بازدید 20883

جشن تولد شهرداری برای ۵۰ سالگی بهشت زهرا!

این مناسبتی نبود که شهرداری برایش جشن تولد بگیرد کیک ببرد و مهمانهای بزرگوار را دعوت‌کند هر سخن جایی و هر نکته مقامی دارد.
کد خبر: ۹۹۱۶۱۲
تاریخ انتشار: ۳۰ تير ۱۳۹۹ - ۰۹:۰۹ 20 July 2020

به گزارش «تابناک»، سیدمحمدعلی ابطحی در کانال تلگرامی خود نوشت: بهشت زهرا ۵۰ ساله شد. خدا همه رفتگان و دفن شدگان در این قطعه خاک را رحمت کند.

این مناسبتی نبود که شهرداری برایش جشن تولد بگیرد کیک ببرد و مهمانهای بزرگوار را دعوت‌کند هر سخن جایی و هر نکته مقامی دارد.

شهردار محترم اگر یک اعلام عزاداری می کرد ومی خواست که مردم تهران برای دفن شدگان بهشت زهرا یک فاتحه بخوانند و خرمایی به مستضعفان تقسیم می کرد خیلی بهتر از کیک اجق وجق بود.

مهمان ها را هم نباید به خاطر کرونا ولو سمبلیک دعوت کند. سلیقه خوب چیزی است. مثل این می ماندکه وسط عروسی خرما تقسیم کنند و نوحه بگذارند.

حالا چون صحبت مسکن این روزها زیاد است این را هم بگم.خاطره است دیگر:
هزار سال پیش که آدم مهمی بودیم یک بار رییس بهشت زهرا آمد گزارشی از فعالیت هایش بدهد.می گفت در بهشت زهرا یک مرده بدون جا نیست. برای همه آنها مسکن داریم. قویتر از وزیر مسکن.
زندگی برای زندگان خیلی سخت تر از چیزی است که تصور شود.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲
در انتظار بررسی: ۲۶
انتشار یافته: ۱۳
.آره داداش بابت مرگ و میر مردم جشن بگیرید.
شاد باشید
پاسخ ها
ناشناس
| France |
۱۱:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۴/۳۰
واقعا این مسئولین مایه مباهات ملت80 میلیونی ایران هستند.
حتی یک کودک با ذهن فانتزی هم همچین فکری به سرش نمیادکه بخواد چنین کاری بکنه , چه برسه به یک آدم بالغ
همه کاهاتون مسخره ودورازشان مردم ایران..آخه اینم شدکارکه بشیدمضحکه خاص وعام..برای قبرستان جشن تولدمیگیریدویرای احداث وتولدبیمارستان هزارتختخوابی ودارالفنون ودانشگاه تهران..هیچ صحبتی نمیشه..حماقت انتهانداره واقعا.
دیگه بیشتر از این ازتون توقع نمیشه.
باید برا قبرستان جشن بگیرن وقتی شادی ممنوع زندگی معمولی و راحت ممنوع
آخه این چه جشن تولدی
محلی که نافش با مرگ بریده شده چه ارتباطی با تولد دارد جز اقایانی که از مرگ و نیستی برای خود هستی و تولد ثروت دارند وای بر ما که چنین بزرگانی داریم و تعجب ندارد که چرا به این مذلت افتاده ایم هر کدام از این مدیران نالایق برای بدبخت کردن بک کشور کافی ست
حناچی و هم فکرانش با انجام کارهای مضحک و انجام ندادن کارهای واجب مردم تهران رو خسته و دلسرد کردن. رونمایی از چنین کیکی در چنین شرایط (بهداشتی و اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی) کشور و تهران (با معضلات و بحرانهای شدید موجود و در حال اتفاق)، باید در کتاب رکوردهای گینز ثبت بشه!
خدا رو شکر که دانا ترین , و نخبه ترین مسئولین رو در کل کهکشان راه شیری, ما داریم

به خودم تبریک میگم
چقدر این کار سبک و بی محتوا و لوس است
در این کشور گریه پرور، عزادار پرور، مصیبت ستا، رنج پرور، این کارها اصلا عجیب نیست، بلکه ماهیت واقعی برخی از بزرگانی را نشان می دهد که سعی دارند نگذارند جامعه حای لحظه ای به دور از درد و رنج و ماتم باشد، مبادا مردم طعم آرامش را بچشند و دیگر حاضر نباشند این همه رنج و محنت را تحمل کنند. این سیاستی است که حتی در بی اعتنایی مسئولان به کم ارزش شدن پول ملی هم دیده می شود، چرا که یک ایرانی از دید آنها باید همیشه در رنج و غم باشد تا هیچ دلبستگی به این دنیا نداشته باشد. چندین دهه است که بزرگان این نیت خود را جار می زنند و امروزه برای آن کیک نوش جان می کنند.
واقعا حماقت تا این اندازه ؟
هر دم از این باغ بری میرسد
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار