بازدید 4480

تسمینو پلتفرم توزیع و انتشار کمپین رپورتاژ آگهی

امروزه کمپین های زیادی به ویژه کمپین رپورتاژ آگهی در دنیای وب ترند شده است. کسب و کارها می خواهند حتی الامکان نیروهای خود را دورکار کنند و هم اکنون نیز به تبلیغات اینترنتی روی آورده اند. داشتن یک وب سایت لازمه هر کسب و کاری شده است. کسب و کارها می خواهند در صفحه اول گوگل حضور داشته باشند و این امر بدون کمپین رپورتاژ آگهی و استراتژی مشخص جهت بهبود سئوی سایت ممکن نیست.
کد خبر: ۹۹۲۸۲۶
تاریخ انتشار: ۰۵ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۹ 26 July 2020

امروزه کمپین های زیادی به ویژه کمپین رپورتاژ آگهی در دنیای وب ترند شده است. کسب و کارها می خواهند حتی الامکان نیروهای خود را دورکار کنند و هم اکنون نیز به تبلیغات اینترنتی روی آورده اند. داشتن یک وب سایت لازمه هر کسب و کاری شده است. کسب و کارها می خواهند در صفحه اول گوگل حضور داشته باشند و این امر بدون کمپین رپورتاژ آگهی و استراتژی مشخص جهت بهبود سئوی سایت ممکن نیست.

 با شیوع گسترده کرونا در جهان و ایران تبلیغات اینترنتی اهمیت و ارزش دو چندان پیدا کرده است. دیگر کسی حاضر نیست بودجه تبلیغاتی خود را صرف تراکت و بروشور کند چرا که به خوبی می داند دیگر کسی آن را نمی گیرد و نخواهد خواند. امروزه در ایران بیش از 73 میلیون نفر از اینترنت استفاده می کنند. این آمار به خوبی نشان می دهد که باید بودجه های تبلیغاتی خود را چگونه و کجا هزینه کنیم. در هر دقیقه میلیون ها جستجو در موتور جستجوی گوگل انجام می شود. اگر می خواهید در گوگل جایگاه بهتر و بالاتری داشته باشید، بهتر است هر چه زودتر به فکر ایجاد کمپین رپورتاژ آگهی باشید. بهبود سئوی سایت شما نیازمند تقویت اعتبار و قدرت دامنه و همچنین تقویت مقالات تجاری شما می باشد که این امر با ایجاد کمپین رپورتاژ آگهی میسر می شود.

کمپین رپورتاژ آگهی چیست؟

برای اینکه وب سایت شما در لیست نتایج جستجوی گوگل و یا هر موتور جستجوی دیگری جایگاه بگیرد، نیازمند دریافت بک لینک از سایر وب سایت های معتبر و ارزشمند است. در حال حاضر کمتر سایتی دیده می شود که به خودی خود به دیگر سایت ها لینک دهد. برای اینکه در وب سایت های معتبر و مشهور بک لینک دریافت کنید، نیازمند نوشتن رپورتاژ آگهی هستید. شما با انتخاب سایت های مختلف و پرداخت هزینه مشخص، محتوای مورد نظرتان را در این سایت ها منتشر کرده و به این صورت کمپین رپورتاژ آگهی خود را راه اندازی خواهید کرد.

یک پیشنهاد ویژه: خرید بک لینک از تسمینو

پیشنهاد می کنیم اگر شما مختصص سئو هستید کمپین رپورتاژ آگهی را خودتان انجام دهید در غیر این صورت ایجاد این کمپین را به مختصصان این حوزه و آزانس های دیجیتال مارکتینگ بسپارید. با انتخاب لیستی از وب سایت های قدرتمند با اعتبار دامنه بالا جهت انتشار رپورتاژ آگهی های خود در سایت تسمینو می توانید برای کسب و کار خود کمپین رپورتاژ آگهی ایجاد کنید. توجه داشته باشید که وب سایت هایی را به کمپین رپورتاژ آگهی اضافه کنید که دارای قدرت و اعتبار دامنه (Domain Authority ) بالایی هستند. اعتبار دامنه عددی مابین 0 تا 100 است و هر وب سایتی که نمره بالاتری دارد تعرفه رپورتاژ آگهی بالاتری هم دارد. خرید بک لینک از تسمینو راه حل بسیاری از کسب و کارهای بزرگ ایران برای ایجاد رپورتاژ کمپین است. در ادامه به طور کامل به ویژگی های پلتفرم وب سایت تسمینو می پردازیم.

مزایای خرید کمپین رپورتاژ آگهی از سایت تسمینو

 

سایت تسمینو آمده است که پلی میان شما و رسانه های معتبر فارسی در ایران جهت بهبود سئوی سایت شما باشد. در سایت تسمینو می توانید به سرعت کمپین رپورتاژ آگهی خود را ایجاد کنید. در وب سایت تسمینو تعرفه بیش از 296 رسانه معتبر همراه با رتبه الکسا و اعتبار دامنه آن ها درج شده است تا بتوانید به سرعت وب سایت ها را با همدیگر مقایسه کنید و با توجه به بودجه تبلیغات اینترنتی خود کمپین رپورتاژ آگهی مناسبی را ایجاد نمایید. از مهمترین مزایای ایجاد کمپین رپورتاژ آگهی در تسمینو می توان به موارد زیر اشاره کرد.

  • پشتیبانی تمام وقت (تیم تخصصی و مجرب سایت تسمینو هر روز هفته و در کوتاه ترین زمان ممکن، آماده پاسخگویی به سوالات شما می باشد.)
  • تعرفه مناسب (شما می توانید با کمترین قیمت در رسانه ها حضور پیدا کنید و دیده شوید. همچنین دیگر نیازی نیست برای پیدا کردن وب سایت های معتبر، وقت ارزشمند خود را هدر دهید. در سایت تسمینو لیست کاملی از سایت های خبری، ورزشی، اقتصادی، فناوری و آی تی، سبک زندگی، خودرو و پزشکی آورده شده است تا دسترسی سریع و آسانی به این وب سایت ها داشته باشید. )
  • گزارش آنی از کمپین رپورتاژ آگهی (در سایت تسمینو به صورت لحظه ای می توانید از آخرین وضعیت کمپین خود با خبر شوید و یا ویرایش نمایید)
  • مشاوره رایگان (از ابتدا تا انتهای ایجاد و ثبت کمپین رپورتاژ آگهی، متخصصان وب سایت تسمینو همراه شما هستند که بتوانید نتایج ارزشمند و بهتری از کمپین رپورتاژ آگهی خود دریافت کنید)
  • و در نهایت برای به دست آوردن نتایج ارزشمندتر، شما می توانید نگارش محتوای کمپین رپورتاژ آگهی خود را به مختصصان تولید محتوای تسمینو واگذار کنید.

اهمیت داشتن استراتژی مشخص برای بهبود سئوی سایت

بهبود سئوی سایت نیازمند درک درست از دنیای سئو است. با خرید بک لینک از تسمینو و ایجاد کمپین رپورتاژ آگهی می توانید اعتبار و ارزش دامنه تان را بالا ببرید. چرا که رقابت در دنیای وب هر روز سخت و سخت تر می شود. کسی موفق تر است که زودتر و با استراتژی مشخص تری شروع می کند. برای بهبود سئوی سایت خود پلن داشته باشید. کلمات کلیدی کسب و کار خود که ارزش تجاری بالایی دارند را شناسایی کنید. با این کلمات کلیدی تولید محتوای اختصاصی داشته باشید و برای بالا بردن اعتبار صفحات مقالات تجاری تان کمپین رپورتاژ آگهی ایجاد کنید تا این مقالات شما سریع تر در نتایج موتورهای جستجو جایگاه بگیرند. کمپین رپوتاژ آگهی پاشنه آشیلی برای بهبود سئوی سایت تان است. پس با هدف، پلن و استراتژی مشخص در راستای کمک به رشد کسب و کار خود پیش بروید.

تسمینو پل ارتباطی شما با رسانه ها


حتی اگر تاکنون به دلیل تعرفه های بالا، محتوای نامطلوب و یا هر دلیل دیگری موفق به انتشار رپورتاژ آگهی نشده اید هیچ نگران نباشید! چون از امروز شما تسمینو را دارید! آژانس دیجیتال مارکتینگ تسمینو پل ارتباطی میان شما و رسانه ها است که از صفر تا صد این مسیر همراهتان خواهد بود

چرا سایت تسمینو را برای ایجاد کمپین رپورتاژ آگهی خود انتخاب کنیم؟

پلتفرم وب سایت تسمینو این امکان را به شما می دهد که اخبار و مقالات تجاری خود را در رسانه های معتبر و مهم در ایران با قیمت کمتر منتشر کنید، تا بتوانید برای محصولات و برند خود برندسازی کنید و همچنین ترافیک وب سایت تان را رشد دهید. تاکنون بیش از 3242 کمپین موفق در سایت تسمینو جهت ایجاد بهبود سئوی سایت ایجاد شده است. همچنین وب سایت تسمینو اعتماد عمیقی را برای مشتریان خود به وجود آورده است که هم اکنون دارای 2249 مشتری وفادار به خود است. وب سایت تسمینو در سه بخش کمپین رپورتاژ آگهی، بک لینک و تولید محتوا خدمات ارائه می دهد.

 

انتهای رپرتاژ آگهی/ 

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل