بازدید 11257
فرماندهی انتظامی شهرستان خمینی شهر اعلام کرد:

دستگیری بیش از ۳۰ مجرم و متهم فراری در خمینی شهر

فرماندهی انتظامی شهرستان خمینی شهر با اعلام برگزاری طرح نصر در شهرستان خمینی شهر از دستگیری بیش از ۳۰ نفر از محکومین غایب و مجرمین تحت تعقیب خبر داد.
کد خبر: ۹۹۰۳۳۷
تاریخ انتشار: ۲۴ تير ۱۳۹۹ - ۰۲:۰۷ 14 July 2020

دستگیری بیش از ۳۰ مجرم و متهم فراری در خمینی شهر
ایسنا/اصفهان 

سرهنگ غلامرضا براتی، صبح امروز (دوشنبه-۲۳ تیر ماه) در جمع خبرنگاران با اعلام برگزاری طرح نصر در روز گذشته در سطح شهرستان خمینی شهر از دستگیری بیش از ۳۰ نفر از محکومین غایب و متواری و مجرمین تحت تعقیب خبر داد.

وی اظهار کرد: در سال جاری طرح‌هایی تحت عنوان طرح نصر در راستای ارتقای امنیت اجتماعی با موضوع پاکسازی مناطق آلوده و جرم خیز و همچنین بالابردن احساس امنیت، در سطح شهرستان عملیاتی شده که با افرادی که هر گونه بی نظمی و ناهنجاری‌های اجتماعی ایجاد کرده و مخل نظم اجتماعی هستند برخورد قاطع شده است.

وی در مورد کشفیات و دستگیری‌های این طرح گفت: در روز گذشته ۵ نفر از اوباش شهرستان توسط پلیس دستگیر شدند. همچنین ۹ نفر معتاد دستگیر شدند که از آنان مقادیری مواد مخدر و آلات و ادوات مواد مخدر کشف شد.

به گزارش ایسنا، فرمانده انتظامی شهرستان خمینی شهر از دستگیری ۶ سارق خودرو، موتورسیکلت و منزل خبرداد و افزود: در بازدید از منازل این سارقان اموال مسروقه به همراه یک دستگاه خودرو و موتورسیکلت کشف شد.

براتی افزود: متهمان پس از تشکیل پرونده به مراجع قضایی تحویل داده می‌شوند.

وی ادامه داد: در طول یک ماه گذشته بیش از ۴۸۰۰ تماس مردمی با سامانه ۱۱۰ داشته ایم و امنیت فرایندی است که همه مردم باید در آن مشارکت داشته باشند.

فرمانده انتظامی خمینی شهر آموزش‌های همگانی و هشدار‌های پلیس را جز برنامه‌های پلیس عنوان کرد و افزود: از طریق کارشناسان مجموعه اجتماعی هشدارها، آگاه سازی و ارتقا دانش مردمی را در صدر برنامه‌ها قرار داده ایم. همچنین در ماموریت‌ها به خصوص در منطقه جوی آباد اقدامات خوبی صورت گرفته است.

براتی خاطرنشان کرد: دستگیری بیش از ۳۰ کارتن خواب و معتاد متجاهر از جمله این اقدامات است. البته نیاز است ظرفیت نگهداری کمپ‌های نگهداری این افراد افزایش یابد.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی