بازدید 9812

تیم لالیگایی که بیشتر از رئال مادرید صاحب پنالتی شده

کد خبر: ۹۹۰۰۳۱
تاریخ انتشار: ۲۲ تير ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۰ 12 July 2020

بر خلاف تصورات این رئال مادرید نیست که بیش از هر تیمی در فصل جاری برایش پنالتی گرفته باشند.

به گزارش تابناک ورزشی، به نقل از آاس، رئال مادرید جمعه شب در زمین خود توانست با دو گل بر دپورتیوو آلاوس پیروز شود. ابتدا روی خطای پنالتی چیمو ناوارو روی فرلاند مندی این کریم بنزما بود که توانست گل اول را به ثمر برساند و در نیمه دوم نیز مارکو آسنسیو روی پاس کریم توانست برتری رئال را دو برابر کند.

این سومین بازی متوالی بود که رئال از روی نقطه پنالتی موفق به زدن اولین گل خود می‌شد. برابر ختافه، بیلبائو و آلاوس رئال توانسته قفل بازی را از روی نقطه پنالتی بشکند. پس از شروع مجدد لالیگا ۴ بار به سود رئال اعلام پنالتی شده تا در مجموع ۱۰ پنالتی به نفع کهکشانی‌ها در فصل جاری گرفته شده باشد. دو پنالتی نیز به ضرر این تیم اعلام شده است. به رئال سلطان پنالتی‌ها در لالیگا لقب داده اند، اما در لالیگا بیش از همه برای ویارئال اعلام پنالتی شده است (۱۱).

پس از اینکه داور به نشانه پنالتی برای رئال در سوت خود دمید، لالیگای ۲۰-۲۰۱۹ با رکورد لالیگای ۹۰-۱۹۸۹ نیز برابری کرد. در این دو فصل بیش از همه داوران اعلام پنالتی کرده اند (۱۴۰ بار). رئال بیستمین پنالتی متوالی خود را نیز تبدیل به گل کرد تا با رکورد سال‌های ۱۹۸۲ و ۱۹۸۴ خود برابری کند. کریم بنزما در مجموع ده بار در رئال پنالتی زده که همگی تبدیل به گل شده اند.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار