بازدید 31803

مهریه مینا جعفرزاده چقدر بود؟

مینا جعفرزاده با حضور در برنامه «دورهمی»، از زندگی خصوصی خود، ازدواجش با بهمن زرین‌پور، سابقه حضور در رادیو و تلویزیون و موانع سرِ راه بازیگر شدنش گفت.
کد خبر: ۹۹۲۴۱۵
تاریخ انتشار: ۰۳ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۰ 24 July 2020

به گزارش «تابناک» به نقل از خبرآنلاین، برنامه «دورهمی»، شب گذشته (پنجشنبه دوم مرداد)، میزبان مینا جعفرزاده، بازیگر سینما و تلویزیون بود که به پرسش‌های مهران مدیری پاسخ داد. این بازیگر، حضور در فیلم‌ها و سریال‌هایی چون «دوپینگ»، «زیر آسمان شهر»، «آوای فاخته»، «اخراجی‌ها» و «خوک» را در کارنامه دارد.

او درباره ورودش به عالم بازیگری گفت: «در دوران دبیرستان، یک سال به اردوی رامسر رفته بودم و در آمفی‌تئاتر اردو؛ نمایشی اجرا شد که من هم در آن بازی داشتم. فریدون توفیقی (مجری رادیو) بازی مرا دید و از من دعوت کرد تا به رادیو بروم. با حمایت او، ابتدا در بخش نمایش‌های رادیویی ویژه کودکان مشغول کار شدم و پس از مدتی به بخش نمایشی بزرگسالان راه یافتم.»

این بازیگر درباره مشکلات حضورش روی پرده سینما توضیح داد: «پدرم بازاری بود و خیلی دوست نداشت من در کار بازیگری باشم. کار اول من به کارگردانی شهلا ریاحی بود، به ایشان گفتم که پدرم مخالف هستند. در نهایت قرار شد حرفی نزنم تا کار پخش شود و پدر به یک‌باره با بازی من در یک فیلم مواجه شود. روزی که قرار شد فیلم پخش شود، ما هر ترفندی زدیم تا پدر از خانه بیرون برود، نشد. کار پخش شد و به همراه پدرم آن را دیدیم. همان روز، پدرم گفت این اولین و آخرین کار بازیگری من در سینماست. واقعا هم حرف پدرم را گوش کردم و تا مدت‌ها برای سینما پیشنهاد داشتم، اما نپذیرفتم، تا این‌که استخدام صدا و سیما شدم.»

جعفرزاده درباره آشنایی خود با همسرش (بهمن زرین پور) گفت: «ما با هم همکار بودیم و ایشان به من علاقه‌مند بود. زمانی که به خواستگاری آمد، پدرم گفت چون هنرمندان زن نگهدار نیستند، مهریه ۱۵۰ هزار تومانی تعیین کرد، اما بهمن گفت ۲۰۰ هزار تومان مهریه می‌کند چون عدد رُند را دوست دارد.»

 

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر