بازدید 42096

واکنش هاشمی نسبت به تعطیلی متروی تهران

هاشمی درباره پیشنهاد تعطیلی مترو با توجه به شیوع ویروس کرونا در پایتخت توضیحاتی داد.
کد خبر: ۹۹۱۸۸۴
تاریخ انتشار: ۳۱ تير ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۲ 21 July 2020

به گزارش تابناک به نقل از باشگاه خبرنگاران، محسن هاشمی رئیس شورای شهر تهران در تشریح مصوبات دویست و بیست و هشتمین جلسه علنی شورای شهر تهران که امروز سه شنبه ۳۱ تیرماه برگزار شد گفت: امروز آخرین جلسه شورای شهر تهران بود و اعضا به مدت دو هفته به تعطیلات تابستانی می روند و این فرصت مغتنمی برای ضدعفونی شورای شهر تهران است و این تعطیلی بدین معنا نیست که اعضا در محل کار خودحضور ندارند و ما تنها جلسه صحن نخواهیم داشت.

رئیس شورای شهر تهران افزود: بعد از نطق عضو شورای شهر تهران وارد بررسی نامه اعتراضی فرمانداری تهران شدیم و اعضا رای به اصلاحات دادند و پس از آن وارد بررسی نظام‌نامه فعالیت اجتماعی شدیم و یک فوریت آن به تصویب رسید.

هاشمی درباره آخرین خبرها از توسعه ناوگان حمل و نقل عمومی ادامه داد: بحث اوراق مشارکت و خرید واگن مطرح شده است اما باید گفت مشکل اصلی در سیستم کاغذ بازی اداری است و همین امر موانعی را ایجاد کرده است.

او بیان کرد: یکی از مواردی که مطرح شد معرفی بانک عامل برای انتشار اوراق و تضامین است و شهرداری تهران برای حل مشکل های موجود فعال است.

رئیس شورای شهر تهران در واکنش به پیشنهاد تعطیلی‌ مترو با توجه به شیوع کرونا افزود: برای تعطیلی مترو با توجه به شیوع کرونا من اظهار نظر نمی کنم و بعید است بتوانند مترو را تعطیل کنند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۷
انتشار یافته: ۱۱
آونی که دنبال تعطیلی مترو هست. وقتی ادارات باز هستن. این همه کارمند با چی برن سر کار؟ پیاده یا با تاکسی؟ مگه چند تا تاکسی تو سطح شهر وجود داره و ترافیک و الودگی هوای بعدیش و همچنین انتشار کرونا تو فضلای بسته تر تاکسی. واقعا فکر هم میکنین شما؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۴/۳۱
سر کار برو. مترو هم سوار نشو. تتاکسی هم نداریم. طرح از پول ترافیک هم نمتونیم بگذریم و طرح رو جمع نمکنیم. تو اتوبوس تپه ای بچپید. . آخرش کرونا بگیرید خودتون اما مقصریدا. یادتون باشه. مسوولین مقصر نیستن
اقایان شورای شهر برای وصول درامد های شهرداری جریمه 2 درصد دیر کرد ماهیانه عوارض سالیانه خودرو برای یک ماه لغو کنید و به اتومبیل داران فرصت یکماهه بدهید که عوارض سال جاری ومعوقه اتومبیل خود را بپردازند عده کثیری بعلت جریمه دیر کرد 2 درصدی که ظالمانه و شبه ربا است از پرداخت عوارض سالیانه خوداری کرده اند
اونی که پیشنهاد تعطیلی مترو رو داده پیشنهاد می کنم بهش که صبحها 21 دونه مویز بخوره خیلی تاثیر داره.... مردک.... شهر رو باید تعطیل کنه اینطوری مترو هم تعطیل میشه.... شما مترو رو تعطیل کنی ولی شرکتها و ادارات باز باشه فقط میشه ترافیک و چسبیدن ملت به هم تو تاکسی و اتوبوس (بیشتر از مترو)
همه ادارات بازن. مترو رو هم تعطیل میکنیم. تاکسی هم نداریم. طرح طرافیک هم پولش خوبه و لغوش نمیکنیم. سوار بی آر تی بشید رو کله همدیگه . ولی یادتون باشه که کرونا بگیرید خودتون مقصرید. فقط خودتون. چون یا رفتید مجلس ختم یا رفتید عروسی
بابا 45 روز تعطيل سراسري كنيد با منع آمد و شد بعد ببينيد كرونا ريشه كن ميشه يا نه ؟؟؟؟؟
بهترين پنجره كه بود يعني تعطيلات عيد رو از دست داديم . من بي سواد پيش بيني امروز رو ميكردم كه ركورد ها رو يكي بعد از اونيكي بشكونيم .مسئؤلان اما نفهميدند . اراده جمعي نيست .
اگر مترو با برنامه ریزی دقیق کارش را انجام دهد احتییاجی به تعطیلی نداره مردم که گناه نکردند؟
اگر با تامین سرمایه توسعه مترو مشکل دارید مترو را وارد بورس کنید
تعطیلی مترو راهکار نیست. پاک کردن صورت مسئله اس.
قبل از تعطیلی مترو و ناوگان حمل ونقل عمومی باید به این فکر کرد که آیا قشر کارگر با این مسئله به مشکل نخواهد خورد؟ با افزایش نرخ کرایه تاکسی ها و مشکلات اقتصادی و عدم ثبات شغلی بیشتر از این نمیشود به قشر کارگر فشار وارد کرد
ضدعفونی کردن مرتب و منظم واگن و ایستگاه های مترو راهکار بهتری نسبت به تعطیلی آن است(که البته بعد از اردیبهشت این کار صورت نگرفته و فقط به صورت نمادین و گرفتن چند قطعه عکس انجام شده است)
تعطیلی هیچ کمکی نمی کند رعایت بهداشت فردی مهمترین نکته مبتلا نشدن به همه بیماریهاست کرونا که جای خود دارد،بهانه گیریهای مبتلایان تنبلیست.
لااقل تعداد واگن ها رو زیاد کنند
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست