بازدید 11355

انفجار کارخانه شیمیایی در شهر آتلانتای آمریکا

رسانه‌های آمریکایی بامداد شنبه از وقوع آتش‌سوزی گسترده در کارخانه شیمیایی در نزدیکی فرودگاه آتلانتا در ایالت جورجیا خبر دادند.
کد خبر: ۹۹۱۱۳۴
تاریخ انتشار: ۲۸ تير ۱۳۹۹ - ۰۸:۴۸ 18 July 2020

به گزارش «تابناک» به نقل از ایرنا، مقام‌های این تأسیسات شیمیایی اعلام کردند که تمام کارکنان از محل خارج شده‌اند اما هنوز اطلاعاتی درباره زخمی‌های احتمالی منتشر نکرده‌اند.

فرودگاه بین‌المللی «هارتسفیلد جکسون» که در نزدیکی این تأسیسات قرار دارد، در توئیتی اعلام کرد که آتش به محوطه این فرودگاه نرسیده و پروازها تحت تأثیر قرار نگرفته است.

رسانه‌های آمریکایی اعلام کردند که آتش‌نشان‌ها توانستند حریق را خاموش کنند.

این حریق در شرایطی رخ می‌دهد که در روزهای اخیر تأسیسات مهمی در آمریکا دچار آتش‌سوزی شده‌اند.

رسانه‌های آمریکایی پنجشنبه گزارش دادند که وقوع یک آتش‌سوزی گسترده در نیروگاه برق NIPSCO در شهر «ویتفیلد» ایالت ایندیانای آمریکا خسارات وسیعی به بار آورد.

همچنین روز پنجشنبه یک انفجار نیز در «آرسلورمیتال» بزرگترین کارخانه تولید فولاد آمریکا رخ داد.

روز یکشنبه ۲۲ تیرماه نیز ناو جنگی «بونهام ریچارد» آمریکا در بندر سن دیگو بر اثر یک انفجار داخلی مشکوک، دچار آتش سوزی شدید شد.

نیروی دریایی آمریکا بامداد جمعه اعلام کرد که آتش‌سوزی ناو جنگی بونهوم ریچارد پس از چهار روز در بندر سن دیگو خاموش شده است.

نیروی دریایی آمریکا در بیانیه خود، روند خاموش کردن آتش در این ناو جنگی را پایان دادن به یکی از بدترین دوزخ‌های ایالات متحده در خارج از جنگ در سال‌های اخیر توصیف کرد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی