بازدید 6333

دفاع باشگاه سپاهان از شایان مصلح

کامنت منتشر شده، از سوی شایان مصلح نبوده و با توجه به پیگیری‌های انجام شده این موضوع توسط یکی از صفحاتی که منتسب به او بوده منتشر شده است.شایان مصلح در توییتر فعالیتی ندارد
کد خبر: ۹۹۴۰۷۵
تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۷ 01 August 2020

باشگاه سپاهان در جهت حمایت از مدافع تیم خود بیانیه‌ای را صادر کرد.

به گزارش تابناک ورزشی، پس از اعلام محرومیت شایان مصلح (مدافع تیم سپاهان) این باشگاه در جهت حمایت از بازیکن خود بیانیه‌ای را صادر کرد که به شرح زیر است.

باشگاه فولاد مبارکه سپاهان، در پی انتشار مطلبی در فضای مجازی و نسبت دادن آن به شایان مصلح که منجر به واکنش کمیته اخلاق شد، لازم است به اطلاع علاقمندان و هواداران باشگاه سپاهان رسانده شود که کامنت منتشر شده، از سوی شایان مصلح نبوده و با توجه به پیگیری‌های انجام شده این موضوع توسط یکی از صفحاتی که منتسب به او بوده منتشر شده است.

به هرحال در فضای مجازی برای ورزشکاران صفحات زیادی توسط افراد مختلف وجود دارد که با دیدگاه‌های خاصی جریان سازی رسانه‌ای انجام می‌دهند.

لازم به توضیح است شایان مصلح در توییتر فعالیتی ندارد و فردی هم که صفحه‌ای را در این شبکه اجتماعی ایجاد کرده بود، آن را غیر فعال کرده و باشگاه سپاهان نیز مستندات خود را به فدراسیون فوتبال و کمیته اخلاق ارائه کرده است. امیدواریم در این رابطه کمیته اخلاق تجدید نظر نموده و محرومیت شایان مصلح بخشیده شود.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان