلمانی رییس جمهوری از معرفی حسین مدرس خیابانی به عنوان وزیر پیشنهادی صنعت، معدن و تجارت به مجلس شورای اسلامی خبر داد و گفت: جلسه رای اعتماد وزیر پیشنهادی چهارشنبه ۲۲ مردادماه در صحن مجلس برگزار خواهد شد.
کد خبر: ۹۹۴۷۴۵
تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۸:۱۸ 04 August 2020

معاون پارلمانی رییس جمهوری از معرفی حسین مدرس خیابانی به عنوان وزیر پیشنهادی صنعت، معدن و تجارت به مجلس شورای اسلامی خبر داد و گفت: جلسه رای اعتماد وزیر پیشنهادی چهارشنبه ۲۲ مردادماه در صحن مجلس برگزار خواهد شد.

«حسینعلی امیری»، عصر سه شنبه در گفت و گویی با اعلام این خبر افزود: رییس جمهوری طبق اصل ۱۳۳ قانون اساسی در نامه‌ای به رییس مجلس شورای اسلامی، مدرس خیابانی را به سمت وزیر پیشنهادی صنعت، معدن و تجارت معرفی کرد.

معاون پارلمانی رییس جمهوری با بیان اینکه این موضوع فردا (چهارشنبه) در صحن علنی مجلس اعلام وصول می‌شود، یادآور شد: چهارشنبه آینده ۲۲ مرداد جلسه رای اعتماد به وزیر پیشنهادی وزارت صمت در صحن علنی مجلس برگزار خواهد شد.

سرپرستی وزارت صمت، قائم مقام وزیر در امور بازرگانی، قائم مقام وزارت بازرگانی داخلی، مدیر کل برنامه ریزی وزارت بازرگانی، مدیر کل دفتر تنظیم بازار، مدیر کل تامین و توزیع کالا، مدیر عامل شرکت سیمان غرب، مدیر عامل شرکت سیمان فیروزکوه و عضو هیات مدیره شرکت سیمان شاهرود از سوابق اجرایی حسین مدرس خیابانی است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲۶
ایشان با طرح ناپخته قرعه کشی خودرو یک جو بسیار بد تقاضای وحشتناکی در بازار خودرو ایجاد کرد(۸ میلیون ثبت نام) و خودروها نسبت به وزیر قبلی بسیار بسیار گران تر شد.
این وزیر چی کار می خواد بکنه که وزیرای دیگه نکردن؟؟؟
ایشون میخاد جهش تولید راه بیندازه؟! به قیافش نمی خوره
مدرس خیابانی کارنامه درخشانی در ارزانی خودرو و.. دارد
علی برکت اله
نمایندگان که ادعای انقلابی دارند از وزیر جدید برنامه فوری و انقلابی عملی بخواهند وگتره ای و مصلحتی رای ندهند جای ازمون وخطا نیست.
امیدوارم مجلس به ایشان رای ندهد تا دولت ( محمود واعظی همون مشایی روحانی ) ادب بشود و دولت مجبور شود رزم حسینی را به مجلس معرفی کند
ملانصرالدینی دیگر
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۵
عصر ایرا نشما که مدعی هستی نظرات توهین آمیز را منتشر نمیکنی
انشا الله موفق باشد.
وقتی سیما جلسه کمیسیون صنایع مجلس را با ایشان نشان میداد بسیار حرص خوردم که اعضای کمیسیون پروتکل بهداشتی را در مجلس رعایت نمی کنند در صورتی که انتظار ان است که قانون گذاران قانون بهداشتی را رعایت کنند.
اصرار عجیب روحانی بر آذربایجانی بودن وزیرهای صنعتش عجیب است.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۴
بعضی استانها هیچوقت وزیر ندارند بعضی استانها هم همیشه چندتا وزیر در دولت دارند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۵
چه فرقی میکند از کدام استان باشد، مهم این است که برنامه ای جامع داشته باشد و در عمل کاری برای برون رفت از این بحرانهای فراگیر داشته باشد. رانت خوار نباشد و جلوی رانت وفساد را در زیر مجموعه خودش بتواند بگیرد. عصر ایران چرا چنین نظراتی را منتشر میکنی؟
ميشه كارنامه ايشان رو هم گيد
و خروجي شون در چند ماه گذشته بر روي قيمت خودرو
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۵
بهترین کارنامه ، حرف گوش بودن است
در چند ماه اخیر هدایت وزارت سمت در اختیار ایشان بود که صنعت و اقتصاد شرایط فاجعه باری پیدا کرده حالا چطوری برای این وزارتخانه معرفی میشوند
پراید 93 میلیون نه واقعا تواناست
علل عدم شایستگی ایشان برای پست وزارت صمت:

- قرار داشتن در تحت سلطه شدید واعظی رییس دفتر رییس جمهور و اطاعت بی چون و چرا از وی
- پیگیری و جدیت خاص در احیای وزارت واردات
- مدیریت متکبرانه
- بی اعتمادی شدید به بدنه قبلی مدیریتی و کارشناسی وزارت صمت
- بهره گیری از مدیران جایگزین عمدتا ناتوان برای سمتهای حساس (در تایید این ادعا بعنوان نمونه مدیر کل دفتر وزارتی ایشان در زمان قائم مقامی مدرس خیابانی مسئول تامین چای و بیسکوییت دفتر ایشان بوده است و هیچ سابقه مدیریتی و اجرایی جدی ندارد)
عجب آدمیه زیر آب رحمانی را زد و خودش وزیر شد
اگر صدتا وزير ديگر هم معرفي شود با اين حجم زياد وگستردگي وظايف وزارت صمت كه شامل 4وزارتخانه مي شود، هيچ اتفاقي مثبتي رخ نخواهد داد و روز به روز شاهد افزايش افسار گسيخته قيمت ها خواهيم بود
وای بر مجلسی که بخواهد بر این فرد که طبل گرانی بر خودرو می زند رای بدهد نفرین بر چنین مجلسی که بخواهد بر چنین فرد پستی رای بدهد
اصلا دولت های محمود و روحانی تمام آرزوهای مردم ایران را برآورده کردند!! دوست داشتند میلیاردر باشند که اکثرا شدن! با پراید روشون نمیشد برن بیرون که الان با 93 میلیون قیمت با افتخار سوار پراید میشن ! باز بگید این ها هیچ کاری برای مملکت نکردند!
تا همین چند وقت پیش اگر میخواستی یک برگ چک مسافرتی رو در بانک نقد کنی باید پشت نویسی میکردی وشناسنامه و مدرک شناسایی نشون میدادی ، الان هر ماه میتونی 50 برگ! 50 هزار تومانی رو یکجا! حقوق دریافت کنی. این چه عیبی دارد؟
در سیمان مدیر عامل ما بودند واقعا انسان شریفی است
ایشون بهتره بره تو خیابون درسش رو بده .
در این مملکت وزیر و رئیس جمهور فقط اجرای حکم یک گروه خاصی هستند انجام وظیفه می کنند و. در این بین ملت و مجلس .هیچکاره ..
نباید انتظار بیجا از ایشان داشت.
ایشون وزیر بسیار کارآمدی است
در مدتی که ایشون وزیر بوده قیمت خودرو چن برابر شده هنوزم اظهار فضل فرمودن قیمت فعلی خودرو زیان آور است
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی