بازدید 9247

فرصت یک ماهه به مشمولان کنکوری + جزئیات

رئیس اداره سرمایه انسانی سرباز ستاد کل نیرو‌های مسلح جزئیات فرصت یک ماهه به مشمولان متقاضی شرکت در آزمون دکترا و ارشد را تشریح کرد.
کد خبر: ۹۹۱۳۱۹
تاریخ انتشار: ۲۸ تير ۱۳۹۹ - ۲۲:۵۲ 18 July 2020
به گزارش تابناک به نقل از فارس، امیر دریادار دوم غلامرضا رحیمی پور رئیس اداره سرمایه انسانی سرباز ستاد کل نیرو‌های مسلح در گفتگو با خبرنگار انتظامی خبرگزاری فارس درخصوص تعویق یک ماهه اعزام مشمولان متقاضی کنکور ارشد و دکتری اظهار داشت: طبق روال سنوات گذشته مشمولانی که تقاضای تمدید دارند می‌توانند درخواستشان را در سامانه ثبت کنند که بعد از بررسی و در صورت احراز شرایط با درخواست شان موافقت شود.

رئیس اداره سرمایه انسانی سرباز ستاد کل نیرو‌های مسلح اعلام کرد: با توجه به تغییر زمان برگزاری آزمون کارشناسی ارشد و دکترا، مشمولانی که در آزمون ارشد و دکترا ثبت نام کرده و برگه ثبت نام را داشته و "تقاضای تمدید" کرده باشند به آن‌ها فرصت یک ماهه داده می‌شود.

وی گفت:مشمولان متقاضی کنکور ارشد و دکترا که اعزام آن‌ها ۱ مرداد باشد بعد از "تقاضای تمدید" اعزام شان به تعویق افتاده و اول شهریور به خدمت اعزام شوند.

امیر دریادار دوم رحیمی پور خاطرنشان کرد: این مهلت تعویق یک ماهه برای همه مشمولان ارشد و دکترا نیست و کسانی که تقاضای تمدید خود را ثبت کردند می‌توانند از این فرصت یک ماهه استفاده کند.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر