بازدید 25751

راهکاری فوق العاده برای خوشبو کردن محیط

کد خبر: ۹۹۲۸۲۱
تاریخ انتشار: ۰۶ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۰ 27 July 2020

محل کار انتظار بوی خوش در محیط داریم. بوی خوش موجب نشاط، شادی، آرامش و حس مثبت در تمامی افراد می شود. به همین دلیل همه در تلاش هستند تا محیطی خوشبو را برای خود و اطرافیان ایجاد نمایند. روش های مختلفی برای برای خوشبو کردن محیط وجود دارد:

  • قرار دادن گل در محیط
  • استفاده از اسپری خوشبو کننده
  • روشن کردن شمع
  • استفاده از دستگاه خوشبو کننده هوا

استفاده از دستگاه خوشبو کنند هوا برای خوشبو کردن سریع محیط

دستگاه خوشبو کننده هوا برای پخش انواع اسانس در محیط مورد استفاده قرار می گیرد. این دستگاه ها دارای رده بندی های مختلف خانگی، تجاری و صنعتی هستند که دارای ابعاد متفاوتی می باشند. در این دستگاه ها از هر اسانس دلخواه و متناسب با محیط می توان استفاده نمود. پخش سریع اسانس و باقی ماندن آن در محیط برای ساعت های طولانی مستلزم استفاده از دستگاه خوشبو کننده هواست. این دستگاه با تمرکز بر روی تکنولوژی اتمیزیشن، فرآیند پخش رایحه در محیط را انجام می دهد. در این شیوه، اسانس ورودی به دستگاه به اتم ها و ذرات کوچک تبدیل شده و از دستگاه خارج می شود. در نتیجه اسانس با برد بیشتری در محیط پخش می گردد. بنابراین دستگاه خوشبو کننده مجهز به تکنولوژی اتمیزیشن حجم قابل توجهی از یک محیط سربسته را در مدت زمان کمی (در حدود 5 دقیقه) پوشش می دهد. دستگاه خوشبو کننده هوا مجهز به سیستم برنامه پذیری امکان تنظیم پخش رایحه در محیط در زمان های مشخص را بصورت اتوماتیک دارد. با اتصال دستگاه خوش بو کننده هوا به هواساز ها می توان محیط را بطور بهتر و کامل تر خوشبو نمود.

استفاده از دستگاه خوشبو کننده در محیط کار و مکان های عمومی

تمامی مشاغل علاقه مند به استشمام بوی موفقیت هستند. شرکت های موفق اهمیت تاثیر رایحه در محل کار را کاملا درک می کنند.  محیط های کاری فیزیکی مانند دفاتر اداری دولتی و خصوصی تاثیر بسزایی در بهره وری کار دارند. عناصر موجود در محیط کار مانند نور، دکوراسیون، موسیقی و بو هر کدام بر روی بهره وری در محیط کار موثر هستند. برای افزایش بازدهی نیازی نیست تا جایی پیش بروید که کل دفتر و دکوراسیون را نوسازی کنید. در عوض با ایجاد و پخش رایحه مطبوع در محیط می توانید روحیه کارمندان را بالا برده و افزایش کارایی آنها را فراهم آورید. رایحه ها و عطر های دلپذیر توانایی بهبود خلق و خوی را تا ۴۰ درصد دارند. بعلاوه مردم تا ۱۸ درصد بیشتر در فضاهایی که دارای عطر خوش هستند، باقی می مانند.

راهکاری فوق العاده برای خوشبو کردن محیط

مزایای استفاده از خوشبو کننده در محیط کار

خوشبو کردن محیط های کار در شرکت ها مزایای متعددی را به همراه دارد، در ادامه برخی از این موارد ذکر می شود.

کاهش استرس

استرس بر روی عملکرد نیروی های کار تاثیر می گذارد. برای رهایی از استرس محیط کاری، پخش رایحه های مطبوع و خوشایند تاثیر بسزایی دارد. طبق تحقیقات صورت گرفته در دانشگاه مایکای ژاپن رایحه هایی مانند اسطوخودوس بطور قابل توجهی در کاهش هورمون استرس یعنی کورتیزول را کاهش می دهد. محققان ژاپنی در یک تحقیق دیگر به اثر رایحه لیمو در کاهش استرس پی بردند.

افزایش عملکرد

رایحه مناسب می تواند با خستگی شما مبارزه و ذهن شما را باز تر نماید. افزایش تمرکز کارمندان مزیت دیگر پخش رایحه در محیط است. طی یک مطالعه انجام شده توسط کمپانی تاکاساگو ژاپن نتیجه جالبی از اثر رایحه lemon مشاهده شد. طبق نتایج بدست آمده توسط این کمپانی، رایحه لیمو ۵۴ درصد، رایحه اسطوخودوس (lavender) 20 درصد، یاس ۲۰ درصد  خطای تایپ را کاهش می دهد. همچنین در مطالعه دیگری، ثابت شده که پخش رایحه نعناع در محیط، قدرت و سرعت تایپ کردن را افزایش می دهد.

تقویت خلاقیت

بر طبق نظر راشل هرتز استاد روانشناسی دانشگاه برون، افراد در هنگام مواجه با رایحه دلپذیر در مقایسه با رایحه های ناخوشایند، در حل مسائل خلاق تر هستند. بنابراین می توانید در محیط کار با پخش اسانس های خوشبوی مناسب محیط، کارمندان خلاقی را پرورش دهید.

تمیز نگهداشتن محیط

رایحه هایی که دارای خاصیت ضدعفونی هستند، محیط کار را بهداشتی و تمیز می نمایند. به گفته بورلی هاوکینز صاحب انستیتوی آروماتراپی، استفاده از رایحه های روغنی مانع رشد میکروب های در محیط می شود. با توجه به اهمیت سالم و سلامت بودن کارمندان و افزایش بهره وری کار، تمیز و بهداشتی نگهداشتن محیط بایستی مد نظر قرار گیرد.

حفظ کارمندان

یکی از بدترین اتفاقاتی که ممکن است برای یک شرکت بیفتد، از دست دادن استعداد های مهم می باشد که سرمایه گذاری زیادی بر روی آنها انجام شده است. در نتیجه ایجاد احساس ارزشمند بودن و رضایت شغلی برای کارمندان سخت کوش و تلاشگر اهمیت دارد. طبق مطالعات بیشمار، بین رضایت شغلی و حفظ کارمندان رابطه مستقیمی است. تحقیق انجام شده بر روی ۴۰ دفتر کار توسط موسسه بهداشت مالزی نشان داد که ۹۳ درصد افراد در صورت حس بوی خوشایند در محل کار، رضایت شغلی دارند.

راهکاری فوق العاده برای خوشبو کردن محیط

معرفی اسانس خوشبو کننده هوا مناسب برای محیط کار

اسانس lavender که در فارسی به نام اسطوخودوس شناخته می شود، یکی از بهترین رایحه ها برای محیط کار می باشد. این رایحه از گیاه اسطوخودوس از معروف ترین گیاهان معطر دنیا گرفته شده است. این رایحه سبک و شیرین به آرامش روحی و درمان استرس در محیط کار کمک شایانی می کند. رایحه lemon یا لیمو از دیگر اسانس های کاربردی برای محیط کار می باشد. عطر دلپذیر لیمو باعث ایجاد شادابی و نشاط در محیط می شود. اسانس معطر لیمو بر پایه الکل بوده و کاهش عصبانیت ها در محیط کار را در پی دارد. لیمو همچنین دارای خاصیت ضد ویروسی و باکتریایی است که برای مقابله با سرماخوردگی و گلودرد کاربردی است. رایحه یاس به مانند اسطوخودوس برای آرامش اعصاب استفاده می شود. این رایحه به دلیل قابلیت های تقویتی برای حافظه و حتی ضد افسردگی مناسب است. بوی یاس در رایحه Creed Aventus‌ اندکی به مشام می رسد. اسانس خوشبو کننده هوا Gio با برخورداری از مقداری رایحه رزماری از دیگر اسانس های کاربردی برای محل کار است. رزماری با بهبود حافظه به کاهش خستگی جسمی، سردرد و خستگی ذهنی کمک می کند. طوفان فکری در محیط های کاری خلاق و استارت آپ ها بسیار مورد استفاده قرار می گیرد. وجود رایحه نعناع در محیط تقویت کننده انرژی و ذهن بوده و بهترین نتایج را برای طوفان فکری به همراه دارد.

آرو رایحه ارائه دهنده انواع دستگاه خوشبو کننده خانگی، تجاری و صنعتی

  • دارای رایحه های مختلف متناسب با هر سلیقه
  • قابلیت تعویض آسان اسانس
  • دارای کنترل از راه دور
  • دارای مدل های اتوماتیک و قابل برنامه ریزی
  • خوشبو کردن محیط تنها در 5 دقیقه
  • دارای نمایشگر LCD
  • قابل استفاده در کنار دستگاه هواساز برای انتشار مناسب بو
  • دارای رنگ بندی
  • امکان استفاده از هر نوع اسانس دلخواه بر پایه الکل

 

آدرس فروشگاه اینترنتی آرورایحه: https://arorayehe.com/

تلفن تماس: 02187185555

 

انتهای رپرتاژآگهی/

 

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر