بازدید 16712
۵

نامه توکلی به میرسلیم درباره اسناد تخلف شهرداری

رئیس هیأت مدیره سازمان مردم نهاد دیده‌بان شفافیت و عدالت در نامه ای از مصطفی آقامیرسلیم نماینده مردم تهران در مجلس یازدهم خواست اسنادش درباره پرداخت رشوه ۶۵ میلیارد تومانی شهردار سابق تهران به نمایندگان برای توقف تحقیق و تفحص مجلس دهم را ارائه کند.
کد خبر: ۹۹۳۳۰۶
تاریخ انتشار: ۰۷ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۲ 28 July 2020

 

به گزارش تابناک به نقل از روابط عمومی دیده‌بان شفافیت و عدالت، احمد توکلی روز سه شنبه در نامه ای به مصطفی میرسلیم نوشت: جنابعالی دو نوبت به رسانه‌ها اطلاع دادید که آقای دکتر قالیباف برای توقف تحقیق و تفحص مجلس دهم از شهرداری تهران مبلغ شصت‌وپنج میلیارد تومان به برخی نمایندگان رشوه داد تا تلاش کنند که تحقیق و تفحص رأی نیاورد.

رئیس هیأت مدیره سازمان مردم نهاد دیده‌بان شفافیت و عدالت افزود: درستی و نادرستی این ادعا در هر دو صورت برای مردم و نظام اهمیت بسیار دارد، دیده‌بان شفافیت و عدالت براساس تکلیف ذاتی و متکی به اساسنامه قانونی‌اش کشف حقیقت در این زمینه را آغاز کرده است. خواهشمند است تمامی اسناد و مدارک خویش را این سازمان مردم نهاد ارائه فرمایید.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۵
الان که مشخص شد بذرپاش تخلف در ارایه مدرک داشته شما این رو پیگیری کن اقای توکلی
خیلی عالیه بالاخره کسی پیدا شد جرات ایستادن جلوی قالیباف داشته باشه
سازمان شما اصلا وجاهت قانونی یا مردمی دارد آنهم با ان سوابق درخشان شما در جناح بازی؟! میرسلیم از لحاظ قانونی باید انها را به قوه قضاییه ارائه دهد باندازه کافی نهاد موازی تو این مملکت هست
جناب دکتر توکلی سلام
شما زحمت بکش موضوع آقای بذرپاش با ۲۰ سال سابقه کار من المهد الی الدیوان المحاسبات را به نتیجه برسان تا برسد نوبت دکتر ،....... چقدر شجاعت ،چقدر شفافیت ،چقدر دیده بانی ؟؟؟
چقدر بجا ست که اقایان توکلی ومیرسلیم وقالیباف در حضور ریاست محترم قوه قضاییه مطالب مطروحه را بیطرفانه مورد رسیدگی ونتیجه را به مردم اعلام کنند ...باور کنید به اعتماد از دست رفته مردم خیلی کمک خواهد شد
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست # انتخابات
وب گردی