بازدید 24159

بلاتکلیفی پروژه عجیب منوریل در قم

پروژه عجیب منوریل قم در ابتدا با تلاش مسئولان و حمایت‌های دولت پیشین تا حدی پیش رفت اما به مرور با تغییر دولت به فراموشی سپرده شد و همچنان بلاتکلیف و نیمه‌کاره در سطح شهر رها شده است.
کد خبر: ۹۸۹۲۴۸
تاریخ انتشار: ۱۸ تير ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۹ 08 July 2020


به گزارش تابناک به نقل از فارس، نکته مهم صرف هزینه بسیار بالا برای این پروژه است. شهروندان قمی از بلاتکلیفی این پروژه در سطح شهر گلایه دارند و معتقدند اگر دولت تمایلی به ادامه کار ندارد، در صورت امکان پروژه را به بخش خصوصی بسپارد. اگرچه پس از مدتی با افزایش جمعیت قم، نیاز به منوریل و مترو و مانند آن جدی خواهد شد.

علیرضا قاری‌قرآن، معاون سابق شهردار قم نیز اعلام کرده بود ناپایدار بودن وضعیت پروژه‌های عمرانی به دلیل مشکلات اقتصادی وتحریم‌هاست. این شرایط سبب شده که زمان‌بندی برخی از پروژه‌ها با مشکل روبرو شود که عملاً بخشی از آن از کنترل خارج شده است.

وی افزود: تنها راهکاری که در حال حاضر برای این پروژه که مشکلات بسیاری را به همراه داشته است این بوده که به تکمیل برسد و در مرحله بعدی باید در مورد نحوه استفاده از آن تصمیم‌گیری شود.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۱۰
انتشار یافته: ۱۰
آقای امیر آبادی که در مجلس دزد دزد راه انداختید پاسخگو باشید . این پروژه در زمان شورای شهری شما انجام شده .چرا این وضعیت را برای شهر به وجو اوردید چرا بیت المال را مالیدید زمین هر ستون 400 میلیون تومان اون زمان حالا که جای خود داره
پروژه بی خودی بوده.
فقط به فکر حوزه هستند و قم !
در سایر شهرها هم همینطور بلاتکلیف رها شده. راستی دولت روحانی در این هفت سال چکار کرد؟ بچه که بودیم دوستی داشتیم شش ریال میداد می رفت سینما بعد یکماه می نشست فیلمو برای ما تعریف میکرد. دولت روحانی هم بدرد اون دوست ما مبتلاشد یک برجام ساخت چند سال عروسی گرفت و چند سال هم دنبال دفن و عزاداری.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۸
چه ربطی به دولت روحانی داره؟؟؟! دوره احمدی نژاد ستون زدن همون موقع هم بلاتکلیف موند مسئولیتش هم به عهده شهرداری و شورای شهره
یکی از شاهکارهای احمدی نژاد!
ناتمام موندنش هم ربطی به تحریم نداره. احمدی نژاد یه مونوریل نیمه کاره تو صادقیه زد یکی تو قم. حساب کنید چقدر از جیب ملت حروم شد و کجاها رفت...
میلیاردها تومن پول رو ریختین دور... واقعا منو ریل لازم داشت قم؟؟ چرا کسانی که این طرح ها رو اجرا میکنن میلیاردها دلار پول رو دور میریزن و هدر میدن محاکمه نمیشن..
چرا با این طرح ها موافقت میشه؟ با این پول چقدر مشکل ممکلت حل میشد؟
قم واقعا به چنین چیزی نیاز نداشت و نیازهای بسیتر ضروری تری داشت، و این کارها به سبب نفوذ و تاثیرگذاری این شهر در تصمیم گیری های کلان، و به زیان نواحی محروم تر کشور انجام شد و به همین دلیل، و شاید هم خدا را شکر، به سرانجام نرسید.
پروژه با اين عظمت متاسفانه دچار سياسي كاري شده است!
سلام
من خیلی پروژه کوچک وبزرگ سراغ دارم که ۷سال داره خاک میخوره به بهانه تحریم در صورت اینکه با کمی همت همش به سر انجام میرسید در آخر به شما عزیزان توصیه میکنم موقع رای دادن به کسانی رای بدهید که گدای شرق یا غرب نباشن فقط به فکر کار کردن به نفع مردم باشن
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان