بازدید 19409
۲

شرط پوشش بیمه‌ای «رمدسیویر» و «فاویپیراویر»

رییس دبیرخانه شورای عالی بیمه سلامت، درباره شرایط قائل شدن پوشش بیمه ای برای دو داروی کمک کننده به درمان کرونا و واکسن آنفلوآنزا توضیح داد.
کد خبر: ۹۹۳۸۳۳
تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۴ 31 July 2020

به گزارش «تابناک»، دکتر سید سجاد رضوی در گفت‌وگو با ایسنا، درباره فرایند تحت پوشش بیمه قرار گرفتن داروهای رمدسیویر و فاویپیراویر که در درمان بیماری کووید۱۹ موثر هستند، گفت: هنوز این دو دارو در کل دنیا هم تایید مصرف ندارد، برخی آن را تایید کردند. اگر این داروها از سوی معاونت درمان تایید شوند و پروتکل تجویز رمدسیویر و فاویپیراویر ابلاغ شود، تحت پوشش بیمه قرار خواهند گرفت.

وی افزود: در ابتدا باید دستورالعمل استفاده از این دو دارو مشخص شود و سپس می‌توان آن را برای پوشش بیمه در شورای عالی بیمه مطرح کرد. اینکه دارو تولید داخل باشد یا خیر برای بیمه مطرح نیست و تلاشمان این است هر دارویی که معاونت درمان دستورالعمل آن را بنویسد و برای درمان ابلاغ شود، مورد پوشش بیمه قرار گیرد.

وی درباره قائل شدن پوشش بیمه برای واکسن‌ آنفلوآنزا نیز تصریح کرد: معاونت درمان درخواست خود برای تحت پوشش بیمه رفتن واکسن آنفلوآنزا مطرح کرده است تا تنها گروه‌های پر خطر بتوانند واکسن را با در نظر گرفتن بیمه دریافت کنند. هدف ما این است که واکسن با قیمت ارزان‌تر در اختیار گروه هدفمان قرار گیرد. این در حالی است که هر ساله معاونت بهداشتی نیز واکسن آنفلوانزا را به شکل رایگان در اختیار برخی گروه‌ها قرار می‌دهد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۲
انتشار یافته: ۲
کلا بیمه شونه خالی کرده از سرویس دهی به بیماران کرونایی
درتمام بیمارستانها چه خصوصی چه دولتی این دو دارو بصورت روتین برای بیماران تچویز میشود اینکه به بهامه نوشتن دستورالعمل زیر پوشش بیمه ای نرفته احتمالا بدلیل مافیای واردات دارو و کارگزاران بیمه ای است تا مردم را به بازار ازاد پاس دهند و مردم را بتیغند داروی 600 هزارتومانی ذمدسیور دز بازار ازاد بالای50ملیون تومان است چه حالی میبرند واردکنندگان بی وچدان از درد مردم کچاست میتی کمار؟
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر