بازدید 4691

تیراندازی در جشن عروسی ۱۳ نفر را مصدوم کرد

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان مرکزی از مصدومیت ۱۳ نفر به علت شادی نامتعارف در مجلس عروسی در یکی از روستا‌های شهرستان "خنداب" خبر داد.
کد خبر: ۹۹۱۵۵۳
تاریخ انتشار: ۳۰ تير ۱۳۹۹ - ۲۳:۱۴ 20 July 2020
به گزارش تابناک به نقل از ایلنا، سرهنگ"محمود خلجی" در این باره گفت: گزارشی از یک مورد تیراندازی منجر به مصدومیت تعدادی از مهمانان یک مراسم عروسی در یکی از روستا‌های شهرستان "خنداب" به مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ اعلام شد.

وی افزود: بلافاصله تیمی از ماموران انتظامی برای بررسی موضوع به محل اعزام و مشخص شد که یکی از میزبانان مجلس در اقدامی نادرست و برای یک شادی نامتعارف، چند تیر هوایی با یک اسلحه شکاری شلیک کرده و در شلیک آخر و به علت بی احتیاطی به سمت مهمانان تیراندازی می‌کند.

این مقام انتظامی اضافه کرد: بر اثر این بی احتیاطی ۱۳ نفر از افراد حاضر در این مراسم به علت اصابت ساچمه‌های پخش شده از نواحی مختلف دچار مصدومیت و بلافاصله برای مداوا به مرکز درمانی منتقل شدند.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان مرکزی با اشاره به تشکیل پرونده‌ای در این خصوص برای بررسی دقیق موضوع بیان داشت: سهل انگاری، غفلت و ضعف مهارت‌های لازم در حمل، نگهداری و استفاده صحیح از اسلحه گرم از موضوعاتی بوده که در بسیاری موارد باعث بروز حوادثی تلخ شده است.

به گزارش پایگاه خبری پلیس، وی با اشاره به رسوم نادرست و تیراندازی در برخی از مجالس عروس و عزا در تعداد معدودی از شهرستان‌های استان اضافه کرد: تخطی از قوانین و مقررات مربوط به حمل، نگهداری و استفاده از سلاح‌های گرم جرم محسوب می‌شود و پلیس همواره تاکید داشته است که افراد دارای جواز اسلحه باید در استفاده صحیح از سلاح اطمینان حاصل کرده و از دسترس قرار دادن آن برای دیگران اجتناب کنند.

سرهنگ خلجی با ابراز امیداری از همکاری و مشارکت آگاهانه مردم و سازمان‌های مربوطه در فرهنگ سازی عدم استفاده از سلاح گرم در مراسمات جشن و عزا گفت: تلفن ۱۱۰ در کلیه ساعات شبانه روز آماده دریافت گزارش‌های مردمی در خصوص استفاده و نگهداری غیرمجاز از سلاح است.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر