بازدید 16563
۳
نایب رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس :

تا دیر نشده فکری به حال «پول داغ» کنید

نایب رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس در یک توییت با اشاره به عواملی که پول را داغ کرد و باعث بی ثباتی بازار شد، نوشت: رئیس شورای عالی هماهنگی اقتصادی قوا تا دیر نشده برای مهار انتظارات اقدام کنید.
کد خبر: ۹۹۱۴۱۶
تاریخ انتشار: ۲۹ تير ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۲ 19 July 2020

به گزارش تابناک، سید احسان خاندوزی در حساب کاربری‌اش در توییتر نوشت: «پول داغ. گرمای قیمت در بازار ارز، مسکن و بورس، معلول آن عوامل "واقعی و انتظاراتی" است که پول را داغ کرد: از بودجه تا انتظار نزول ارزش پول.
جامعه منتظر است رئیس شورای عالی هماهنگی اقتصادی قوا بفرماید چگونه "انتظارات" را با شروع به تغییر عوامل "واقعی"، مهار میکند؟ (تا دیر نشده).»

تا دیر نشده فکری به حال «پول داغ» کنید

لازم به ذکر است در علم اقتصاد، منظور از «پول داغ» یک گردش وجوه (یا سرمایه) از یک کشور به کشور دیگر به منظور کسب یک سود کوتاه مدت روی نوسانات نرخ بهره یا نرخ تبادل ارز پیش‌بینی شده ‌است. به این نگرش گردش سرمایه، پول داغ گفته می‌شود چون به سرعت می‌تواند به داخل و خارج بازارها جابه‌جا شود که به‌طور بالقوه به بی‌ثباتی بازار منجر می‌شود.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۹
انتشار یافته: ۳
تا دیر نشده این خیلی خوب بود
میخوان 5 میلیارد دلار به قیمت 25 هزار تومان را در بازار بفروشن، و کسری دولت اینطوری جبران بشه. تمام برنامه دولت برای گرانی ارز برای تامین کسری بودجه بوده. خودشون هم بخوان میتونن بیارنش زیر 20 تومان
دیر شده خبر نداری !!!!!
برچسب منتخب
# اسرائیل # توماج صالحی # نمایشگاه کتاب # موسسه مصاف # صادق زیباکلام
وب گردی