بازدید 59228

بهترین سریال‌ قرن انتخاب شد

سریال «بازی تاج و تخت» (Game of Thrones) در یک نظرسنجی به عنوان بهترین سریال قرن بیست‌ویکم انتخاب شد.
کد خبر: ۹۹۴۲۱۲
تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۳۵ 02 August 2020

به گزارش «تابناک» به نقل از ایرنا، سریال درام-فانتزی بازی تاج و تخت در یک نظرسنجی برای انتخاب بهترین سریال قرن، از سد رقبایی چون برکینگ بد و چرنوبیل گذشت و به صدر فهرست رسید. در این فهرست سریال‌های محبوب دیگری چون استرنجر تینگز، دکتر هو و شرلوک نیز حضور داشتند که همگی در پنج ردیف اول جای گرفتند.

سریال درام-فانتزی بازی تاج و تخت محصول شبکه اچ.بی.او براساس رمان پرفروش نغمه یخ و آتش نوشته جرج آر. آر. مارتین ساخته و از آوریل سال ۲۰۱۱ (فروردین ۹۰) تا مه ۲۰۱۹ (اردیبهشت ۹۸) پخش شد. این سریال به ادغام یک ایده فانتزی با شخصیت‌های واقع گرایانه و خلق ترکیبی از این دو عنصر شناخته می‌شد که تا آن زمان در قاب تلویزیون بی‌سابقه بود.

بازی تاج و تخت که در هشت فصل خود چندین خط داستانی را دنبال می‌کند، رکورد تعداد بیننده در بین برنامه‌های اچ.بی.او را در اختیار دارد. این سریال علاوه بر دریافت جوایز متعدد در شاخه‌های مختلف، سال گذشته با نامزدی در ۳۲ بخش جوایز امی از جمله بهترین سریال درام، رکورد بیشترین نامزدی برای این جوایز در یک فصل را به نام خود ثبت کرد. این اقتباس تلویزیونی در هشت فصل خود در مجموع ۱۶۱ بار نامزد دریافت جوایز امی شد و چندین جایزه برد.

سال گذشته نیز رامین جوادی آهنگساز آلمانی ایرانی‌تبار، برنده جایزه بهترین آهنگساز سریال در بخش هنرهای خلاق جایزه امی برای آهنگسازی سریال تاج و تخت شد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۴
انتشار یافته: ۲۹
فک کنم ایرانیا بهش رای دادن.
"چرنوبیل" روایت بریتانیایی ماجراست حتی اگر 100% واقعیت هم داشته باشد قابل باور نیست آنها در روایت کردن ماجرا اصلا خوش سابقه نیستند.
احتمالا فراموش شده، نرگس جزو گزینه ها نبوده که انتخاب نشده
پاسخ ها
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۲
ستایش را چرا نمی گی؟ با آن گریمهای فوق العاده اش!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۳
اوشین چی؟
صد در صد got اوله من که روش چیزی ندیدم متاسفانه تا به حال.
پس چرا تو لیست شون سریال کیمیا نبود !!!!
ترسیدن بقیه سریال ها توان رقابت باهاش نداشته باشن؟
فقط توی بخش گریم و جلوه های ویژه میدانی به تنهایی می تونست گوی رقابت رو از همه بروبایه خخخخخخ
خیلی فیلم مزخرفیه از همون اولش رابطه ی جنسی هست تا اخرش.من موندم این فیلمه چطور اول شده. رمانش خیلی بهتر از فیلمشه اصلا قابل مقایسه نیست.
ما رو باش که هنوز فیلمی در مورد دوران باستان مون نساختیم و پاسخ کوبنده ای به فیلم ضد ایرانی "...صد" ندادیم.
فقط پول هارو صرف فیلم های بی معنی و بی درونمایه می کنند.
بیست سال از شروع قرن نگذشته واسه چی شروع کردن به انتخاب بهترین سریال قرن هنوز سریال ارباب حلقه ها نیومده بیرون اگه مثل سه گانش باشه رقیب بزرگی واسه بازی تاج و تخت میشه
غیر قابل باوره!!!!!!
چقدر مردم به فساد علاقه دارن، حتما ایرانیا رای دادن و عربا
فقط رامین جوادی
چرا الکی دروغ مینویسین ؟ همه ی دنیا میدونن سریال بریکینگ بد بهترین سریال قرن شده ! امتیاز و رضایت خیلی بالاتر از این سریال بوده
پس ستایش چی شد؟ حقشو خوردن.
بهترین سریال قرن فقططط فرندز
واقعا جای تاسف داره فیلمایی ک فرهنگ غلط و ضد انسانی رو رواج میده بخواد ب عنوان بهترین فیلم انتخاب شه فیلم و کتاب غذای روح انسانه باید تو انتخابش دقت بشه با این تصاویر و صحنه هایی ک اینا نشون میدن ما تا چن سال دیگ حتی نمیتونیم خواهر و برادرا رو باهم تنها بزاریم تو خونه
آدم علافو بیکار می شینه سریال می بینه
همه یا دنبال نونن
یا دنبال تحصیل و زندگی
هیچ وقت سریال ندیدم
عمر هدر دادنه
که چی
همش دروغ
انصفا که حقش بود بنظرم جزوه اثرهای ماندگار بحساب میاد فقط به اپیزود پایانی ایراد وارده الباقی اپیزودهای سریال با کمترین نقد ممکن ساخته شدن و البته موزیک تیتراژ فیلم بنظرم تو ماندگار شدن این سریال بینظیر تاثیر خیلی زیادی داشت
بریکینگ بد خیلی بهتره
به نظر بنده بهترین سریال قرن سریال کره ای ملکه سوندوک می باشد که خیلی هم با ساختار واقعی قدرت پنهان در کشورها مطابقت کامل دارد.

هر چقدر از زیبایی و پیچیدگی این سریال بگویم کم است.

اگر کسی با حوصله 3 قسمت اول ان را نگاه کند تا اخر ان را ادامه خواهد داد. و به احتمال زیاد یکبار دیگر هم ان را خواهد دید.

این سریال دوبله فارسی شده و 93 قسمت 45 دقیقه ای می باشد.

دوبله زیبا و هنرمندانه این سریال استثنایی برای همیشه در یاد و خاطره ها باقی می ماند.
سریال خوب و با کیفیت و پر هزینه ای بود ولی محتوای غیر اخلاقی فیلم و برخی صحنه های خشن افراطی،باعث شد در رده nc-17 قرار بگیره و این فیلم فقط مناسب رده سنی محدودی باشه که بزرگترین مشکل فیلمه.
هر چند متاسفانه همه سنین،این فیلم رو دیدند.
در نتیجه،احتمالا بقیه فیلمها فاجعه بودند که این فیلم بهترین سریال قرن انتخاب شد.
پربیننده ترین بودن،دلیل بر بهترین بودن نیست.
مثلا،جومونگ هم پر بیننده ترین سریال در ایران شد ولی بهترین نبود.
سلام برای فهمیدن عمق فاجعه چرنوبیل کتاب صداهایی از چرنوبیل نوشته خانم سویتلانا ایوانکویچ به روایت از بازماندگان واقعه، بهترین راوی ماجراست که خیلی بهتر از سریال آن بود.
سریال ستایشم اگه میزاشتن اول میشد
اییین؟ درسته قشنگ بود ولی اصلا استحقاق این رتبه رو نداشت.بنظرم والکینگ دد باید انتخاب میشد یا money heist یا کلی سریال دیگه.
قرن ۲۱ هنوز ۸۰ سال مونده تا تموم شه
اصلا سریال خوبی نیست ته ماجرا هیچی در نمیاد.
صحنه های غیر اخلاقی هم زیاد داره
فکر کنم بریکینگ بد رو ندیدن. سریال های عامه پسند کلا خیلی بد شدن و جای سریال های خوب رو گرفتن. بریکینگ بد با اختلاف از بازی تاج و تخت بالا تره
فقط جومونگ
برچسب منتخب
# غزه # ماه رمضان # عید نوروز # کاظم صدیقی # دعای روز هشتم رمضان # دعای سال تحویل
وب گردی