بازدید 6065

تداوم رگبارهای تابستانه در نوار شمالی کشور

صادق ضیاییان گفت: بر اساس تحلیل آخرین نقشه‌های هواشناسی طی بعد از ظهر امروز در اردبیل، شمال استان‌های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی و سواحل غربی دریای خزر رگبار باران، رعد و برق و وزش باد شدید موقت پیش‌بینی می‌شود.
کد خبر: ۹۹۱۹۳۵
تاریخ انتشار: ۳۱ تير ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۳ 21 July 2020


به گزارش تابناک به نقل از ایسنا، مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی با اشاره به اینکه فردا کاهش محسوس دمای هوا و وزش باد شدید در استان‌های ساحلی خزر و اردبیل خواهیم داشت، گفت: بارش‌ها نیز در سواحل غربی و مرکزی خزر تشدید می‌شود. همچنین دریای خزر طی این روز مواج است.

فردا در اردبیل و نیمه شمالی استان‌های آذربایجان شرقی و آذربایجان غربی وقوع رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید موقت دور از انتظار نیست.

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی با بیان اینکه شدت بارش طی فردا در استان گیلان است، گفت: روزهای پنجشنبه تا شنبه در برخی نقاط استان‌های ساحلی خزر بارندگی و در آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اردبیل و خراسان شمالی نیز در برخی ساعات رگبار و رعد و برق همراه با وزش باد پیش‌بینی می‌شود.

به گفته ضیاییان، روز شنبه در شمال خراسان رضوی و ارتفاعات البرز مرکزی و زاگرس مرکزی نیز این وضعیت پیش‌بینی می‌شود. طی سه روز آینده نیز در ساعات بعد از ظهر و اوایل شب در برخی نقاط هرمزگان و جنوب سیستان و بلوچستان رگبار و رعد و برق همراه با وزش باد شدید موقت خواهیم داشت.

وی با اشاره به اینکه پدیده غالب در شرق کشور به ویژه منطقه زابل تا پایان هفته وزش باد شدید همراه با گرد و خاک است، گفت: شرق دریای عمان نیز طی این مدت مواج و در روز چهارشنبه تنگه هرمز مواج خواهد بود.

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی در پایان درباره وضعیت جوی تهران طی دو روز آینده گفت: آسمان تهران فردا صاف تا کمی ابری همراه با وزش باد و با حداقل دمای ۲۶ و حداکثر دمای ۳۸ درجه سانتیگراد و پس فردا صاف تا قسمتی ابری همراه با وزش باد و حداقل دمای ۲۷ و حداکثر دمای ۳۹ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار