بازدید 11763
۳

بیشترین تخلف نانوایان چیست؟

معاون بازرسی و نظارت سازمان صنعت، معدن و تجارت (صمت) استان تهران از اولویت بازرسی و نظارت برنانوایی‌های سطح استان و بهره‌گیری از بازرسان افتخاری خبر داد و گفت: در سال جاری تخلف‌ها در حوزه نان، آرد و نانوایی بیشتر در مورد گرانفروشی، وزن چانه نان و کیفیت نان بوده است.
کد خبر: ۹۹۴۱۹۶
تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۸:۴۴ 02 August 2020

به گزارش «تابناک»، سعید محمدی‌پور در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: طی چهارماهه امسال بیش از ۱۳ هزار بازرسی در زمینه آرد، نان و نانوایی‌ها انجام شد که به بیش از ۲۶۰۰ برگه گزارش تخلف به ارزش بیش از ۱۲ میلیارد ریال منجر شده است.

وی افزود: تخلف‌ها در حوزه نان، آرد و نانوایی بیشتر در مورد گرانفروشی، وزن چانه نان و کیفیت نان بوده است.

این مقام مسئول در ادامه با بیان اینکه به منظوربررسی عملکرد نانوایی‌ها ازحیث کمیت، کیفیت و قیمت، طرح بازرسی ویژه از نانوایی‌های سطح استان با بهره‌گیری از بازرسان افتخاری انجام می‌شود، تصریح کرد: از ۱۶ تا ۳۱ تیرماه سال جاری در مجموع ۹۶۴ شکایت از نانوایی ها به سامانه ۱۲۴ گزارش شده که بیشترین شکایت‌ها مربوط به مناطق ۲،۵،۳و۶ و کمترین مربوط به مناطق ۱۸،۹و۸ تهران است.

به گفته معاون بازرسی و نظارت سازمان صمت استان تهران، بازرسان سازمان صمت با همکاری و مشارکت بازرسان اتاق اصناف و اتحادیه های نانوایان این طرح را اجرا می‌کنند و بر عملکرد نانوایی ها نظارت مستقیم خواهد داشت.
وی در پایان از هموطنان خواست شکایات و گزارش‌های خود را درخصوص کم‌فروشی، عدم درج قیمت وعرضه خارج از شبکه آرد را به سامانه ۱۲۴ ارائه کنند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱۰
انتشار یافته: ۳
بیشترین تخلفات که اکثر نانوایی ها انجام میدهند کم فروشی گران فروشی واجباربه فروشی نان کنجدی میباشد که بیش از 50 درصد نانوایی انجام میدهند ونان را هر موقع بخواند گران میکنند وتعزیرات متاسفانه بر آنها نظارت ندارد انگار که خودشاآن میخواهند زمینه گران کردن را کم کم به مردم تحمیل کنند
نان ها خیلی کوچولو و پرتابل شده اند!!!
بیشترین تخلف مربوط به کنجد هست. طرف کلا سنگک کنجدی میزنه تا ههمه مجبور باشن نون کنجدی که گرونتر هست رو بخرون. اونایی که ساده می خوان باید تو صف وایسن و کلی زمان بذارن. اما کنجدی همیشه اماده هست و بدون نوبت میشه گرفت
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی