بازدید 4623

وعده ژاوی به قطری‌ها درباره لیونل مسی

کد خبر: ۹۹۳۴۴۵
تاریخ انتشار: ۰۸ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۵ 29 July 2020

ژاوی می‌گوید که لیونل مسی به طور قطع در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر به میدان خواهد رفت.

به گزارش تابناک ورزشی، در زمان برگزاری جام جهانی ۲۰۲۲ قطر لیونل مسی ۳۵ ساله خواهد بود. فوق ستاره آرژانتینی تنها جای خالی یک جام ملی را در کارنامه پربار خود حس می‌کند. این در حالی است که مسی پیش از این سه بار در فینال کوپا آمریکا و یک مرتبه در دیدار پایانی جام جهانی ۲۰۱۴ در کسب قهرمانی با آلبی‌سلسته ناکام بوده است.

با وجود رسیدن به سن ۳۳ سالگی، اما لیونل مسی هنوز هم یک ستاره آماده در دنیای فوتبال محسوب می‌شود و بسیاری معتقد هستند که او می‌تواند در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر نیز در ترکیب آرژانتین به میدان رفته تا شاید بالاخره این طلسم خود را شکسته و با تیم ملی کشورش به قهرمانی دست پیدا کند؛ موضوعی که هم تیمی سابق او یعنی ژاوی هرناندز نیز آن را تایید کرده است.

ژاوی در این باره گفت: " من می‌توانم تصور کنم که لئو تا زمانی که بخواهد، می‌تواند به میدان برود. او بسیار سریع و قدرتمند است و در واقع از همه لحاظ یک اعجوبه به حساب می‌آید. شک ندارم که او در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر بازی خواهد کرد. "

از ژاوی به عنوان مهمترین گزینه سران بارسلونا برای هدایت این تیم در فصل آینده یاد می‌شود. او در این باره نیز گفت: " من این موضوع را پنهان می‌کنم و بار‌ها گفته ام که هدف اصلی من حضور روی نیمکت بارسلونا خواهد بود. آنجا خانه من است و این یک رویا برایم به حساب می‌آید. با این حال من فعلا روی السد تمرکز کرده ام. همچنین باید به کیکه ستین نیز احترام گذاشت و برایش بهترین‌ها را آرزو می‌کنم. "

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار