بازدید 6573

دو نتیجه تساوی کار قعر جدولی ها را گره زد

کد خبر: ۹۹۲۳۷۷
تاریخ انتشار: ۰۲ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۳:۲۲ 23 July 2020

دیدار تیم‌های سایپا و شاهین بوشهر با تساوی یک بر یک به پایان رسید و در دیگر دیدار حساس پایین جدولی امروز نیز بازی پیکان و پارس جم بدون گل به پایان رسید تا در قعر جدول کر گره بخورد.

به گزارش تابناک ورزشی، در ادامه هفته بیست‌وششم لیگ برتر فوتبال، تیم فوتبال شاهین بوشهر از ساعت ٢١ در ورزشگاه خانگی خود میزبان سایپا بود که این دیدار در نهایت با تساوی یک بر یک به پایان رسید. در دقیقه ۶٩ بازی روی یک حرکت از سمت راست و ارسال توپ روی دروازه شاهین، توپ روی سر آرمان رمضانی فرود آمد و این بازیکن نیز با یک ضربه سر گل اول تیمش را به ثمر رساند.

در ادامه در دقیقه ٧٢ میلاد صارمی از روی نقطه پنالتی گل تساوی را برای تیمش وارد دروازه سایپا کرد. با این نتیجه سایپا ٢۴ امتیازی شد و در رده چهاردهم جدول باقی ماند. شاهین شهرداری بوشهر با ١۶ امتیاز در رده شانزدهم قرار گرفت.

در دیگر دیدار امروز تیم فوتبال پیکان از ساعت ٢١ در ورزشگاه شهدای شهر قدس میزبان پارس جنوبی جم بود که این دیدار در نهایت با تساوی بدون گل به پایان رسید. این تساوی پیکان را ٢٣ امتیازی کرد، اما این تیم همچنان در رده پانزدهم باقی ماند. پارس جنوبی نیز ٢۵ امتیازی شد و در رده سیزدهم قرار گرفت. این دیدار در حضور وحید هاشمیان مربی تیم ملی فوتبال ایران برگزار شد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی