بازدید 12011

عذرخواهی رسمی شبکه یک از پرسپولیس

روابط عمومی شبکه سیما در خصوص اتفاق پیش آمده در برنامه امروز «صبح بخیر ایران» از طرفداران پرسپولیس پوزش و دلجویی کرد.
کد خبر: ۹۹۳۱۸۲
تاریخ انتشار: ۰۶ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۳:۱۳ 27 July 2020

روابط عمومی شبکه سیما در خصوص اتفاق پیش آمده در برنامه امروز «صبح بخیر ایران» از طرفداران پرسپولیس پوزش و دلجویی کرد.

به گزارش تابناک ورزشی به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سیما، متن پیام روابط عمومی شبکه یک سیما بدین شرح است: با تبریک چهارمین قهرمانی پیاپی تیم فوتبال پرسپولیس به کادر حرفه‌ای و هواداران پرشور این تیم بزرگ به آگاهی می‌رساند شبکه یک سیما که شعارش شبکه هر ایرانی است خود را متعلق به تمامی مردم شریف ایران می‌داند.

اخلاق و رفتار محترمانه سرلوحه تمامی برنامه سازان این شبکه است. اتفاق رخ داده در برنامه صبحگاهی برخلاف دیدگاه شبکه و صرفا اشتباه شخصی مجری برنامه بوده است و با وجود عذرخواهی مجری، بلافاصله بعداز بیان آن به مجری و گروه برنامه ساز تذکر جدی داده شده است.

روابط عمومی شبکه یک سیما به دلیل این اتفاق نادرست توسط مجری برنامه صبحگاهی، از هواداران و بازیکنان باشگاه بزرگ پرسپولیس پوزش و دلجویی می‌کند.
در برنامه امروز «صبح بخیر ایران» مجری برنامه با ورود به اظهانظر‌های هواداری، قهرمانی پرسپولیس در لیگ برتر را به دخالت وزیر ورزش در این نتایج مربوط دانست که پس از این اظهارنظر باشگاه پرسپولیس اعلام کرد تا زمان عذرخواهی صداوسیما این باشگاه هیچ‌گونه همکاری با صداوسیما نخواهد داشت.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱۸
باید همون فرد در همون برنامه عذرخواهی واقعی انجام بده
مجری راستشو گفته
مگر تیم وزارت خونه عوض شن بقیه تیم ها هم رنگ قهرمانی ببینن
تکرار نشه
برای صداوسیما متاسفم که پشت سر نیروهای خودش بر خلاف دیگر ارگان ها نمی ایستند
قهرمانی دستوری
اخه کسی که ادعا دارد که وزیر باعث قهرمانی های متعدد پرسپولیس شده باید بیان توضیح بده که این فرمولش چطوره که همه دنیا یاد بگیرن و با این فرمول قهرمان بشن وزرت ورزش که بیشتر برای استقلال خرج کرد تا پرسپولیس مربی ما هم فراری داده شد از پیشکسوت خودمون استفاده کردیم موفق شدیم داوری هم به ضرر ما زیاد بوده
خیلی زشته یه تیم برای توجیه عقب افتادن خودش اینطور شایعه راه بندازه و فوتبال را بی ارزش کنه
با پنجره بسته به فینال اسیا رفتیم اونم وزیر بود؟ این فاصله چندین امتیازی هم وزیره؟
اگر می خواهید خودتون را راحت کنید که اعصابتون اروم بشه اشکالی نداره ولی خودتون را گول نزنید باید تلاش کرد تا قهرمان شد
پرسپولیس تیم کوچکی نیست که وقتی قهرمان میشه هی می فرمایید که کار وزیر بوده
یه کم عقل و فهم و کمی انصاف باید داشت
اراجیف صداوسیما تمومی ندارد
#تحریم_صداوسیما
برکناری مجری خواست پرسپولیسی هاست
کم استقلالی نبودند که جوانمردانه قهرمانی پرسپولیس را تبربک گفتند
مجری هایی که به زور میخواهند خودشون رو معروف کنند

تشنگان شهرت
فقط و فقط برکناری مجری برنامه و برکناری مدیر شبکه
پرسپولیس صداو سیما را تحریم میکند
صداوسبمای میلی
درود به شرفت که یکی تو این صداوسیما حرف درست زد
چیزی که عیان است چه حاجت به بیان است! مطمئن باشین سال دیگه هم تا این جناب سلطانی فر وزیره، قهرمانی پرسپولیس رزوو شده است. هم وزیر پرسپولیسی هم رییس جمهور وقتی پرسپولیسی باشه دنیا به کام پرسپولیسه؟! هرچند این دولت نان همه ملتو آجر کرد وهمه را به خاک سیاه نشاند ولی حداقل خوب آمدی داشت برای پرسپولیس ونان شان حسابی تو روغن بود.
این مجری های تلویزیون فکر می کنن هر حرف ناشایستی که به زبونشون میاد بگن میشن محبوب ملت یکی نیست بگه عزیز من شما اول برو علم و دانشت رو نسبت به کار مجری گری ارتقاء بده یاد بگیر چجور با مردم صحبت کنی بعد بیا جلو دوربین اراجیف بگو یک روز از پرسپولیس بد می گن فردا از استقلال یک روز از یه تیم دیگه
چقدر جالب!! بابت موارد مشابه که برای استقلال توسط مجری پرسپولیسی اتفاق افتاد ازجمله مسخره کردن مربی استقلال و کلاه گیس و برند استقلال و .... عذرخواهی نشد ولی در خصوص این مورد مجری (که واقعا در این عذرخواهی هم میشه اثبات حرف مجری را دید. واقعا که از پرسپولیس بعنوان تیم سوگولی حمایت میشه) بعد کمتر از چند روز عذرخواهی رسمی!!!!! مگه داریم!! مگه میشه!!!
آخه یک آدم چقدر میتونه احمق باشه که فکر کنه 4 تا قهرمانی را وزیر داده. فراموش کردید با دو پنجره بسته نقل و انتقالی پرسپولیس رفته فینال. این را هم وزیر هماهنگ کرده. اینقدر حسد ورزی آخه؟
مگر غير از اين است ؟ قهرماني پرسپولوس جزو كارنامه كاري وزير محسوب ميشود تيمي كه مديريت آن با وزارت مذكور است !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
در برنامه امروز «صبح بخیر ایران» مجری برنامه با ورود به اظهانظر‌های هواداری، قهرمانی پرسپولیس در لیگ برتر را به دخالت وزیر ورزش در این نتایج مربوط دانست که پس از این اظهارنظر باشگاه پرسپولیس اعلام کرد تا زمان عذرخواهی صداوسیما این باشگاه هیچ‌گونه همکاری با صداوسیما نخواهد داشت.
چرا عذرخواهی کرد باید یک تیم حقیقت یاب نتایج بازهای این تیم در این چند سال را مورد بررسی قرار دهد همه تیم ها بخصوص تیم های شهرستانی بی انگیزه شده اند چون برای هیچ تلاش می کنند برای مثال در بازی نفت سپاهان که بازی قبل از بازی این تیم با استقلال بود سروش رفیعی در نیمه اول برای یک خطا کارت قرمز داده می شود بادو هدف سپاهان نتیجه واگذار کند و اگرچنین هم نشد یکی از بازیکنان کلیدی خود در برابر استقلال را از دست بدهد و اینگونه در دو بازی اخر دو تیم تهرانی اسیایی می شوند یکی را قهرمان کردند دیگری را نایب قهرمان از گونه کارها برای قهرمان کردن پرسپولیس در طول لیگ بسیار انجام شد که توسط یک تیم حقیقت یاب از تیم های شهرستانی قابل پی گیری است
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی