بازدید 43881

جزئیات نشست زمین در آخر خیابان شریعتی تبریز

صبح امروز، بخشی از زمین در آخر خیابان شریعتی تبریز نشست کرد.
کد خبر: ۹۹۲۳۶۸
تاریخ انتشار: ۰۲ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۱:۵۶ 23 July 2020
این حادثه، صبح پنجشنبه، دوم مرداد ماه در قسمت فوقانی کانالی اتفاق افتاد و و سبب فرو رفتن تقریبی چندین دستگاه خودرو شد.

به گزارش تابناک به نقل از ایسنا، آتش نشانان سازمان آتش نشانی تبریز نیز به دنبال وقوع این حادثه به محل اعزام شده و اقدام به ایمن‌سازی محل کردند. خوشبختانه این حادثه تلفات جانی نداشت.


داود طالب‌نژاد، شهردار منطقه ۳ تبریز نیز در این رابطه گفت: کانال ایلی‌سو حدود ۴۲ سال پیش و در سال ۵۷ احداث شده است که در اثر فرسودگی هر از گاهی شاهد ریزش بخشی از آن هستیم.

وی اظهار کرد: کار تعویض و دال‌گذاری این کانال را آغاز کرده‌ایم، ولی، چون پروژه‌ای بزرگ و هزینه‌بر است، تکمیل آن زمانبر است.

وی ادامه داد: ریزش امروز سقف کانال ایلی سو در مجاورت دانشگاه هنر رخ داد که محل تردد و عبور و مرور شهروندان نبوده و از آن به عنوان پارکینگ استفاده می‌کردند.

شهردار منطقه ۳ تبریز بیان کرد: خوشبختانه خسارت جانی در این اتفاق رخ نداده است و پس از بیرون آوردن خودرو‌های پارک‌شده در محل، اقدام به تخریب، نخاله‌برداری و بازسازی این محوطه می‌کنیم.

وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر در کمربندی میانی و بلوار شهید قاسم سلیمانی نیز کار بازسازی و تعویض دال‌های این کانال را در دستور کار قرار دادیم و حتی عملیات عمرانی در نقاطی را که ریزشی نداشتند، شروع کرده‌ایم.

کانال ایلی‌سو یکی از زیرساخت‌های شهری تبریز است که بخش بزرگی از محلات منطقه ۳ را پوشش داده و در جهت هدایت آب‌های سطحی به کار گرفته می‌شود؛ این کانال در سال ۱۳۵۷ ساخته شده و در سال‌های اخیر هر از گاهی به دلیل فرسودگی دال‌های آن ریزشی داشته است که مدیریت شهری تبریز برای پیشگیری از هر گونه اتفاقی، کل مسیر ایلی سو را مورد بازسازی قرار داده است.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها
آخرین اخبار