بازدید 51898
رئیس‌جمهور در جلسه هیات دولت

افرادی که نکات بهداشتی را رعایت نمی‌کنند، مجازات‌ شوند/ کالاهای مورد نیاز مردم به وفور وجود دارد/ قوای دیگر فقط نقد نکنند، پیشنهاد هم بدهند/ اقدام اخیر آمریکا مصداق بارز تروریسم هوایی است

این شایعات را درست می‌کنند تا مردم را نگران کنند و هر روز مشکلی برای مردم به وجود بیاورند. یک روز می‌گویند یک جای کشور را فروختند، بعد می‌گویند شرق کشور، سپس می‌گویند جزایر کشور را فروختند. از این شایعه درست کردن دشمنان تعجب نمی‌کنم. تعجبم این است در این بحران و مشکلات چطور گوشی وجود دارد که این شایعات را بشنود در حالی که اساسی ندارد.
کد خبر: ۹۹۳۴۸۳
تاریخ انتشار: ۰۸ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۵ 29 July 2020

رئیس جمهور در جلسه هیات دولت گفت: علی‌رغم تلاش‌های دشمن در سال جاری، جریان تولید در کشور افزایش پیدا کرده و همین موضوع نشان می‌دهد که دشمن نتواسته جریان تولید را در کشور متوقف کند.
 
به گزارش «تابناک»، حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی روز چهارشنبه هشتم مردادماه سال ۹۹ در جلسه هیات دولت گفت: امروز کالاهای مورد نیاز مردم به وفور وجود دارد.

وی ادامه داد: تولیدکنندگان در سال کنونی نسبت به قبل فعالیت بیشتری داشته‌اند و به جرأت می‌توان گفت که دشمن نتوانست جریان تولید را در کشور متوقف کند.

رئیس جمهور تأکید کرد: باید در جریان تولید موضوع نظارت را جدی دنبال کنیم. در این مسیر وزارت صمت و دادگستری وظیفه سنگینی دارند.

روحانی گفت: اگر با سال گذشته مقایسه کنیم، می‌بینیم که فولاد ۱۰ درصد و آلومینیوم ۴۹ درصد بیشتر تولید می شود. ‌در تمام صنایع مهم ما تولیدات افزایش پیدا کرده است؛ یعنی دشمن نتوانسته کارخانه های بزرگ ما را تعطیل کند و حتی از سال گذشته کارخانه ها بیشتر کار می کنند.

وی با اشاره به تلاش دشمن برای ایجاد اختلاف در کشور بیان داشت: دشمن تلاش می‌کرد در کشور اختلاف ایجاد کند، اما با بیانات راهگشای رهبر انقلاب قوا در مسیر تعامل قرار گرفتند و این توطئه دشمنان نیز خنثی شد.

روحانی تأکید کرد: بنده معتقدم سایر قوا باید پیشنهادهای خود را ارائه کنند و تنها به بیان نقد صرف نپردازند.

اهم اظهارات رئیس جمهور را بخوانید؛

* این روزها، روزهای پربرکتی است که ما پیش روی داریم و همه این روزها که ما را در مسیر حق و حقیقت دعوت می کند امیدواری و اعتماد و توانمندی ما را افزونتر می کند.

* ما باید از شب عرفه و روز عرفه برای قدرت روحی بیشتر خود استمداد بطلبیم، مخصوصا جملات دعای معروف امام حسین (ع) در بیابان عرفات و دعایی که معمولا مومنین و معتقدین در روز عرفه آن را مرور و از آن استفاده و بهره‌برداری می‌کنند. 

{با بیان اینکه دعای عرفه مجموعه ای از معارف اسلامی است}: در این ایام ضمن این که ما مراسم را گرامی می داریم باید در شرایط امروز به پروتکل‌های بهداشتی توجه کنیم. ‌صبح امروز وزیر بهداشت نامه‌ای فرستاده که خواسته در روز عید قربان که معمولا برادران اهل سنت مراسم مفصل‌تری برقرار می کنند البته شیعیان هم همین مراسم را دارند همه پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کنند، وگرنه دو مرتبه در مسیر شیوع این بیماری قرار می گیریم و مشکلات برای مردم و کادر درمانی دو چندان می‌شود.

* امسال حاجیان ما موفق نیستند که از مراسم عرفه در بیابان عرفات استفاده کنند و جزو اتفاقات نادری است که در تاریخ اسلام رخ داده است. کمتر ما شاهد چنین سالی بودیم که حاجیان و آنهایی که عاشق خانه خدا بودند، وظیفه دینی خود را انجام دهند امسال به دلیل شیوع این بیماری موفق نیستند و انشاءالله در منزل خود نورانیت را به دل های خود با مناجات و راز و نیاز با خداوند برمی گردانند.

* اساس این ایام و روزهایی که خداوند برای ما مقرر کرده است، حالا عید مسلمان‌ها و  وحدت مسلمان‌ها و روز نزدیکی با خداوند است که به تعبیر بعضی از علما می‌گویند عرفه روز آشتی با خداوند است و توبه حضرت آدم هم روز همین عرفه بود که پذیرفته شد. 

* این ایام ایامی است که در برابر همه توطئه‌هایی که علیه مردم و کشور ما بدخواهان طراحی کردند توانمندتر و قوی‌تر می‌شویم.

* از زمان اجرایی شدن قرارداد ایران با اوراسیا تا اواخر خرداد ماه، ۶۳ درصد صادرات ایران به کشورهای اوراسیا افزایش یافته است. علیرغم آنکه از اسفند کرونا را داشتیم و تاکنون با کرونا مواجه بوده‌ایم و مرزها عادی نیست، صادرات ایران افزایش یافته است.  

*{با بیان اینکه دشمن در عرصه اقتصادی ما را زمین نزده و نتوانسته صادرات ما را متوقف کند}: البته مشکلاتی هست که باید دست به دست هم بدهیم تا قابل حل باشد. بخشی قابل حل است و بخشی هم به خاطر تحریم و کرونا است؛ اما با نظارت دقیق از تولید تا مصرف نهایی، از ثبت سفارش تا تخصیص و تامین ارز، از سفارش به کشوری که می‌دهیم تا وقتی کالا وارد بندر می‌شود و از گمرک ترخیص می‌یابد و وارد به انبار می‌شود، اگر آن را مانند سایه دنبال کنیم، مشکلی نیست.  

* از طریق سامانه الکترونیک می‌توان نظارت و مانند سایه، کالا را دنبال کرد که چگونه کالا صادر شده، کالا وارد کشور شده و اکنون کالا کجاست و در بورس چقدر قیمت‌گذاری شده است.  

{با بیان اینکه کاری که تولیدکنندگان بزرگ ما انجام دادند، کار بزرگی بوده است}: مردم بدانند در هفت سال گذشته تولید فولاد در تمام زنجیره نسبت به تاریخ قبل ایران دو برابر شده است. از تمام مراحل یعنی از معدن، کنسانتره، گندله، فولاد و آهن اسفنجی دو برابر شده است. در پتروشیمی هم تولیدات ما در این هفت سال دو برابر شده است. تولید ما ۵۶ میلیون در سال ۹۲ بوده که تا آخر سال به ۱۰۰ میلیون تن می‌رسد.

  • شاهد حرکت خوبی در کشور هستیم. باید نظارت را در سطح کلان و خرد اضافه کنیم. وزارت صمت و دادگستری وظیفه نظارت بر بازار را دارند تا مقررات، قانون و چارچوب‌های قیمتی اجرا شود.  

روحانی:مگر می‌شود کوه را فروخت؟

 دشمن علاقه مند به جنگ بین قوا و اختلاف شده بود

{با بیان اینکه در هفته‌های اخیر دشمن راه‌های دیگری را در پیش گرفته است}: راه دیگر دشمن ایجاد تفرقه و اختلاف در کشور است. اوایل امسال علیرغم کرونا، دشمن علاقه‌مند به جنگ بین قوا و اختلاف شده بود اما از این توطئه هم عبور کردیم. البته بیانات رهبری، دقت، سخنان و هدایت ایشان بر هر سه قوه نقش اساسی داشت.  

* امروز شاهد آرامشی در کشور هستیم و هیچ یک از قوا به دنبال حاشیه‌سازی نیستند. باید همدیگر را کمک و همکاری کنیم و اگر نکته‌ای هم می‌خواهند به ما گوشزد کنند، راه حل را هم پیش روی ما قرار دهند، وگرنه نقد خالی دردی را دوا نمی‌کند.

انفال را نمی‌شود وقف کرد

* مگر می شود انفال، بیابان، مرتع، جنگل، کوه، دریا و اقیانوس را وقف کرد؟ اگر به این راحتی بود همه اقیانوس های عالم را وقف می کردیم و درآمدش را در راهی می‌دادیم.  

* اساس وقف، مالکیت اول باید باشد؛ وقتی مالک اول نیست نمی‌شود وقف کرد. در بعضی از وقف نامه‌ها کاغذ قدیمی‌ها از بین رفته و موریانه خورده گفته از کوه فلان تا کوه فلان، از این کوه تا آن کوه ۱۰۰ کیلومتر را در راه خدا وقف کرده است. مگر مال اوست؟ هر کس که احیا کرده با احیا مالک می‌شود. 

با شایعات مردم را نگران می کنند

همچنین بر اساس گزارش ایرنا حسن روحانی در بخش دیگری از صحبت‌هایش به این موضوعات اشاره کرد؛

* این شایعات را درست می‌کنند تا مردم را نگران کنند و هر روز مشکلی برای مردم به وجود بیاورند. یک روز می‌گویند یک جای کشور را فروختند، بعد می‌گویند شرق کشور، سپس می‌گویند جزایر کشور را فروختند. از این شایعه درست کردن دشمنان تعجب نمی‌کنم. تعجبم این است در این بحران و مشکلات چطور گوشی وجود دارد که این شایعات را بشنود در حالی که اساسی ندارد.

* همه برنامه‌های دینی از روز عرفه و عید قربان تا عید غدیر خم و ایام محرم الحرام با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار می شود.

اگر پروتکل ها می گوید عزاداری محرم نباید ۲ ساعت بیشتر باشد، باید رعایت کرد

*‌ پروتکل اگر می گوید اجتماع و تراکم جمعیت در یک جا نباید باشد، نباید چنین باشد. اگر می گوید استفاده از ماسک و رعایت فاصله باید باشد، مراعات شود. اگر پروتکل می گوید نوشیدنی نباید خورد باید به آن عمل کرد. اگر طبق پروتکل روز عزا از ۲۰ روز، به سه یا چهار روز کاهش یابد باید گوش کرد و اگر گفته ساعت عزاداری  ۲ ساعت بیشتر نباشد، باید طبق آن انجام شود و همه باید مراعات کنند. الان مشخص است که عزاداری ماه محرم چگونه است و چند ساعت باید باشد.

* به آنانی که می خواهند عزاداری تعطیل شود، گفته می‌شود عزاداری تعطیل نمی‌شود. به آنانی که می‌خواهند از طریق عزاداری، عزاداری را زیر سوال قرار دهند و این عزاداری باعث بیشتر شدن موج بیماری شود  به آنها هم اجازه نمی‌دهیم. 

*‌ عاشقان امام حسین (ع) و آنانی که امسال هم مشعل عزای امام حسین (ع) را روشن خواهند کرد و به پا خواهند داشت خودشان بیشتر از همه مواظبت و مراقبت می‌کنند تا واجب شرعی را رعایت کنند. همه آنان می دانند اگر کسی آلوده است مراعات نکرد و موجب آلودگی دیگری شد، هم حق الناس را زیر.  پا گذاشته و هم دارای ضمان شرعی است. اینکه کسی مریضی خود را از خانواده و زن و بچه و همکاران پنهان می‌کند اینها ضمان شرعی دارد و خلاف مقررات شرعی و قانونی است. 

برای کسانی که پروتکل را مراعات نمی کنند، مجازات تعیین شود

* حتی اگر لازم است برای کسانی که پروتکل را مراعات نمی‌کنند، مجازات تعیین شود. به وزارت کشور  و وزارت بهداشت هم گفتم برای مواردی که لازم است مجازات تعیین کنند. البته این را گفتیم اگر کسی وارد اداره می شود و پروتکل را رعایت نمی‌کند، او را راه ندهند یا او را برگردانند و برای او غیبت بزنند.

* می توانیم برای متخلفان مجازات تعیین کنیم؛ بنابراین، به شایعات دامن نزنیم برابر آن بایستیم. صدا و سیما و رسانه‌ها هم آگاهی مردم را آنقدر بالا ببرند که گوشی شنوای این مسائل نباشد.

باید در برابر شایعات بایستیم

* اگر کارمند اداره‌ای وارد اداره‌ می‌شود و پروتکل‌ها را مراعات نکرده، وی را برگردانند و برای وی غیبت بزنند. این موارد مشخص شده ولی ما بالاتر از این هم می‌توانیم قدم‌های بعدی را برداریم و برای آنهایی که متخلف هستند، مجازات تعیین کنیم.

{با تاکید بر اینکه نباید به شایعات دامن زده شود}: باید در برابر شایعات بایستیم، صدا و سیما و رسانه‌ها آگاهی مردم را آنقدر باید بالا ببرند که گوشی شنوای این مسائل نباشد.

* دشمنان در مرحله دیگر کار دیگری را شروع کردند؛ در مجامع بین‌المللی قطعنامه‌ای علیه ما تصویب کردند و نگذارند ما به حقوقی که در توافق هسته‌ای و قطعنامه ۲۲۳۱ در زمینه پایان تحریم تسلیحاتی است، دست یابیم.

* از اینجا و آنجا گدایی می‌کنند به شرق و غرب می‌روند و در برابر این و آن خم می‌شوند و صبح تا شب مانند دلال از کاخ سفید راه افتادند از این کشور به آن کشور و با این تلفن و آن تلفن و تا امروز. الحمدالله هیچ موفقیتی به‌ دست نیاورند. اگر هم روزی موفق شوند ما پاسخ بسیار قاطعی به آنها می‌دهیم. البته در حال حاضر کم کم به سمت یاس می‌روند.

{با بیان اینکه اکنون دشمنان داستان دیگری را آغاز کرده اند}: آنها در آسمان بین‌المللی با گستاخی، شیطنت‌های خطرناک انجام می‌دهند. مگر می‌شود، ایکائو، شورای امنیت، سازمان ملل و کشورهای منطقه کجا هستند؟ کشورهایی که این تخلف در فضای آنها صورت گرفته و این پرواز به مقصد آنها بوده همه باید حرف بزنند.

آمریکا مرتکب تروریسم هوایی شده است

* مگر می‌شود در یک فضای کریدور آزاد بین‌المللی در یک روت مشخص هوانوردی یک جنگنده کنار هواپیمای مسافربری بیاید و مردم را در آسمان بترسانند. بدون تردید این تروریسم هوایی است. کسی که کنار یک هواپیمای مسافربری، جنگنده می‌فرستد یک کار تروریستی هوایی انجام داده و به عنوان یک تروریست با آن برخورد شود. ایکائو، شورای امنیت و کشورها باید با آن برخورد کنند.

{با تاکید بر این که این داستان‌ها از طرف آمریکا سابقه داشته است}: یک بار دیگر هم در سال‌های پایانی جنگ در سال ۶۷ دیدیم که چطور هواپیمای مسافری ما را به بهانه‌های واهی سرنگون کردند. از آنها این سابقه را داریم اما این که در فضای یک کشور دیگر مانند سوریه بیایند این غیرقابل قبول است.

* این شیطنت‌ها و این بازی‌ها همه برای این است که در برابر ایران هر راهی رفتند شکست خوردند.

ملت ایران در برابر دشمن تواضع نمی کند

* به سردمداران کاخ سفید می گوییم که یک راه بیشتر در برابر ایران برای شما وجود ندارد و آن اجرای حق و قانون و توافق و مقررات و جبران خسارت‌هایی است که به مردم وارد کردید یعنی این که شما راه دومی شما ندارید. اگر فکر می‌کنید ملت ایران در برابر فشارها و شیطنت‌های شما تواضع خواهد کرد اشتباه کردید. اگر فکر می کنید ما از حقوق خودمان دست برمی داریم این گونه نیست و اگر فکر می کنید مردم ما مایوس می شوند مردم ما مایوس نمی شوند.

* مردم در فضای ماه رمضان روحیه شان قوی‌تر شد. مردم ما در فضای ماه ذی حجه و محرم روحیه اشان قوی‌تر خواهد شد. راه ما ایستادگی، مقاومت، ‌ تولید، ‌ صادرات، نظارت و کمک به یکدیگر و مبارزه با آنهایی است که در شرایط سخت می‌خواهند سوء استفاده کنند.   

* من از همه کسانی که در تولید تلاش و ‌کار مردم را تسهیل می کنند ـ ما دیروز در یک جلسه فضای مجازی دیدیم اقدامات بسیار خوبی در زمینه سلامت، مالیات، قبوض آب و برق و گاز، سفته الکترونیکی و شروع کسب و کار انجام شده که از ۷۲ روز تقلیل به ۳ روز پیدا کرده و در  ۴ استان اجرایی و عملیاتی می شود ـ تشکر و سپاسگزاری می‌کنیم.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲۶
در انتظار بررسی: ۹
انتشار یافته: ۱۵۹
آن چنان رونق اقتصادی ایجاد میکنیم که کسی به 45 هزارتومان یارانه نیازی نداشته باشد.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۸
خب راست گفته دیگه!۴۵ هزار تومن هم دیگه مبلغیه؟!نهایت باهاش یه وعده غذا بخوریم تموم میشه!!
ناشناس
| Netherlands |
۱۳:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۸
مال قبل ترامپ بود
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۸
اقای رییس جمهور پیشنهاد های علمی خیلی داده شده در طول این چند سال ولی شما دنبال کار خودت بودی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۸
وقتی فردی در قید حیات نباشد نیازی به یارانه هم ندارد
بجای رونق اقتصادی رونق مرگ و میر داریم مهم رونق است که داریم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۸
شما که 45 تومان یه وعده غذات می شه برو انصراف بده بذار نصیب کسایی بشه که خرج زندگی ماهیانشون رو با همین یارانه مدیریت می کنند.
حسین
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۸
در جواب ناشناس 13:10 با پرچم فرانسه ، دوست عزیز فیلمی که اقای ظریف هفته ی بعد از برجام در نشست خبری میفرمایند حتی اگر رییس جمهور امریکا با یک حرکت خودکار توافق رو لغو کنه هیچکس ازش تبعیت نمیکنه رو هم ببینید، اون مال خیلی خیلی قبل تر از ترامپ هست
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۲:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۹
آره میشه یک کیلو و نیم گیلاس
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۵:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۹
مگموالا ما که ی ماسک نخردیدم ی الکل نخریدم واقعا کی میاد ی زل بگیره ۲۰ تومن برا ما منطقه محروم سخته یا بسته ماسک هفت هزار تومن با بیمه ۹۰۰ هزارتومنی شما مگید ۵ میلیون زیر خط فقر مزیر خط فقرم نیستیم باید خاک بریزن روموند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۹
وقتی اکثریت مردم قدرت خرید ندارند
وفور نعمت به چه درد و فایده ای می خورد ؟
اتفاقا یکی از دلایل وفور نعمت در بازار ، عدم توانایی لازم خرید برای اکثریت مردم است
چرا روحانی ماسک نداره؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۸
فاصله داره و کسی هم روبروش نیست.
ناشناس
| United States of America |
۱۷:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۸
ایشون که خودش مدام پروتکل ها رو نقض میکنه
بانزدن ماسک
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۹
فاصله رعایت کرده
آقا نمیشه شما این ده ماه کلا حرف نزنی
فقط صحبتهات روی نرو آدمه
پاسخ ها
چشم کف پات
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۸
خداوند امواتت را رحمت کنه خوب گفتی
درد بدبختی ها همه یه طرف افاضات نافذ این یه طرف
وقتی صحبت میکنه و لبخند میزنه حس گوسفند بهم دست میده
ناشناس
| Germany |
۱۸:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۸
باور کنید وقتی این روحانی صحبت میکنه ، دوست دارم با آرپی جی بزنم تلویزیون رو نابود کنم .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۸
گل گفتی یه شماره حساب بده هزینه سکوتت رو مردم بریزن به حسابت اقلا آرامش اعصاب داشته باشیم
اسناد های استانی را لغو کنید و فقط 1 سند آن هم ملی برای دماوند و کوهپایه های اطراف آن صادر کنید
محدوده منابع طبیعی هم به آن اضافه کنید
برخی استانها چون هر کدام 1 سند دارند فکر میکنند میتوان آن را فروخت یا واگذار کرد
به شدت تمام با سازمان اوقاف هم برخورد کنید و تمامی مسولینی که در رابطه با فروختن کوهپایه یا حتی واگذاری 1 متر مربع آن به هر سازمان و شخصی برخورد کنید (زندان)
وقتی حتی نمیتوانید 1 قله که نماد ملی کشور است را به درستی اداره کنید بقیه کارها را هم نخواهید توانست
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۹
مردم دیگر فریب نمی خورند
قله کوه را فقط آزاد کردید
و کوهپایه شرقی آن که ارزش مالی فراوان برای دست اندازی دارد
همچنان در چنگ طمع کاران و زمین خواران است
جناب رئیس جمهور یک سری به لواسن بزنید همین نزدیکی تهران و مشاهد کنید که چطور کوه ها رو به اقا زاده ها فروختن !!بعید است که ندیده باشید !!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۸
معلومه که ندیده!آنقدر که این بنده خدا در حال رتق و فتق مشکلات کشور است که آب در دل ما تکان نخورد وقت نمی کند از دفتر کارش بیرون بیاید!
ناشناس
| Germany |
۱۵:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۸
ایشان می فرمایند که چگونه مردم این شایعات را باور می کنند!؟
در مملکتی که مسئولانش مشغول تناقض گویی هستند ،،و مرتب تایید و تکذیب می کنند ،گوشی توانایی تشخیص بین درست و غلط را ندارد ،متهم خودتان هستید!
ناشناس
| Germany |
۱۸:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۸
آقای رئیس جمهور ؛ همانطور که در این هفت سال قیمت تمام اجناس از ارز و طلا گرفته تا خوراکی و هزارتا کوفت و زهرمار دیگه چندین برابر شد ، مطمئن باش کوه هم وقفی و خوردنی خواهد شد .

البته این بلایا فقط مختص دولت شما نیست . ما هیچ خیری از سایر دولت ها هم ندیدیم . چون در واقع شماها کاره ای نیستید .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۹
چطور ندیده باشند ؟
برادر گرام شان و دوستان و همکارانشان
در لواسان چندین ویلا دارند
به چه خوشگلی !!؟؟
روحانی:مگر می‌شود کوه را فروخت؟
کوه خواران: ما کردیم وشد...
مردم:به لطف دولتمردان پاک شما کوه را میشه خورد.....
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۸
خوب اومدی!البته زمین خواری و ... مختص فقط این دولت نبوده!
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۸
محض اطلاع شما سازمان ثبت اسناد زیر نظر قوه قضاییه است چه ربطی به دولت داره
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۸
جناب علی 14:22
اول ببین ماجرا چیه بعد از دولتت دفاع کن
دولت شما نگفته طبیعت‌خواری ربطی به من نداره !!! گفته اصلاً همچین چیزی وجود خارجی نداشته، نداره و نخواهد داشت !!! الان متوجه شدی ماجرا چیه؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۸
همانطوری که چاههای نفت و گاز را به چین فروختید این یکی هم به خاطر معادنش می شود .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۹
در این سیستم بدون
پاسخگویی که تمام کوههای کلاردشت و البرز را در تهران و کرج تا نزدیکی قله و گردنه حیران و شوووو
را دیوار کشیده اند
و در قطعات هزار و دوهزار متری فروختند و ویلا کردند و سند زده اند
بله ممکن و شدنی است !!؟
(امروز کالاهای مورد نیاز مردم به وفور وجود دارد.) قیمت هاشو خبردارین؟
پاسخ ها
کاکلی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۸
گیرم کالایی بود.پولش کو؟
ناشناس
| Netherlands |
۱۵:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۸
ما کارگران که دیگه قید میوه را زدیم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۸
کاکلی عزیز،پول اینترنت داری ولی پول خرید میوه نداری؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۲:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۹
منم میخواستم نظری مشابه بدهم که دیدم تو کامنت ها هست
کاش میشد این چند ماه آخر رو کمتر میومد تو تلویزیون و حرف میزد
نمیدونم . نمیشه ؟
مگر میشود آب را فروخت؟ یا خاک را؟ مگر میشود بیت المال را بدون اذن آنها به سایر کشورها اهدا نمود؟ مگر میشود تیلیاردها دارائی ملت را در بانکهای خارجی بحساب آقازاده ها واریز نمود؟ مگر میشود در پاسخ به اختلاسهای هزاران میلیاردی کشش نداد؟ مگر میشود.........؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!
"مگر می شود انفال، بیابان، مرتع، جنگل، کوه، دریا و اقیانوس را وقف کرد؟ "!!
همیشه همین طور است اول یک کاری را یواشکی انجام می دهند بعد که قضیه لو رفت کلاْ انکار می کنند بعد که آبها از آسیاب افتاد معلوم می شود که واقعیت داشته!
شما بسیاری از دارایی های سرمایه ای کشور را به اسم خصوص سازی به یک دهم ارزش واقعی بین اطرافیان خود تقسیم کردید، چرا نتوانید؟؟؟
کشور که فروخته شد کوه که جای خود دارد
آره شما می تونید همه چی را بفروشید
حالا دماوند چون نماد ایران و نزدیک تهرانه صداش دراومد‌ بیاید شمال ببینین چطور جنگلها رو اوقاف خورده یک ابم روش داره از مردم هم پول میگیره. حالا کی منطقه ای که صد سال قبل جنگل بوده وقف کرده خدا دادند
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۱۷:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۸
آخه این چه وضعشه ؟

تمام ایران رو چاپیدن اینا
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۹
در شهر گرگان آغازاده های
اسمش را نبر ؟؟؟
تمام درختهای جنگل ها را بریده و فروختند و زمین زراعی و مرتع کردند
و از هر گرگانی سوال کنید
به شما اسمش را خواهد گفت
و سانسور نخواهید شد !؟
چرا نشه ....خیلی ها فروختند وشد.کوه فقط قله دماوند که نیست...به گردنه حیران سر بزنیدتا ببینید که هر کاری میشه کرد
در این روزها قوه مقننه چند قانون برای مبارزه با بیماری های همه گیری (مانند کرونا) تصویب کرده است؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۸
اولویت حل مشکل فضای مجازی است
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۸
قانون هست کسی توان اجرای قانون و مجازات مجرمان را‌ ندارد
همون جوری که دلار 3 تومنی کردی 26 تومن
کوه رو هم همون جوری میفروشن،
البته تقصیر نداری شما اگه رای اورده بودی این همه مشکل نداشتیم!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۸
البته ایشان دلار را از ۳ هزار تومن کرد ۲۶ هزار تومن(یعنی نزدیک به ۹ برابر)! چه کسانی در سالهای ماقبل دلار را از ۷ تومن رساندند به۳۰۰۰ تومان؟!( یعنی ۴۲۰ برابر)؟!
ناشناس
| Germany |
۱۷:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۸
ولله از وقتی که ما یادمون هست ، وضعیت مملکت روز به روز بدتر شده و هیچ ربطی هم به دولت ها نداشته .
ماسک سه لایه بسته 50 عددی 130 تومان یارانه دو نفر 90 تومان! یعنی اگر تو ماه روزی ی ماسکم بزنن جمعه ها هم نرن بیرون کلا 40 هزار تومن عقبن !
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۸
من که ۱۵۰ تومان کمتر پیدا نکردم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۸
بنده ماسک سه لایه را از سایت باماسک،خریدم هفتاد و پنج هزار تومان،پنجاه تائیشو، دونه ایی میشه هزار و پانصد تومن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۲:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۹
جمعه ها بمون خونه اخبار رو بگیر ببین روحانی از چه خبرهایی مطلع شده
آقای روحانی راست میگن همه چی توبازارهست به وفورمردم الکی مینالند
من خودم امروزیک کیلوخاویارگرفتم براپیش ششلیک داشتیم که من چون رژیم گوشت دارم ماهی اوزون برون خوردم باکبک سرخ شده برادسرهم که بستنی مخصوص باروکش طلا گرفتم البته اشتباه نشه من چندوقته بیکارم ایناروتوسبدکالا وباکمک یارانه خریدم ومیدونم که اکثریت مردم تقریباً خوراکشون همینه یه چهاردرصدمشکل دارن که اوناهم عوامل خارجی هستن
روحانی مچکریم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۸
آفرین اصلا یکی از دلایل کند شدن تورم همین جیب خالی ملته وگرنه باید ابرتورم تا حالا فرا می رسید
تو این وضع تورم داعیان رهروی از سیره امام علی فقط گل آرایی مجلسشون بالای 5میلیون آب میخوره ان وقت میگه مردم مردم ببخشید منظورتون کدوم مردمه نکنه شماهم مثل قبلیه فقط ایران را تو کوچه خودتون دیدو بس دولتی که دولت قبلی را به همه چیز به غیر از خدمت متهم میکرد رو تمام شعار دهندگان دولت قبل و ماقبل و ماقبل تر را سفید که هیچ منور کرد آقایون دولتی کسی که به سان شما خودشو به خواب زده حضرت عزراییل هم نمیتونه بیدار کنه
مگر میشود، ارزش پول یک مملکت رو در عرض 7 سال ، 10 برابر کاهش داد؟؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۲:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۹
کردیم شد
مگر میشود قیمت مسکن از در عرض 7 سال 10 الی 11 برابر افزایش داد؟؟؟
مگر میشود، قیمت بنزین را یک شبه 3 برابر افزایش داد و خبر نداشت؟؟؟
مگر میشود قیمت طلا و ارز را 8 الی 9 برابر افزایش داد؟؟؟ اونم طی 7 سال؟؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۸
طی 2 سال
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۸
طی 2 سال طلا 10 برابر شد
مگر میشود، قیمت فرقــــــون های ایران خودرو و سایپا را طی 6-7 سال 10 برابر افزایش داد؟؟؟
مگر میشود، مردم را به زباله گردی کشاند؟؟؟

در عرض 7 سال؟
مگر میشود ترامپ در عرض چند ثانیه برجام را پاره کند؟؟؟

امضای کری که تضمین بود
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۱۵:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۸
امضای ظریف تضمین نبود.یعنی دوستان شما نداشتند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۹
مگر میشود در صحن علنی مجلس پرچم آمریکا و برجام را آتش زد ؟
و اف ای تی اف را تصویب نکرد
و انتظار داشته باشیم
تا پول نفت به کشور واریز گردد
مگر می شود، در کشور تجــــــــــــــارت ماســــــــــــــک و مــــــــواد شوینده و ضدعفونی در عرض چندماه راه انداخت؟؟؟؟
مگر میشود، از دیوار سفارت امریکا بالا رفت و الان آقازاده هایتان توی آمریکا و انگلیس با پول مملکت بخورند و بخابند؟؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۸
جواب سوالتون مثبته
ولی شما اون مرگ بر آمریکا رو بلندتر بگید!!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۸
داغ دیوار آمریکا هنوز تو دلهاست
سرتو از زیر برف بیرون بیار
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۱۷:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۸
نه مرسی ؛ هوا گرمه ، برف حال میده
در ارتباط با نکات بهداشتی بهتر است وزارت بهداشت از خودش شروع کند هزاران هزار اخطاری که در رابطه با عدم رعایت بهداشت صادر کرده پیگیری کرده اخطار که بعد از آن مجازاتی نباشد چه ارزشی دارد
ایــــــــــــــــن سخنـــــــــــــــان رییس جمهوره سوییس ه فک کنم!!!

تابناک دقیق نگاه کن اشتباه چاپ کردی ها!!!

مگه میشه رییس جمهور ایران باشی و این حرف ها؟؟؟
جناب رییس جمهور شما اول از سازمان های زیرمجموعه خودتون شروع کنید. به عنوان مثال سازمان هواشناسی که همین دو سه روز قبل برای معاونین سازمان با حضور رییس سازمان هواشناسی دوتا جشن تولد گرفتن!!!!!
گفتار درمانی برای اقتصاد رو به موت ایران جواب نمیدهد. آقایان از خوب بیدار بشین. جامعه خسته است، زیر فشار اقتصادی، کاری کنید.
روحانی دیگه اخرش همینه به درد ریاست جمهوری نمیخوره
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۱۷:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۸
اخوی از شما خودی ها بعیده
بفرمایید شما چجوری ریگی و از آسمان به زمین کشیدید؟
هیچ وقت یادم نمیره وزیر محترم نفت گفت قیمت بنزین قرار نیست به این زودیها بالاتر برود. هفته بعدش کلا شد 3000 تومان. شما یک چیزی بگو که درست باشه. کدوم حرف شما راست بوده که این یکی باشه. الانم سال آخرت رسما همه چی را ول کردی به امان خدا. ما رونق اقتصادیتم دیدیم و ...
جناب آقای حسن روحانی
رئیس جمهور محترم!
با سلام،
احتراما خواهشمند است سکوت کنید
میشه بجای کلمه پروتکل یک کلمه فارسی استفاده کنیم مانند "آداب "
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۸
استفاده میشود دستورالعمل
ناشناس
| Germany |
۱۷:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۸
شمام وسط دعوا نرخ تعیین نکن .

اینقدر هم نسبت به زبان تعصب نداشته باش . همش 48 درصد ملت فارس هستن .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۸
شیوه نامه درستتر است.
بابا دندان دارد اما نان ندارد. سوپری کالا دارد اما بابا پول ندارد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۸
دمت گرم هر جا هستی خدا نگهدارت باشه. کامنتت اشکمو در اورد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۸
بابا وقت کامنت نویسی دارد،پول خرید اینترنت و گوشی هوشمند برای وبگردی دارد،ولی پول خرید نان ندارد؟؟؟
بابا دندان دارد اما نان ندارد. سوپری کالا دارد اما بابا پول ندارد
بابا دندان دارد اما نان ندارد. سوپری کالا دارد بابا پول ندارد
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۱۷:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۸
طوری این آقای رئیس جمهور حرف میزنه انگار کالاها رو مفتکی دست ملت میدن .
من بلد نیستم .لطفا یک نفر وارد یک کمپین راه بیندازد تا با اعلام شماره ملی آن را امضا کنیم و از آقای روحانی و تیم اقتصادیش بعد از پایان ریاست جمهوری شکایت کنیم . یک وکیل بسیجی حزب الهی هم زحمت دادخواست را بکشد .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۸
اگر شکایت رییس روحانی را بکنی من هستم ولی اون موقع دیگه وکیل گیرت نمی آید.
مگر میشود حق ماهیگیری سواحل جنوبی را به کشتی های چینی داد و ماهیگیر جنوبی را بدبخت کرد؟؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۱۷:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۸
بله میشه .

اینا کدوم کارشون به نفع ملت بوده تا این کارشونم به نفع ما بشه آخه
تبلیغات تهوع آوری دارید
از کچل و کله سوراخ سوراخ و سوسک و ....
متاسفم از این همه کج سلیقگی به خاطر یک مشت ریال
مگر میشود کابینه ی پیرمردان و پیرزنان 70-80 ساله را تشکیل داد و برای جوانان زیر 40 سال تصمیم گرفت؟
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۱۷:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۸
درود به شرفت .

شما رو بخدا یک نگاهی برای نمونه به مجلس بندازید . اینا میدونن درد جونا چیه آخه ؟!!!!!!!!!!!؟
ناشناس
| Germany |
۲۲:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۸
مگه میشه آقای جنتی سی سال هر مسولی را دستچین کنه و حالا مردم مقصر باشند
مگه میشه رییس جمهور بود و انقدر بی تفاوت نسبت به مردم؟
خدا رحمت کنه احمدی نژاده و هر هفته سفر استانی داشت و ارتباط مستقیم با مردم داشت
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۸
و پول همه ی ملتو بین یه عده ،دوستدار خود،پخش کند!!!
جالب هنوز بعضی دنبال فضای دو قطبی یا چند قطبی هستند. فکر میکنید حسن محمود با هم فرقی دارند؟
هميشه حق با شماست . مردم اشتباه ميكند
تو هر کار بدی به احمدی نژاد نسبت دادی
راست یا دروغ
همه را با شدت ۱۲ ریشتری
خودت انجامشون دادی
فروش کوه که چیزی نیست
ما که میدانیم همه چیز به وفور یافت می شود ولی با چه قیمتی؟!! آقای رییس جمهور مردم به خودت بیا که بدجوری قافیه را باختی!!
اینقدر روی پروتکل تاکید نکنید کی به پروتکل توجه میکند مگه نظارتی وجود دارد بانکها و ادارات بین خودشون و مردم یک پلاستیک کشیدن این اوج رعایت پروتکال است مگه اینجوری میشه با ویروس مقابله کرد
بله حق با شماست همه چي هست ولي مردم قدرت خريد ندارند
جالبه سنی ها در اقلیت هستند اما کسی چیزی بهشون نمیگه و همه کاسه کوزه ها سر شیعه ها فقط شکسته میشه. چرا واقعا؟؟؟؟؟!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۸
یعنی میخواهی اصرار بر عزاداری را هم بیندازند گردن هموطنان سنی مان؟ تو دیگه کی هستی.
ناشناس
| Germany |
۱۸:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۸
اولاً این حرف شما هیچ ربطی به موضوع نداره .

ثانیاً ؛ فعلا که تمام امور دست شماهاست .
همون قدر که بقیه جاها قانون گذاشتید و نظارت کردید برای محرم هم میکنید !!!
کمتر فیلم کنید ملت
امیدوارم ملت ایران به درجه ای رسیده باشند که خودشون تشخیص بدند رفتار صحیح و درست چیه
به همین مرحله برسیم بخش عمده ای از مشکلات رو حل کردیم
این حرف ها با مردم ایران است یا اسکاتلند .‌ چون ما که نمی توانیم با حقوق کم ماسک هم تهیه کنیم . راستی اگر آمدی ایران بفکر ما هم باش با این گرانی اجاره و کالا و نرخ های ارز و مشکلات دیگر .
تمام مسولين كشوري ميگويند مشكلات را حل بكنيد پس چه كسي بايد حل بكند دولت نمي تواند پس چه كسي ميتواند
بله آقای رئیس جمهور ؛ کالا به وفور وجود داره ، ولی آیا ملت پول خرید این کالاها رو دارن ؟!؟

بخدا پررویی شما ما رو ذله کرده و انگار تا ملت رو سکته ندید دست بردار نیستید .
یعنی چه که هر روز روحانی حرف های تکراری و دستوری می زند و وزرایش هم نگاه می کنند .بویژه وزیر بهداشت که با عدم عکس العمل مناسب در مقابل خواسته های غیر اصولی مسیول مرگ و میر مردم است.
تنها راه نجات ایران ویران شده دست برداشتن از محو اسراییل است که تمام منابع کشور را به هدر دادیم و نتیجه ای هم جز بدبختی براب مردم و منزوی شدن جهانی نداشت.
آقای رئیس جمهور میفرمایند ارزاق عمومی فت وفراوونه تو مملکت بله درسته،اول توسط خود دولت احتکار شدن بعد به دست اونایی که تکیه گاهشون دولته ،ملت که کاره ای نیست،به قول خودشون 80 درصد ملت واجد شرایط گرفتن یارانه ان واین یعنی ناتوانی خرید مایحتاج زندگی،واین درماندگی در تهیه مایحتاج اولیه زندگی و ارزاق عمومی نام آشنای همه ی ملت ایرانه ،بله فت و فراوونه ما هم میدونیم مملکت ما همه چی توش هست ولی ما که نمیتونیم تهیه کنیم،علی برکت الله
باورتان نخواهد شد که مردم هرروز صدها بار میمیرند وزنده میشوند برای جنابعالی واطرافیانتان وفور نعمت وفور پول است که هیچ دردی از مردم به فلک کشیده را تصور هم نمیکنند بی شک در دوران ریاست شما کشور به ورطه سقوط وبحران اقتصادی بی ارزش شدن پول ملی افتاد و فکر نکنم کسی بتواند این بدبختی بزرگ را مرتفع کند چون خیلی کار از کار گذشته وکلید زنگ زده دولت تدبیر وامید هیچ دری رابازنکرد بگذارید راحت بمیریم واینقدر به ریش مردم نخندید
جناب آقای روحانی ریاست محترم جمهور،
پس از گذشت قریب هفت سال از تصدی جنابعالی بر ریاست امور اجرایی کشور، فقط یک چیز را بخوبی میدانم و آن اینست که از تحلیل های عجیب و اخیر جنابعالی پیرامون مسایل اقتصادی، حال انسان بشدت دگرگون می شود و صبر و تحمل خود را از کف می دهد.
از آنجاییکه ادله کافی در خصوص عدم وقوف جنابعالی بر اوضاع و احوال سفره مردم بچشم می آید، عاجزانه از آن مقام محترم تقاضامندم از ایراد جملات ناموجه و تحریک کننده اعصاب پرهیز فرمایید تا گذر ایام سخت کنونی قدری سهل تر گردد.
ارادتمند
آقا خداوکیلی تاحالا کسی دروغ دیده یاشنیده براشون حرف درنیاریدخوبیت نداره
وفتب بخور بخور ملت بیچاره باید غایب باشند موقع گرفتاری ملت باید درصحنه باشند.
میشه روحانی حرف نزنی یاکمترحرف بزنی به خدا وقتی حرف میزنی ومیخندی انگاربهمون فحش میدی ۳۶ سالمه مجردم سخت بهم میگذره من بهت رای ندادم بادوم هم فقط شورای شهرشرکت کردم میدونستم چهارسال بیشترریس جمهور ی گندمیزنن چراچهارساله نیست چرادوسال دوسال نمیشه اینها هشت سال توانایی اداره کشوررو ندارن مگر نمایندگان خوابن نمیفهمن بایددوره ریاست جمهوری کمتربشه نیازی به عزل هم نیست
هر چه خوش. کنی باز هم آرزوی پرش را به. خواهی برد
سندی که ادعا میشود در مورد دماوند به نام دولت صادر شده مربوط به ارتفاع بالای ۴ هزار متره که اوقاف بر روی آن ادعایی نداشته
روحانی منظورش مردم اسکاتلند و آن طرف هاست با مردم ایران نیست . ماسک هم سر کوچه خانه ی روحانی ۱۴۰۰ تومان است می توانید بروید بگیرید .
جزیره
کالابه وفور هست ولی قیمتهاش لحظهای بالامیره،مثلانوشابه در عرض دوماه سه مرتبه گرون شد.البته نوشابه کالای ضروری نیست بعنوان مثال بود،مرغ برنج روغن حبوباتو...لوازم یدکی خودرو
هرموقع دولت اسم چیزی به زبون میارندموهای بدنمون سیخ میشه که دیگه اون چیزدردسترس نیست
اقای روحانی دستتون درد نکنه شما بهتر گفتی درد مردم نان نیست مرگ کرونا
. دولت دارد به دستور رئیس جمهور و وزیر نیرو رودخواری میکند. رودخانه کارون را دارند میخشکانند و سرشاخه هایش را دارند میدزدندو از هیچ یک از مدعیان محیط زیست نیز صدایی در نمی آید. این بدترین دزدی است که در یک کشور میتواند به دستور دولت انجام شود. ما همه را به خدا واگذار میکنیم.
اینا که الان معترض کارای روحانی هستن خودشون یه روز با دست وهورا براش رای دادن
از ماست که بر ماست
من یک کارمند هستم .بیاد ندارم تونسته باشم با حقوق کمم سر سفره خانواده ام یک کیلو گوشت یا ماهی خریده باشم
آقای رئیس جمهور و رجال بالا کمی به فکر افراد ضعیف باشید همیشه شرمنده خانواده هستیم
.........
...........
روحانی به این کامنتها می خندد و زیر لب میگه عجب حرص همه رو در آوردم.
آقا یکی پیدا بشه به این روحانی بگه تو فاتحه این اقتصاد و کشور و که خوندی لا اقل حرفی نزن ک ملت فک کنند رئیس جمهور ندارند
چرا با حرف زدن میخای فاتحه روحیه ملت رو هم بخونی
بع خدا گرونی یه درد کرونا یه درد حرف زدن اینا درد بزرگ
ای کاش بیشتر رعایت شود جلوی افراد بدون ماسک گرفته شود کنکور هم که شده بلای جان جوانان ما در اوایل واقعاً جزو کشورهای موفق بودیم در مهار کرونا چون رعایت میکردیم امیدوارم باز هم به جایگاه موفق ها برگردیم
زمانی که همه فهمیدن که بنزین گران شده و یکی از راس های قدرت هم با مردم فهمید که بنزین گران شده گفتم هر چه به سرمان بیاد حقمون هست با حرف اگه کاری میشد خیلی شعار مرگ بر فلان کشور داده شد والان باید نابود میشدن البته نابودی کار درستی نیست بلکه اصلاح آن درست هست،در کشور ما فهم سیاسی و فهم اقتصادی نیاز هست .وظیفه مسئولین خدمت به مردم هست نه سرکوب خواسته های مردم .باید مسیولین به خودشان بیایند این مردم از آنها انتظار دارند نه التماس
آقای روحانی تحریم هستیم قبول. کرونا است قبول. آیا شما به عنوان ریس جمهور بر وزیران خودت هیچ گونه نظارتی نداری آقای سلطانی فر وزیر ورزش علنا. عملا. شفاف تیم بزرگ استقلال با آن همه هوادار دچار یاس وناامیدی کرده واین امر برکسی پوشیده نیست آقای ریس جمهور اگر میدانی که مصیبت است اگر نمیدانی که وا مصیبت است آمریکا واسرائیل که این وزیر نالایق انتخاب نکردند درضمن قهرمانی پرسپولیس هم به هوادران این تیم تبریک میگم
علی برکت الله درست می شود نگران آینده نباشید ۱۰۰ روزه آباد میشود
مجازات برای عدم رعایت بهداشت
مجازات برای اختلاص چطور
مجازات برای بی مسیولیتی
مجازات برای خاین
مجازات برای رانت بازی
..........
چطور؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
روحانی بسه دیگه فلج کردی ملت
ما برا زمین کشاورزی دیمی چاه کم عمق حفر کردیم ،حالا برا ما احضاریه اومده ک باس بیایین سازمان اب و برق و پول اب رو بدین،،،....
کالاهای مورد نیاز مردم به وفور وجود دارد ولی گران است و دولتمردان خوشحال ،حالا مردم دارند زیر بار گرانی و بیکاری و تورم کمرشان خم شده است و فساد و سرقت و جرم جنایت آمار سعودی پیدا کرده ، اشکال ندارد
آقای روحانی می دانی اگه مقامی در کشور دیگه ای داشتی و این صحبت ها را میکردی با تو چه میکردن حالا از بد قضیه ریاست جمهور هم باشی انصافا خیلی رو میخواهد در چشم مردم بنگری و حرفهایی رو بزنی که دقیقا خلاف جریان زندگی و وضعیت کشور باشد کدام کالای ضروری به وفور در بازار است با چه قیمتی کدام روز قیمت یک کالا با روز گذشته آن یکی است مردم بیکار بیمار و خانه بدوش را نمیبینی اختلاس و دزدی فقر و فساد جنایت آمار طلاق و صدها درد بی درمان دگر را نمیبینی شما رئیس جمهور کدام ملتی که اینچنین حرف میزنید شما و دولت بی کفایت شما به اندازه صدها جنگ در این کشور خرابی بوجود آوردید از صبر و حوصله رهبری در جهت اصلاح خود و دولت خدمت گزار استفاده کنید
هرچه پیش آیدخوش آیدماکه خندان میرویم
وقتی آدمهایی رو میبینیم که با دوتا بچه هنوز ی سرپناه ندارن و هفته ها میشه فقط با نون وای از سبز یا پیاز روز خودشون رو شب میکنن، حق الناس را فقط اونی که نمی گذره خداست .
هرکی دیگه جای این بود خودش رو قایم می کرد والا دیگه تاب و توانی بدامون نمونده
این کدام روزها رو میگه پربرکت؟
ما ک تا حالا ندیدم
این کشور کلا وقف هست حالا هی شما بگین نوک قله دماوند.
همش مال یه عده از خواص هست...
سلام دوستان عزیز به حرف های آقای روحانی زیاد حساس نباشید به قول آقای عبدی هنرپیشه قدیمی ومحبوب کشورمان زمانی که آقای روحانی حرف نادرست پیدانکرد حرف صحیح می زند یعنی به حرف های آقای روحانی زیاد حساس نباشید
شما برین دزدهارومجازات کنیدکه مملکت به فنارفت
هم وطنان عزیز خودتان را ناراحت نکنید هر چی آقای روحانی گفت شایعه هست بدانید واقعیت دارد
مدتی است که بازیگران ورزشکاران پشت تربیون خبری نداریم به جاش ا قای روحانی داریم.
سلام
کجا کالاهای مورد نیاز به وفور وجود دارد؟ یک کالای ایرانی مثل بوتان در بازار وجود ندارد اگر هم باشد خیلی کم و با قیمت نجومی چه رسد به کالای خارجی
بابا حسن محمود همه یکین فقط فرقش اینه که هرکدوم برادورو بری خودش خوبه وگرنه همون 8 ساله محمود همه این گندها شروع شد
برچسب منتخب
# غزه # ماه رمضان # عید نوروز # کاظم صدیقی # دعای روز هشتم رمضان # دعای سال تحویل
وب گردی