بازدید 7402

اقامه نماز عیدقربان در مسجدالاقصی با حضور ۲۷هزار نفر

دهها هزار فلسطینی، نماز عید قربان را علی‌رغم اقدامات خصمانه رژیم صهیونیستی، در مسجدالاقصی برگزار کردند.
کد خبر: ۹۹۳۸۵۶
تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۵ 31 July 2020

به گزارش تابناک به نقل از فارس، دهها هزار فلسطینی امروز (جمعه) نماز عید قربان را در مسجدالاقصی برگزار کردند. اداره اوقاف اسلامی قدس، تعداد نمازگزاران را بیش از ۲۷ هزار نفر اعلام کرد.

به نوشته القدس العربی، نماز عید در شرایطی برگزار شد که نمازگزاران تمامی اقدامات احتیاطی مرتبط با شیوع کرونا را در پیش گرفته بودند. همچنین برگزاری این مراسم در حالی بود که امروز نیروهای اشغالگر اسرائیلی با ورود ناگهانی به مسجد الاقصی بنر تبریک جنبش اسلامی به مناسبت عید قربان را جمع کردند.

شیخ «محمد حسین» مفتی قدس و فلسطین در خطبه امروز عید قربان گفت: «مسجد مبارک الاقصی برای مسلمین است و هیچ متجاوز و ظالمی در این امر شریک مسلمانان نیست.»

وی با اشاره به اشغالگران اسرائیلی افزود: «آن‌ها گمان می‌کنند که با ظلم و قدرت و کمک ظالمانه جهانی خواهند توانست مسجدالاقصی را محل حضور خود کنند در حالیکه نا امید خواهند شد و شکست خواهند خورد.»

او همچنین فلسطینیان را به وحدت در برابر رژیم صهیونیستی فراخواند و تأکید کرد که فلسطینی‌ها هیچ گزینه‌ای جز وحدت در برابر ظلم به مقدساتشان ندارند.

نمازگزاران نیز در حالی این مراسم را به جا آوردند که تمامی آن‌ها ضمن استفاده از ماسک و سجاده جداگانه، فاصله اجتماعی را نیز رعایت کرده بودند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر