بازدید 31618

مرگ پدر و مادر عروس و داماد در یک عروسی کرونایی

رییس دانشگاه علوم پزشکی، خدمات درمانی و بهداشتی آذربایجان‌غربی گفت: در پی برگزاری یک مراسم عروسی در آذربایجان‌غربی پدر و مادر عروس و داماد، بر اثر ابتلا به کرونا فوت کردند.
کد خبر: ۹۸۹۹۳۶
تاریخ انتشار: ۲۲ تير ۱۳۹۹ - ۰۹:۴۹ 12 July 2020

به گزارش «تابناک»، جواد آقازاده در گفتگو با فارس، اظهار داشت: در پی برگزاری یک مراسم عروسی در آذربایجان‌غربی پدر و مادر عروس و داماد، بر اثر ابتلا به کرونا فوت کردند و این در حالی است که بار‌ها نسبت به عدم شرکت در این تجمعات هشدار داده شده و اکنون عروسی منجر به مراسم ختم شد.

وی با اشاره به آخرین آمار بیماران بستری شده در مراکز درمانی آذربایجان‌غربی تصریح کرد: تعداد ۷۸۸ نفر از بیماران مبتلا به بیماری سندروم حاد تنفسی در بیمارستان‌های سطح استان بستری شدند که ۳۰۴ نفر به طور قطع مبتلا به بیماری کرونا و ۴۸۴ نفر مشکوک به کرونا هستند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی، خدمات درمانی و بهداشتی آذربایجان‌غربی ادامه داد: در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌های استان تعداد ۱۸۰ نفر بیمار بستری شدند که از این تعداد ۵۴ نفر به دستگاه ونتیلاتور متصل هستند و وضعیت این بیماران وخیم گزارش شده است.

آقازاده خاطرنشان کرد: در عرض یک روز تعداد ۱۴۳ نفر در مراکز درمانی استان بستری شدند که ۵۳ نفر مربوط به ارومیه، ۹ نفر در بوکان، هشت نفر در تکاب، ۲۸ نفر در خوی، ۱۰ نفر در مهاباد، ۱۲ نفر در میاندوآب، ۹ نفر در نقده بودند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۶
انتشار یافته: ۱۲
باباصدبارگفتیم مراسم عروسی ممنوع

یک ضرب المثل میگه : توکروناوعروسی!!!!
خودکرده را تدبیر نیست
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۲
اگه واقعا فوت کرده باشند حرف شما درست است ولی داشتیم مواردی که فیلم کما رفته طرف رو پخش کردند ولی بعد از توضیح خانواده خبر دارشدیم که همش فیلم و دروغ بود
خوب ما که هر روز از تعداد بیماران و فوتی ها دارین نگران تر و ناامید تر میشیم.
میشه یک مقدار هم از اقدامات و تدابیر دولت تدبیر و امید بهمون بگید که قراره این ملت بیچاره ی همینجوره تحت فشار چه کنند؟
باید بنشینند و ببینند که عزیزان شون یک به یک از بین برن؟
مسئولان محترم چکار میکنن که نه میگیرن و نه میمیرن خدارو شکر؟
از کدام داروخانه ماسک و دارو میگیرن؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۲
شما یه راهکار بده تا دولت همون اجرا کنه .وقتی میگن اقا عروسی نگیر مجلس عزا نگیر ولی ملت گوش نمیدن تقصیره دولته .میشه در هر خونه یه سرباز بذارن هر کی خواست بره عروسی یا عزا یا هر جای دیگه یه گلوله بهش بزنه .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۲
توکرونا وااااااای
ناشناس
| United States of America |
۱۱:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۲
فکر کن دولت و مسوولین مرده ان! تو وظیفه خودت را انجام بده. ماسک بزن مهمونی نگیر عروسی نرو.همین خبر را بخون. عروسی بابای روحانی بوده. نه امثال من و تو بودیم.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۲
انگار شما هم مانند خیلی از ایرانیها عادت دارید به اظهارات خلاف واقع و حرفهای صد من یک غاز! کرونا مقام و مسئول نمی شناسد. به خودتون یک زحمتی بدهید و آمار فوتی های مقامات و مسئولان هم ملاحظه بفرمائید و بعدش هم این عادت زشت تان را ترک کنید
می دانید کجای این خبر درد دارد؟ اینکه کادر درمان باید از چنین افراد بی مبالاتی مراقبت کنند آنهم در شرایط سخت کاری. آنها سخت ترین پروتکل های ایمنی را اجرا می کنند که اگر این افراد بی مبالات یک درصد آن را هم رعایت می کردند به این ویروس آلوده نمی شدند.
اما اجرای دقیق پروتکل ایمنی از سوی کادر درمان بدلیل حضور در بیمارستان و کانون کووید19 کافی نیست و باز هم به این ویروس آلوده می شوند.
این انصاف نیست.
در وضعیت فعلی با دو تا فاکتور مواجهیم: دولت کند و بی تدبیر با سوء مدیریت مثال زدنی که از هر نوع اقدام درست و حسابی مثل جریمه، پلمب کردن، تعطیلی ادارات که روز عادیش نصف بیشتر کارمنداش مازاد هستن، عاجزه و دوم مردمی که از درک مسائل اولیه عاجزن. به قولی این دولت و این مردم خوب بهم می آن. دولت همه چی و رها کرده به امید خدا و مردم هم از دولت بی خیال تر. نتیجه دولت و مردم بی مسئولیت می شه اینی که می بینید.
مگه آدم چند بار عروسی میکنه که توی خفا و بدون مهمونی باشه .
چقدر سخت و ناراحت کننده
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان