بازدید 6911

رونمایی از جانشین احتمالی نتانیاهو

با وجود تکاپوی شدید نخست وزیر رژیم صهیونیستی صحنه سیاسی این رژیم خود را برای دوره بعد از نتانیاهو آماده می‌کند و در این زمینه نام‌هایی نیز مطرح وحتی نظر سنجی‌هایی درباره آنها انجام می‌شود.
کد خبر: ۹۹۴۴۶۴
تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۳ 03 August 2020


به گزارش تابناک به نقل از تسنیم بر اساس نظرسنجی که شبکه 12 تلویزیون رژیم صهیونیستی انجام داد نفتالی بنیت، بیشترین شانس را برای تصدی این پست در میان بقیه رقبا در اختیار دارد.

به نوشته رسانه های عبری زبان رژیم صهیونیستی در حالی که بنیامین نتانیاهو تلاش می کند تا همچنان نظر مثبت جامعه صهیونیستی را با وجود تمام تظاهرات و اعتراضات صورت گرفته ، جبهه گیری مخالف رسانه ای و پرونده های فسادش جلب کند ، صحنه سیاسی سرگرم بررسی گزینه های جایگزینی وی است.

بر اساس نظرسنجی که موسسه دایرکت والز برای شبکه 12 تلویزیون رژیم صهیونیستی انجام داد ، نفتالی بنیت وزیر جنگ کابینه قبلی رژیم صهیونیستی بیشترین شانس را در میان شخصیت های سیاسی برای جانشینی بنیامین نتانیاهو دارد.

بر اساس نتایج این نظرسنجی بنیت با 28.3 درصد از آرا در رتبه اول قرار گرفته و یائیر لاپید نیز با 21.3 درصد در رده دوم و گادی آیزنکات رئیس سابق ستاد مشترک ارتش صهیونیستی هم با 13 درصد در رده سوم قرار گرفت این در حالی است که 33 درصد از سئوال شوندگان هم اعلام کردند به هیچ یک از این 3 شخصیت رای نخواهند داد.

از دیگر نتایج این نظرسنجی مشخص شدن نزول قابل توجه محبوبیت نتانیاهو در جامعه صهیونیستی به نحوی که جامعه آماری در پاسخ به پرسشی درباره این که در صورت انحلال کابینه چه کسی را عامل اصلی آن می دانید ، 37 درصد نتانیاهو را به عنوان تنها عامل این فروپاشی معرفی و 33 درصد هم نتانیاهو را به همراه گانتس اعلام کردند.‎

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر