بازدید 23557
۷

عباس عبدی: ایران فریب بازی ترامپ را نخورد

دو چهره اصلاح طلب به توئیت شب گذشته ترامپ به زبان فارسی واکنش نشان دادند.
کد خبر: ۹۹۰۸۲۲
تاریخ انتشار: ۲۶ تير ۱۳۹۹ - ۰۸:۴۷ 16 July 2020

به گزارش «تابناک»، شب گذشته دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا توئیتی به زبان فارسی منتشر کرد که با برخی واکنش های داخلی روبرو شد. عباس عبدی و محمدعلی ابطحی دو چهره اصلاح طلب نیز از واکنش دهندگان به این توئیت بودند.

عباس عبدی در توییتر درباره توئیت ترامپ درخصوص حکم اعدام سه معترض آبان ماه، نوشت:

توییت ترامپ مبتنی بر توقف اعدام آگاهانه است تا حکومت ایران را به واکنش بدارد و از تجدید نظر منصرف کند. به نظرم ایران باید متوجه این ترفند ترامپ باشد و اهمیتی به توییت او ندهد.

ترامپ از حیث ضدیت با حقوق بشر فردی شناخته شده است. و اگر نهادهای قدرتمند در آمریکا برای مواجهه با سیاست‌های او نبود تاکنون انجا را به یک حکومت استبدادی و شاید هم فاشیستی تبدیل کرده بود. بنابر این کسی به او از این حیث اهمیت نمی‌دهد و ایران نیز نباید فریب بازی او را بخورد.

ابطحی: آقای ترامپ به شما هیچ ربطی ندارد

همچنین محمدعلی ابطحی، عضو مجمع روحانیون مبارز در توئیتر خود نوشت:

«آقای ترامپ، #اعدام_نکنید یک امر داخلی ما است. به شما هیچ ربطی ندارد. دخالت شما در این مورد، علاقه شما به اعدام این ها را نشان می دهد. صف مخالفان اعدام این سه نفر که عمده آنها ایرانی هستند و زیر فشار تحریم شما کمرشان خم شده، از صف شما جداست.

پ.ن: دونالد ترامپ ساعاتی پیش بازهم در امور داخلی ایران مداخله کرد. او در توئیتی به زبان فارسی به موضوع محاکمه سه معترض حوادث آبان ماه در ایران اشاره و از هشتگ داغ شده کاربران ایرانی استفاده کرد.»

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۴
در انتظار بررسی: ۱۸
انتشار یافته: ۷
اگر بمب گذاری کردند باید اعدام شوند تمام
آقای عبدی این روز ها خیلی فعال شده . چپ و راست اظهار نظر میکنه . این روزها حرف های قشنگ زدن رونق پیدا کرده
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۶
چه عیب داره؟ حرفهای قشنگ زدن خوبه یا سکوت کردن؟
یک کار ساده را پیشنهاد میکنم.
حتما و حتما کل بازجویی و جلسات این دادگاه ضبط شده است.

مدیر محترم سایت، شما از قدرت رسانه ای خودتان استفاده کنید و بخواهید فیلم کل دادگاه از اولین لحظه تا آخرین لحظه و بدون یک ثانیه کم کردن را در یک شبکه حاشیه ای (غیر اصلی که ممکن باشد مثل 4 یا افق یا حتی تماشا) تلویزیون و یا یک سایت اینترنتی قرار دهند و مردم همه ببینند و مشکل به این آسانی برطرف شود.

مطمئنم در این حال خود متهمان و خانواده هایشان به خاطر این حکم سنگین، و دادگاه به خاطر اطمینان از کار خود و شورای امنیت ملی به خاطر اطلاعات امنیتی و جاسوسی مخالفتی نخواهد نداشت.

همچنین نه تنها هیچ هزینه ای نخواهد داشت بلکه می تواند مثلا در شبکه 4 هر روز فرضا در 4 بخش 90 دقیقه ای پخش کند و برای صدا و سیما هم نه تنها ریالی هزینه ندارد بلکه درآمد تبلیغاتی زیادی خواهد داشت و وکلا هم پرونده را از تلویزیون خواهند دید و مردم هم هیات منصفه می شوند و جوانان هم می دانند برای چه اتهامی اعدام ممکن است انجام شود و از همه مهم تر کسانی که قبلا اعدام شده اند چگونه قضاوت شده اند و با چه اتهاماتی حکم آنها صادر شده است.

به نظر من سایت وزین شما می تواند این مورد را بررسی و اطلاع رسانی نماید و من مطمئنم هیچ مخالفی هم ندارد و شفافیت هم که آرمان شماست محقق شده است.
بایستی به ترامب بیام داد که اگر مردی برو کشور خودت را از این بلبشوئی نجات بده!!!!
جرج فلوید قضیه اش فرق داشت و ما حق دخالت داشتیم!
اشاره درست و بجایی بود . همین برخلاف عمل کردن مردم از خواست مسئولین در کشور خودمان هم مصداق دارد.
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی