بازدید 11168
اختلافی که باعث استعفای استیلی شد

انتصاب‌های ۷۰ساله در دو تیم جوانان و نوجوانان فوتبال ایران!

در مورد انتخاب سرمربی تیم فوتبال جوانان ایران اختلاف‌نظر‌هایی در کمیته فنی وجود داشت و گفته می‌شود حمید استیلی به دلیل همین اختلاف‌ها از سمتش در این کمیته کناره‌گیری کرده است.
کد خبر: ۹۹۲۵۱۶
تاریخ انتشار: ۰۳ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۲:۳۸ 24 July 2020

بعد اتز بررسی فراوان برای تیمهای پایه فوتبال ملی ایران، خبر می رسد انتخاب پرویز مظلومی به‌عنوان سرمربی تیم جوانان ایران توسط کمیته فنی نهایی شده، اما هنوز به تأیید هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال نرسیده است.

به گزارش تابناک ورزشی، کمیته فنی و توسعه فدراسیون فوتبال چند هفته‌ای درگیر انتخاب سرمربی تیم فوتبال جوانان بود و در کنار آن، مدیرفنی تیم‌های جوانان و نوجوانان را هم انتخاب کرد. به این ترتیب مرتضی محصص عضو باسابقه کمیته فنی و توسعه فدراسیون فوتبال به‌عنوان مدیرفنی تیم جوانان و فریدون معینی به‌عنوان مدیرفنی تیم نوجوانان انتخاب شدند.

انتصاب‌های ۷۰ساله در دو تیم جوانان و نوجوانان فوتبال ایران!

درباره انتخاب سرمربی تیم جوانان هم پرویز مظلومی گزینه نهایی این کمیته است، اما برای اعلام رسمی آن از سوی فدراسیون فوتبال نیاز به تأیید هیئت رئیسه دارد.

البته در مورد انتخاب سرمربی تیم فوتبال جوانان ایران اختلاف‌نظر‌هایی در کمیته فنی وجود داشت و گفته می‌شود حمید استیلی به دلیل همین اختلاف‌ها از سمتش در این کمیته کناره‌گیری کرده است. با این حال مظلومی از سوی کمیته فنی به‌عنوان سرمربی تیم جوانان انتخاب شده که این انتخاب باید به تأیید هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال هم برسد. هرچند باید دید آیا انتخاب محصص و معینی هم نیاز به تأیید هیئت رئیسه دارد یا نه.

گفتنی است پیش از پرویز مظلومی، سهراب بختیاری‌زاده گزینه جدی برای هدایت تیم جوانان بود که پس از منتفی شدن این انتخاب به‌عنوان سرمربی تیم شهر خودروی مشهد آغاز به کار کرد.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار