بازدید 34506
۶

وزیر اسبق کار درگذشت

ابوالقاسم سرحدّی‌زاده شب گذشته پس یک دوره طولانی بیماری درگذشت.
کد خبر: ۹۹۰۶۲۹
تاریخ انتشار: ۲۵ تير ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۲ 15 July 2020

به گزارش «تابناک» به نقل از ایلنا، ابوالقاسم سرحدی‌زاده، سیاست‌مدار ایرانی، دبیرکل و بینان‌گذار حزب اسلامی کار، نماینده سه دوره مجلس شورای اسلامی و وزیر کار و امور اجتماعی در دولت دوم میرحسین موسوی درگذشت.

در دوران وزارت سرحدی‌زاده بحث‌های زیادی میان وزارت کار و شورای نگهبان پیرامون حق بیمه کارگران کارگاه‌های زیرِ ۵ نفر به وجود آمد که همین بحث‌ها بعدها زمینه‌ساز تشکیل مجمع تشخیص مصلحت نظام شد.

سرحدی‌زاده عضو هیات مرکزی خانه کارگر نیز بود. او نمایندهٔ تهران در مجلس سوم، پنجم و ششم بود که در مجلس ششم، ریاست کمیسیون اجتماعی را هم برعهده داشت که در همین دوره بر اثر سکته مغزی از ادامهٔ فعالیت در مجلس بازماند.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۸
انتشار یافته: ۶
مرحوم سرحدی زاده از آن دسته از مسئولین کاردان جمهوری اسلامی بود که خودش را برای مدارک الکی و صدمن یه غاز به آب آتش نزد!!!
پاسخ ها
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۵
اینهمه مسولیت در مورد کار و کارگر داشته اگر نتیجه را نگاه کنیم میبینیم تا چه حد برنامه و تلاش مسولان اثر گذار بوده...اوضاع کارگران اسف بار است
خدا رحمت کنه مرحوم ابوالقاسم سرحدی زاده را
خدارحمتش کنه از مسولین بی حاشیه بود .کاش بقیه مسولین هم فقط به فکر خدمت به خلق الله باشند تا رسیدگی به امور فامیل و دوست و قبیله و طایفه و البته جیب خودشون!
اگر نکته مربوط به بیمه در خبر درست باشد، نشان می دهد که مسئول دلسوز و وظیف شناسی بوده است. نوع کسالت اشاره شده هم می تواند گواه باشد، چون در این جو، اگر واقعا کسی بخواهد کاری انجام بدهد، فقط حرص و جوش و...
خدايش رحمت كند
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل