بازدید 30958

واکنش همایون شجریان به ادعای احمدی نژاد

چندی پیش محمود احمدی‌نژاد در گفت‌وگویی، از عملکرد دوران ریاست دولت خود در حوزه موسیقی دفاع کرد. او در بخشی از سخنانش، به ممنوعیت فعالیت محمدرضا شجریان اشاره کرد؛ ممنوعیتی که اتفاقا در همان دولت اتفاق افتاد، هر چند که در این مصاحبه اعلام شد: «شجریان را دوست دارم و هرکس در انتخابات می‌تواند به هر کسی که دوست دارد، رای بدهد».
کد خبر: ۹۹۰۵۹۳
تاریخ انتشار: ۲۵ تير ۱۳۹۹ - ۰۸:۰۸ 15 July 2020

به گزارش «تابناک» به نقل از ایسنا، او در بخشی از سخنان خود به دیدار اسفندیار رحیم‌مشایی، معاون وقت خویش که این روزها در زندان است، با محمدرضا شجریان اشاره کرد. درباره درستیِ این سخنان، نظر همایون شجریان را جویا شدیم.

همایون شجریان در پاسخ به این سخنان، با اشاره به شرایط این روزهای پدرش، اعلام کرد: «درباره این موضوع، پدر در شرایطی نیستند که صحبت کنند. ملاقاتی که در مصاحبه به آن اشاره می‌کند، این تصور را پیش می‌آورد که پس از انتخابات ۸۸، دیداری با معاون اول رییس دولت نهم اتفاق افتاده و از سوی پدر هم هیچ‌گاه به آن اشاره‌ای نشده است. در همین‌جا قویا چنین مطلبی را تکذیب می‌کنم. به هیچ وجه این‌گونه صحت ندارد.»

او افزود: «خاطرم است در سال ۸۷ اواخر دوره اول دولت و پیش از انتخابات بعدی، ماجرایی که به نظر پدر برنامه‌ریزی شده می‌توانست باشد، عصبانی‌شان کرده بود. پس از عمل جراحی ریه که عده‌ای از هنرمندان و بازیگران به دیدار و عیادت پدر می‌روند، یکی از هنرمندان پیشکسوت، با معاون یادشده سرزده وارد می‌شود و پدر متعجب از حضور ایشان، بر خلاف میل و به شرط ادب، سکوت می‌کنند و چیزی نمی‌گویند. از جزییات خواسته ایشان بی‌اطلاع هستم، همین‌قدر می‌دانم که گویا پیشنهادهایی مطرح می‌شود که پدر با بی‌اعتنایی، با آنها مخالفت می‌کنند و ایشان جمع را ترک می‌کند.»

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۱۰
انتشار یافته: ۲۰
صحبت های آقای احمدی نژاد رو اصلا جدی نگیرید. ایشان از صحبت های خودش بعضی اوقات خودش هم تعجب میکنه.
بقول آقای عباسی اگر میگوویید ما هیچ اختیاری نداریم... پس چرا خود کشی میکنید که کاندید بشید؟
ایشان یادش رفته که میگفت مگر مشکل مملکت ما موی جوانان ماست...؟ بعد شدن خس و خاشاک
پاسخ ها
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۵
بحث رو قاطی نکن خس و خاشاک به قوت خود باقی هستند همونایی که روحانی رو بر ملت مسلط کردند
بنابراین احمدی نژادی درست گفته حال بی اعتنایی استاد چون قهر بوده بماند دیگر تکذیب برای چی
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۵
حضرتغالی اگر دقت میکردید احمدی نژآد میگه بعد از انتخابات در حالی که همایون زمانش رو تقریبا بیشتر از یک
سال قبل از انتخابات اعلام میکنه تفاوت این دو یه کم خیلی زیاده .
به من چه؟؟ چه خبر مهمی؟؟
تنش به ناز طبیبان نیازمند مباد

به امید سلامتی کامل استاد و سلطان آواز محمد رضا شجریان
آقای شجریان ماسکت کووو پس
البته ما دوستت داریم. خدا استاد رو حفظ کنه.
ای بت چین...ای صنم
آقایان سیاستمدار خود چون جایگاهی ندارند نزد مردم، از موسیقیدانان مایه می گذارند و بعد از نشستن روی صندولی، به عکس رفتار می کنند. شاید نفاق شده ابزار سیاسیون
احمدی نژاد فعلا داره ملت را بازی میده و خودش را خوب جلوه میده. اما هنوز حافظه یک عده که سال 88 دنبال نتیجه ی صحیح آرایشان بودن خوشبختانه درست کار میکنه و هنوز خیلی چیزها بعد از گذشت 11 سال خاطرشون هست.

جناب آقای احمدی نژاد،مردم آگاه هنوز همچنان آگاه اند و خوشبختانه شبکه های اجتماعی برای آگاه کردن مردمی هم که شاید به عللی یادشون رفته خیلی گیزها را بستر بسیار مناسبی داره. پس لطفا به شعور ما توهین نکن.
پاسخ ها
ali
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۵
اولا اون تقلب و مقلب که حتی در شبکه های ماهواره ای روش بحث شد و منتفی شد عزیز دل.اما یک مسئله دیگه چرا تیک منفی نمی خوره البته ناشناس عزیز از تو نمی پرسما از تابناک که البته همه میدونند بی غرضه و جناحی نیست !!!میپرسم.
سید حق
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۵
بابا با شعور، بابا لیسانس
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۵
جنابعالی از طرف خودت صحبت کن اگر دوستان شما از راه قانونی اعتراض میکردن وضعیت کشور به خاطر تحریم ها این چنین نمیشد همون آدم ها الان با گذشت هفت
سال طلبکارن اگر تقلب موهومی شما واقعی بود روحانی هم سال 92 راه به جایی نمی برد در 88 مدرک نداشتن و مدرک سازی میکردن کاری که از سال ها حضور در مناصب اجرایی به خوبی بلد بودن
اون معاون عجب آدم بی تربیتی بوده .
هر روز یک خبر داغ احمدی نژادی...به انتخابات نزدیک می شویم ! تخریب های تابناکی ! خدا هم به موقع وجود خودش را نشون خواهد داد .
اون هنرمند که با معاون اومد اسمش چیه؟
درود بر استاد شجریان محبوب دلها
نتیجه اینکه معاون احمدی نژاد یبه ملاقات شجریان رفته حالا ایشون تحویل گرفته یا نگرفته بحث جداست . در عجبم که چرا تا بحال نقل قول نشده و آقای شجریان هم چیزی نگفته .............
تابناک دیگه تا این حد عقده ای نباشید لااقل یک کامنت که حرف احمدینژاد را تایید کرده بگذارید ....
دکتر احمدی نژاد به خاطر خدمات ارزنده اش به مردم محبوب است ونیازی به تایید و رد این گئنه اشخاص ندارند. همین آقایون سلبریتی با تایید این دولت مردم رو به این لاکت رسوندند.
ای کاش ؛ حب و بغض هایمان برای خدا بود ، نه مطامع شخصی و جناحی !!
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی