بازدید 9125

تجمع انتخاباتی ترامپ لغو شد

نیویورک تایمز نوشت، به دنبال شیوع بی‌سابقه کرونا در آمریکا و افزایش شمار مرگ و میر ناشی از این بیماری، کمپین انتخاباتی دونالد ترامپ از ترس حضور کم حامیان، تجمع انتخاباتی روز شنبه را به تعویق انداخت.
کد خبر: ۹۸۹۷۰۰
تاریخ انتشار: ۲۱ تير ۱۳۹۹ - ۰۷:۱۵ 11 July 2020

به گزارش «تابناک» به نقل از ایرنا، روزنامه نیویورک تایمز افزود، کمپین انتخاباتی ترامپ که قرار بود روز شنه گردهمایی انتخاباتی را با حضور طرفداران وی در شهر پورت موث ایالت نیوهمپشایر برگزار کند، جمعه شب اعلام کرد که به دلیل نگرانی‌های امنیتی و احتمال وقوع طوفان‌های گرمسیری این تجمع به تعویق افتاده است.

این تجمع انتخاباتی بر خلاف گردهمایی اوکلاهما قرار بود به دلیل نگرانی‌های بهداشتی در مورد شیوع ویروس کرونا در فضای آزاد در محوطه یک فرودگاه برگزار شود اما با وجود تمام این تدابیر مراسم انتخاباتی به تعویق افتاد.

ترامپ در ماه گذشته برخلاف تمام توصیه‌های مقام‌های بهداشتی در مورد شیوع ویروس کرونا، تجمع انتخاباتی خود را در اوکلاهما برگزار کرد و تنها چند روز پس از این مراسم چندین نفر از کمپین انتخاباتی وی به ویروس کرونا مبتلا شدند.

بر اساس این گزارش، طبق شواهد بدست آمده، در تجمع پیشین هنگام سخنرانی ترامپ در کمپین انتخاباتی اوکلاهما در یک سالن سرپوشیده ۱۹ هزار نفری تنها ۶ هزار و ۲۰۰ نفر حضور داشتند.

روزنامه نیویورک تایمز نوشت، اگرچه مقام‌های انتخاباتی ترامپ دلایل آب و هوایی و وقوع طوفان را بهانه تعویق مراسم بیان می‌کنند اما سازمان هواشناسی ایالت نیوهمپشایر اعلام کرده که روز شنبه هوا تا ظهر بارانی است و این در حالی است که مراسم انتخاباتی ترامپ قرار بود ساعت هشت شب برگزار شود.

انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۰ آمریکا به عنوان پنجاه و نهمین انتخابات ریاست جمهوری این کشور قرار است در سوم نوامبر ۲۰۲۰ (سیزدهم آبان ۱۳۹۹) برگزار شود.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر