بازدید 8892

توقیف ۴ کشتی ماهیگیری ترال در آب‌های بوشهر

فرمانده یگان حفاظت از منابع آبزیان شیلات استان بوشهر گفت: چهار فروند شناور فاقد هویت از سوی پایگاه حفاظت منابع آبزیان دیر در آب‌های این استان توقیف شد.
کد خبر: ۹۹۲۳۶۲
تاریخ انتشار: ۰۲ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۹:۳۴ 23 July 2020
به گزارش تابناک به نقل از ایرنا، روابط عمومی اداره کل شیلات استان بوشهر روز پنجشنبه به نقل از سرهنگ قدرت الله حاتم‌وند اعلام کرد: در راستای حفاظت و حراست از منابع آبزیان تلاش‌های گسترده‌ای صورت گرفته و یگان حفاظت شبانه‌روزی در حال فعالیت است.

وی اضافه کرد: با توجه به اینکه استفاده از شیوه‌های نامناسب صید باعث نابودی ذخایر آبزیان می‌شود برهمین اساس برخورد با صید خارج از فصل و استفاده از ادوات صید غیرمجاز در دستور کار قرار گرفت.

فرمانده یگان حفاظت از منابع آبزیان شیلات استان بوشهر ادامه داد: این شناور‌ها بی‌هویت بوده و از آن‌ها ۲ رشته تور ترال همراه با تخته صید، طناب و متعلقات این تور کشف و ضبط شد.

حاتم‌وند بیان کرد: همچنین یگان حفاظت از منابع آبزیان شیلات استان بوشهر با انجام گشت خودرویی موفق به کشف ۵۵۰ کیلوگرم میگوی خارج از فصل از ۲ خودرو شد که ۳۹۰ کیلوگرم از یک خودرو سایپا در ورودی شهر بوشهر و ۱۶۰ کیلوگرم نیز از خودرویی دیگر در ورودی شهر دیلم کشف شده است.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس