بازدید 71013

آخرین آمار کرونا در ایران تا هفدهم تیر/ ثبت یک ابررکورد با ۲۰۰ جان باخته!

آمار مرگ و میر کرونا در کشورمان باز هم رکورد شکست. رکودشکنی‌ای که ظاهرا به شدت برای همه عادی شده، حتی برای وزیر بهداشت که ساعتی پیش از انتشار آمار امروز به صورت زنده با رسانه ملی سخن گفت و تاکید کرد که وضعیت این روز‌ها نتیجه بی توجهی به تمناهایش در ماه‌های گذشته است و تاوانی است که در پی آن می‌دهیم!
کد خبر: ۹۸۸۹۷۳
تاریخ انتشار: ۱۷ تير ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۳ 07 July 2020
تابناک اجتماعیپس از شناسایی موارد مشکوک به ابتلا به ویروس کرونا در نقاط مختلف کشور و انجام تست‌های ویژه، شمار مبتلایان از ۲۴۵ هزار تن گذشت.
 

به گزارش «تابناک»؛ دکتر سیما سادات لاری، سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی کشورمان گفت: از ظهر دیروز تا ظهر امروز و بر اساس معیار‌های قطعی تشخیصی، دو هزار و ۶۳۷ بیمار جدید مبتلا به کووید ۱۹ در کشور شناسایی شد که یک هزار و ۴۵۵ مورد بستری شدند. با احتساب این افراد، مجموع آمار مبتلایان قطعی در کشورمان به ۲۴۵ هزار و ۶۸۸ تن رسید.

وی در ادامه گفت: در ۲۴ ساعت اخیر، ۲۰۰ تن از مبتلایان جانشان را از دست داده‌اند؛ بنابراین، تا ظهر امروز، متاسفانه آمار جان باختگان این بیماری در کشورمان به ۱۱ هزار و ۹۳۱ تن رسیده است. همچنین تا به امروز خوشبختانه ۲۰۷ هزار تن بهبود یافته‌اند.

لاری افزود: ۳۲۷۰ نفر از بیماران در وضعیت شدید این بیماری قرار دارند. همچنین تا کنون یک میلیون و ۸۴۶ هزار و ۷۹۳ آزمایش تشخیص کووید ۱۹ در کشور انجام شده است.

وی ادامه داد: استان‌های خوزستان، هرمزگان، بوشهر، کرمانشاه، کردستان، ایلام، آذربایجان‌های غربی و شرقی و خراسان رضوی در وضعیت قرمز قرار دارند. استان‌های تهران، اصفهان، مازندران، گلستان، البرز، کرمان، یزد، زنجان، سیستان و بلوچستان، همدان و اردبیل در وضعیت هشدار قرار دارند.

شمار جان باختگان کرونا در کشورمان در شبانه روز اخیر به دویست تن رسیده است؛ رکوردی که پیشتر 163 جان باخته در شبانه روز بود که آن هم اخیرا به ثبت رسیده است.
شمار جان باختگان کرونا در کشورمان در شبانه روز اخیر به دویست تن رسیده است؛ رکوردی که پیشتر 163 جان باخته در شبانه روز بود که آن هم اخیرا به ثبت رسیده است.

بر پایه آمار‌های ۲۴ ساعت اخیر، «نرخ مرگ» در کشورمان ۵.۴ درصد است که با نرخ مرگ در جهان، یعنی ۷.۵ درصد فاصله دارد و به همین تناسب، «نرخ بهبود» در ایران ۹۴.۶ درصد است که وضعیتی امیدبخش نشان می‌دهد.

 
 
برای مشاهده آخرین و به روزترین آمار مبتلایان، جان باختگان و بهبود یافتگان ویروس کرونا و همچنین اطلاع از «نرخ مرگ» و «نرخ بهبود» در کشورمان و جهان، اینجا را کلیک کنید.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱۳
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱۴۱
اقای دکتر حقوق اقای وزیر شهمیه ای اقای کارشناس رانتی و توصیه ای بابا کنترل کرونا و نرخ دلار و اقتصاد و امنیت کشور تمنا و خواهش و من بمیرم تو بمیری بر نمی داره. اینها نیاز به شایستگی علمی و تجربه و شایسته سالاری داره. نه مجیز گویی و اقاسالاری و ظاهر سالاری
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۷
طرح ترافیک برداشته شد
سفرهایی ک تو تعطیلیای اخیر بود
و بی اهمیتی مردم دلیلشه
من دیروز چند جارو دیدم دریاچه چیتگر برای مثال مردمی رو دیدم که نه تنها که ماسک نزده بودن تخمه میخوردن رو زمین نشسته بودن و دستشونو به صورتشون میزدن بچشون دهنشو به استیلای دم اب میزد و....
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۷
دوست عزیز اگر دقت بفرمایید. نکته اساسی در اینکه دولت بجای اعمال قانون میاد پند واندرز و خواهش میکنه اینه که دولت بسیار بی مسئولیت هست و نمیخواد زیر بار هیچ تعهدی بره. حتی ماسک رو اجباری نکرد که یه وقت مجبور نشه ماسک به مردم بده.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۷
ملت ما بد سرپرست هستند. جاستین ترودو 5 ماه به تمام مردم کانادا حقوق مجانی داد تا اینکه کرونا رو آنچنان جمع کرد که کشوری که اونقدر بزرگ و وسیعه که از هالیفاکس تا ونکوور 9 ساعت پروازه دیروز فقط سه نفر تلفات داشت.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۷
ملت ما بد سرپرست هستند. جاستین ترودو 5 ماه به تمام مردم کانادا حقوق مجانی داد تا اینکه کرونا رو آنچنان جمع کرد که کشوری که اونقدر بزرگ و وسیعه که از هالیفاکس تا ونکوور 9 ساعت پروازه دیروز فقط سه نفر تلفات داشت.به این میگنم مدیریت
ناشناس
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۱۷:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۷
بالاخره جناب رئیس جمهور از دیروز شروع کردند به ماسک زدن.بعد ترامپ رو مسخره میکنن که ماسک نمی زنه
میثم
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۷
من تاریخ 15 اردیبهشت برای کاری رفتم بانک . از اونجا که ماسک همرام نبود نگهبان بانک بهم گفت برم ماسک بزنم . تا اینجا مشکلی نداشت و بنده برای تهیه ماسک و دستکش 15 هزار تومان هزینه کردم تا کارم رو در بانک انجام بدم ولی با کمال تعجب دیدم مدتی نگذشته بود که یه آقایی بدون دستکش یا ماسک کار ایشون در حال رسیدگی هستش و از اونجایی که کار ایشون هم خیلی طول کشید قطعا نگهبان مربوطه چند بار ایشون رو دیده ولی نگهبان محترم هیچ گونه تذکری به ایشون نداد . سوالم اینه اگه چیزی اجباریه چرا برای این دسته از مراجعین اجباری نیست و به چه علت نگهبان محترم به ایشون تذکری ندادند و بیرونشون نکردن ؟امیدوارم سخت گیری در بانک ها برای همه باشه و یک سری مشتریای خاص از این فیلتر راحت رد نشن که باعث انتقال بیماری یا در خطر قرار گرفتن جان دیگر هموطنانمون بشن
حسین
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۸
متاسفانه همین دقایقی پیش داشتم شبکه استانی سیمای قم را نگاه می کردم پخش مستقیم داشت از مسجد جمکران، مردم همین جوری بدون هیچگونه ماسکی داخل مسجد وکاملا نزدیک هم نشسته بودند، انگار نه انگار که کرونایی وجود داره. نمیدانم چرا در بازگشایی اماکن متبرکه این قدر عجولانه تصمیم گیری شد همانطور در بازگشایی بسیاری از مشاغل پرخطرهمین اتفاق افتاد.
این رندی ارقام خیلی جالبه نمی شو بگید ۲۰۱
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۸
یه نفردیگه رو بکشن که رند نشه ؟؟!!!!
متاسفانه هم مردم رعایت نمی کنند و هم اینکه دغدغه مسوولین فقط شده است فلسطین
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۷
دوست عزیز عراق و لبنان و یمن و بحرین و ونزوالا و نیجریه رو فراموش کردید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۷
ملت را با بازگشایی های عجولانه ، دولت در خیابان آورد. ضمنا این دولت بی کفایت تنها دقدقه ای که ندارد فلسطین است
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۷
مردم باید چکار کنند توضیح دهید؟
دیوار کوتاهتر از مردم پیدا نمیکنید در تمام دنیا مراکزی که پذیرای مردم هستند به مردم میگن چکار کنند مردم هم انجام میدهند اینجا مسئولین همه این مراکز بی خیال و بی توجه اند و مرجعی اجرای پروتکلها را ازشون نمیخوان و نظا رت هم که زیر صفر است
دائم گفته میشه مردم رعایت نمیکنند من بعنوان یکی از مردم ، مثلا وارد بانک که میشم نمیتونم به دیگران بگم چکار کنید و بقیه هم به همین ترتیب ، این مسئولین مزاکز مختلف هستند که با توجه به شرایط مرکز مقررات را تعیین کنند و مردم هم با کمال میل اجرا میکنند و این دستگاههای نظارتی هستند که باید مسئولین مراکزی که معمولا مردم برای کارههای مختلف به آنها مراجعه میکنند وادار کنند از این بی خیالی خارج شوند و به مرکز خودبا توجه به بیماری کرنا نظم دهند دستگاههای نظارتی هم که همگی دولتی هستند باید از این وضعیت فشل خارج شوند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۷
شرايط محدودكننده دو جنبه دارد، جنبه وضع قانون و جنبه اعمال قانون

اگر مثلا در همان بانك جلوي در بنويسند "لطفا بدون ماسك وارد نشويد" مي شود جنبه اول، ولي اگر كسي وارد شد چكار بايد كرد؟ بايد اعمال كننده قانون هم وجود داشته باشد كه آن فرد را بيرون بياندازد
خیلی خوب است. به باز بودن دانشگاه‌ها ادامه دهید. اجازه دهید که استادهای بازاری (البته همه‌ی ایشان قطعا اینطور نیستند و اکثریت شرافتمند هستند) که دانشگاه را تبدیل به شرکت خود کرده‌اند دانشجویان بدبخت را به دانشگاه بکشند.
به شرکت‌های خصوصی اجازه دهید که کارمندان خود را فله‌ای توی مکان کوچک بریزند تا ضرر نکنند چون پول ندارد که به این شرکت‌ها بدهد و پول‌هایش برای جای دیگر باید خرج شود.
مبادا طرح ترافیک را حذف کنید. حتما باید از این راه پول دربیارید. مهم نیست مردم فله‌ای توی اتوبوس و مترو کرونا بگیرند و بمیرند.
با این سیاست‌هایتان که پارتی‌بازها و آقا زاده‌ها در راس اهمیت هستند و مردم بی‌پناه طعمه مرگ و کرونا واقعا آفرین دارید. آفرین.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۷
من یک دانشجوی کارشناسی ارشد هستم. استاد راهنمایم یک پروژه ارتباط با صنعت دارد که البته این قبیل پروژه‌ها را به هرکسی نمی‌دهند و مشاالله ایشان از خواص است. دانشگاه بر خلاف تصور مردم باز است. در آزمایشگاه استاد هر روز بچه‌ها حاضر هستند و مشغول کار روی پروژه. استاد ما قبلا کارهایش را در شرکتش انجام می‌داد ولی دانشگاه‌ها به دلیل بی‌پولی به جای اینکه محل کسب علم و دانش باشند این اساتید را تشویق کردند که دانشگاه را تبدیل به شرکت خود کنند تا دانشگاه هم از قبل آن به نوایی برسد. محیط دانشگاه که باید محل تحصیل علم و دانش باشد در حال تبدیل شدن به دکان بزازی و عطاری است. نگرانی استاد ما به جای بحث علمی همش چانه زنی روی قیمت و بده و بستان و پیدا کردن یک راه برای پیچاندن فلان شخص و فلان رقیب است.

عده‌ای که طرفدار این سیستم فشل هستند به دروغ می‌گویند خارج همینطور است در حالیکه خیلی از همکلاسی‌های سابق ما آنور آب هستند و اصلا هم چنین نیست. دانشگاه‌های خارج محل بیزنس و انجام پروژه پیمانکاری نیست. بلکه پروژه پژوهشی انجام می‌دهند که در ایران اصلا جایی وجود ندارد که چنین پروژه‌هایی به دانشگاه بدهد و از نظر کارفرمایان ایرانی پروژه پژوهشی سوسول بازی است.

استاد عزیز ما در این ایام کرونایی خروجی پروژه را به هر حال از ما می‌خواهد و اصلا هم کاری با کرونا و غیرکرونا ندارد. از طرف دیگر مادرم که به شدت نگران است من را تحت فشار گذاشته است که در خانه کارم را بکنم و می‌گوید نرو، هرچه می‌شود بشود. ولی مگر شوخی است که آینده خود را با دریافت یک نمره بسیار بد از استاد عزیز به باد فنا بدهم.
دانشگاه ظاهرا به اساتید گفته است که دانشجویان را مجبور به حضور نکنید. ولی بیشتر شبیه به شوخی است. چون به هرحال دانشجویی که همه روز حاضر بوده است و پروزه استاد را جلو برده نزد استاد خیلی عزیزتر از دانشجویی است که برای حفظ جان خود از کرونا سعی کرده در خانه کار کند.

این اوضاع مملکت ما فقط از یک جنبه است. جنبه‌های دیگر را هموطنان عزیز بهتر می‌دانند.
رتبه نود و هفتم در جهان برای تعداد آزمایش به نسبت جمعیتمان داریم. تا زمانی که تعداد آزمایش ها چندین برابر نشود و بیماریابی فعالانه انجام نشود وضعیت روز به روز وخیم تر خواهد شد. این غیرقابل اجتناب است.
پاسخ ها
حسین مقدم
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۷
دوست عزیز درسته رتبه ایران در آزمایشات به نسبت جمعیت ۹۶
هست بین بقیه کشور ها، ولی میدونستید که رتبه ژاپن با 499,898 آزمایش و جمعیت 126,468,508 نفر، توی دنیا برابر 159 هست!!؟؟
آیا باتوجه به اینکه نزدیک ۶۰ رتبه بالاتر از ژاپن هستیم، وضعیتمون از ژاپن در زمینه کویید۱۹ بهتره؟!؟

لطفا صرفا با مراجعه به سایت های آماری نتیجه گیری و اظهار نظر نکنید و بگذارید اپیدمیولوژیست ها داده های آماری را تحلیل کنند.
موفق باشید.
ناشناس
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۰۲:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۸
دوست عزیز ژاپنی ها از ابتدای کار بیماری را کنترل کردندانقدر تعداد کیس های جدیدشان کم است که احتیاجی به تست بالا نداشته اند انها در پیک بیماری فقط 600-700 کیس داشتند با این وجود همین حالا هم که روزانه 100 تا 200 کیس جدید دارند 40 برابر کیس های جدیدشان بطور متوسط تست گیری دارند در حالی که ما باتوجه به کیس جدید و شیوع بالا بیماری در کشور و
متناسب با کشورهای مشابه باید در کمترین حالت 10 تا 20 برابر میزان فعلی تست انجام دهیم همان کاری که همه کشورهایی که با شدت و حدت ما درگیر بوده اند هم انجام داده اند ونتیجه اش را دیده اند و همچنین بسیاری در حال انجامش هستند
ناشناس
| Germany |
۰۹:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۸
حسین آقا درود، اولاً شما همه جمله بالا را در مورد الزام بیماریابی فعالانه - بعلاوه افزایش آزمایش ها - مطالعه نکردید. ثانیاً توصیه می کنید به نظرات کدام اپیدمیولوژیست اعتماد کنیم؟ همان رانتی ها و سهمیه ای ها که رضایت بالاسری هاشون برایشان از سلامت مردم مهمتر است و سه ماه پیش نوید شکست عنقریب کرونا را دادند و متخصصین جهان در صف انتظار برای نظرحواهی از آنها هستند؟ حتی از میان همین اشخاص یک نفر را نشان دهید که مدعی باشد تعداد تست ها در ایران مطلوب یا نزدیک مطلوب است. خود معاون وزیر بهداشت چندی پیش گفت آزمایش ها باید 10 برابر بشود که نشد. به جای قیاس مع‌الفارق با ژاپن که شرایطش با ایران کاملاً متفاوت است و خوش خدمتی به فکر سلامت خود و هم میهناننتان باشید
کیانوش تا دید ماشین داره می ره ته دره، فرمون رو داد به لنده خدا خانم لاری. امان از شهرت بازی!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۷
چه دره ای! یه مدت میان جلو دوربین با اعلام ایمن اخبار، بعد هم از مدیریتی جایی سر در میارن...
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۱
اون که سفیر چین باعثش شد که انداختنش بیرون
عجیب نیست که نرخ ابتلا و همه گیری و قربانیان کرونا که از سوی مقامات اعلام می شود نسبت مستقیمی با نزول ارزش پول ملی و معیشت مردم و افزایش نارضایتی مردم پیدا کرده؟ به هر حال شاید برخی به گفته خودشون می خوان از این مصیبت سو مدیریت ملی کرونا فرضت بسازند و حالا که کاملا مقهور کرونا شدند ولی حداقل می گن بد نیست که از ان برای انحراف تمرکز نظر مردم از وضعیت اسف بار معیشتی و داخلی و خارجی استفاده کنیم. از نظر کسانی که می توان از قرارداد 25 ساله با فلان کشور یا عقب نشینی از حقوق ملت در دریای خزر و سیمان قلب نیروگاه اراک به عنوان بزرگترین دستاورد و حماسه ملی دم می زنند عجیب نیست که از قربانیان مظلوم کرونا هم به عنوان ابزاری برای فرار از مسئولیت در معیشت و اقتصاد کشور استفاده کنند
آمار نزولی میشه نرخ بهبود ثابته, صعودی میشه ثابته!
جای تبریک داره!!! از کشته شدن مردم معادل سقوط یک فوکر ۱۰۰ به ایرباس ۳۲۰ رسیدید!! همینطوری با همین دست فرمون برید به ۳۰۰ و ۴۰۰ نفر در روز میرسیم!
قرنطینه هم که مال قرون وسطی هست!
تلفات روزانه کرونا در آمریکای 330 میلیون نفری به اندازه تلفات ایران 80 میلیونیه. و این در حالیه که ما 2 ماه زودتر از اونها مبتلا شدیم. خیلی اوضاع خراب شده و بدتر اینکه همه بی تفاوت شدن. کرونا هم عادی شد.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۷
امریکا درموضوع کرونا حسابی گند زده شما هم که درهر حالتی وظیفه خودت میدونی که از امریکا تمام قد دفاع کنی .عملکرد المان وژاپن وکره درموضوع کرونا خوب بوده ایران هم درمرحله اول کرونا خوب عمل کرد حالا معلوم نبست شاید کشورهای دیگه هم درموج دوم کرونا اوضاعشون بدترازایران بشه
ناشناس
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۲۲:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۷
به حول و قوه الهی، ما در همه زمینه ها آمریکا را پشت سر گذاشتیم، حتی در مسابقه تلفات بیماری کرونا
وطنم پاره تنم
انها که منتقدان را نق زن یا بزک کننده غرب یا البانی نشین خطاب می کردند باید از خجالت و شرم از خانه بیرون نیایند. ولی انقدر.... هستند که اصلا این را هم تقصیر نق زنها می اندازند!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۷
با روحانی تا 1400
سلام امارهای واقعی بیشتر از این ها هست ،مثلا ماخودمون کرونا داشتیم اما تستمون منفی بود تا اینکخ از یه جمع 10 نفره یک نفر سی تی اسکن گرفت و ریه هاش درگیر بود. در مورد امار مرگ بعض مواقع یک نفر به علت کرونا سکته قلبی یا مغزی می کنه که کرونا ثبت نمی شه و گاهی هم بیماری حاد تنفسی ثبت می شه. واقعیتش اینه که خیلی ها گرفتن خیلی ها شاید یک چهارم جمعیت
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۷
احتمالا ما بعد از چین و امریکا کشور سوم جهانیم .وضعیت مشهد فوق العاده خطرناکه و کرونا بیداد میکنه و جالبه شهر توریستی طرقبه تقریبا همه گرفتن ولی مسئولین وضعیت رو سفید میدونن
بله بله اینم نتیجه کار اقایون ........
اونوقت خانم لاری میفرمایند این نتیجه رفتار مردمه......بله ولی چن درصد؟شما بی تقصیرید؟در کره و ایتالیا و اسپانیا با 30 40 نفر افزایش ابتلا چندین میلیون نفر قرنطینه میشن...اما ما با این امار مرگ فقط نشستیمو نگاه میکنیم......
خدا خودش به همه رحم کنه
۵ ماه از شروع بیماری گذشته هنوز به ۲ میلیون تست نرسیدین! !
بعد دم و دقیقه آمار مبتلاها و مرگ و میر آمریکا رو پخش میکنید! اگر روزی ۴۰۰۰۰ مبتلا دارن یعنی حداقل ۴۰۰ هزار تست گرفتن!
دو روز پیش پیش بینی ابر کارشناسان وزارت بهداشت این بود که ممکن است به دویست مورد هم برسیم. و حالا کمتر از 72 ساعت بعد رسیدیم. نکند عزراییل هم با اقایان در تماس و قرارد داد بوده. شاید از اقایان چند تا پنت هوس در شمال تهران گرفته!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۷
دوباره حرفهای تکراری درمورد امار...
چقدر منفی نگر
با حسن روحانی تا 1400 نفر تلفات ذوزانه هم خواهیم رفت. به 200 نفر میگی ابر رکورد؟یادت نره تابناک با روحانی تا 1400
وضعیت امیدبخش!!!!! یکماه قرنطینه تهران و قم مشکل را حل میکرد اما نکردید و اینهم عاقبتش
دولت برای اینکه کار خودش رو سخت نکنه اقدام به تعطیلی و قرنطینه نمی کنه.
از الان به فکر پاییز و زمستان باشید. برگزاری کلاس های حضوری در مدارس و دانشگاه ها مثل بمب اتم فاجعه به بار میاره. زیرساخت های آموزش از طریق اینترنت رو فراهم کنید و با بهترین کیفیت سیستم آموزش آنلاین رو به پیش ببرید. کاری که همه جای دنیا از این به بعد میکنند.
جلوی فاجعه بگیرید.
نظریه ایمنی گله ای به طور کامل مردود شده.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۷
دانشگاه ها و مدارس را یکسال تمام تحصیلی تعطیل کنید، هیچ اتفاق بدی نمیفته، برعکس باعث میشه جون مردم حفظ بشه
تبریک به حسن چی شد که همه چیز باید عادی بشه البته الان دارید کم کم امار میدید تا کسی اعتراض نکنه مردم میفهمن
پیشاپیش بابت سایت و خبرگذاری خوبتون، مراتب تشکر و قدردانی رو دارم، ولی در عین حال یه خواهش که حرف دل خیلییییییییی‌هاست هم داشتم، اینکه یا مثل بعضی سایتهای خبری، هیچ‌ آگهی تبلیغاتی‌ نزارین، و یا اگر هم میزارین، لااقل مثل بعضی دیگه از سایتهای خبرگذاری، لااقل کم باشه و از طرفی هم همه‌شون قابل حذف کردن (گوشه بالاش علامت ضربدر) باشه، و نه این میزان زیاد تبلیغ، و غیر قابل خذف کردن هم باشه و هی همه‌ جای صفحه بیاد جلوی چشم مخاطبین خبرها
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۷
دیوونه شدیم از بس تبلیغات مزخرف دیدیم . اصلن این وضع بیشتر ضد تبلیغ هست نه تبلیغ
آقای رئیس جمهور فرمودند وضع ما از اونا بهتره!!!
به آمارهایتان اعتمادی نیست
از همه جالب تر کشور یمن هست کلا 120 تا آزمایش گرفته ولی میگه 1,284 تا مبتلا داره حالا چجوری به این نتیجه رسیده خدا میدونه.فکر کنم از وزارت بهداشت ما رفتن کمک
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۷
لطفا از ریاض کامنت نذارید. متشکر
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۱
پس احتمالا خود شما هم ساکن ریاض هستین که کامنت گذاشتین
ادمین عزیز این ۵.۴ درصد به نسبت کل تعداد مبتلایان نیست، بلکه نسبت به اصطلاحا‌ جمعیت خاموشه[ CLOSED CASES] و وضعیت اصلا امید بخش نیست....
واقعا متاسفم برای بی تدبیری، اگه تدابیر سختگیرانه بود، اینجور نمی شد....
چند هفته است که لیگ برتر برگزار شده، هفته آینده کنکور phd هست، کنکور سراسری هم قراره برگزار بشه و.....
چرا واقعا، به چه قیمتی؟! به قیمت جون مردم!!!
حتی لغو شون باعث ضرر اقتصادی به مردم نمیشه!

۲۰۰ فوتی در روز.... فاجعه است.....
با توجه به جمیعت متاسفانه این امار در واقع دو برابر میزان قربانیان کرونا در امریکا در دیروز بوده است. ایا باز هم صدا و سیما می خواهد از نابودی امریکا به خا طر کرونا گزارش بدهد؟
یعنی کشته مرده ی این پارگراف آخری هستم." وضعیتی امیدبخش نشان می‌دهد." 200نفر مردن تازه وضعیتم امید بخشه.نمیدونم پس کی وضعیت امید بخش نمیشه.لابد قراره 2000-3000هزار نفر بمیرن. اون موقع از امید بخش بودن بیرون میایم.
به نظرتون تاریخ درباره کرونا چه قضاوتی خواهد کرد؟
تو همه چیز اولیم
میزان قربانیان کرونا در ایالت نیویورک که مرکز شیوع کرونا بود از اوچ 700 نفر در روز به زیر بیست نفت در روز یا یک سی و پنجم کاهش یافته ولی میزان قربانیان ایران متاسفانه از اوج 158 نفر در اسفند به 200 نفر در امروز رسیده. ایا کامران نجف زاده باز هم می خواهد با گرفتن حق ماموریت روزانه دویست دلاری در امریکا از نابودی امریکا به دلیل کرونا و حایگزینی دلار امریکا با یوان و روبل و پزوی ونزویلا گزارش دهد؟!
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۱۶:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۷
اینجور که داره پیش میره روزی را باید دیر که پزوی ونزویلا هم از ریال ما قویتره. اگر در کرونا توانستیم رکورد جهانی در بازگشت کرونا را بزنیم چرا در قدرت پول ملی نتوانیم
بر پایه آمار‌های ۲۴ ساعت اخیر، «نرخ مرگ» در کشورمان ۵.۴ درصد است که با نرخ مرگ در جهان، یعنی ۷.۵ درصد فاصله دارد و به همین تناسب، «نرخ بهبود» در ایران ۹۴.۶ درصد است که وضعیتی امیدبخش نشان می‌دهد.
هر کسی ماسک ‌نمیزنه را جریمه کنید!
راننده ی تاکسی که ماسک نمیزنه تاکسی اش را بخوابونید! مغازه داری که ماسک نداره مغازه اش را ببندید. باید مثل وضعیت جنگی برخورد کنید وگرنه به روزی چند هزار نفر میرسه!
میادین تره بار و فروشگاه های زنجیره ایی نباید کسی را بدون‌ ماسک راه بدهند. کارکنانش هم باید ماسک بزنند
هر کسی عروسی یا مهمانی یا عزاداری راه انداخت جریمه سنگین و زندان کنید.
دورکاری در ادارات هم باید برقرار بشه که مترو‌ خلوت بشه اینا هیچ کدام پول نمیخواهد، مدیریت و شجاعت اجرا می خواهد!!!
وقتی آمار آمریکا و انگلیس رو با ذوق و شوق تعریف می کنن و خوشحال میشن از ابتلای مردم کشور های دیگه معلومه سر خودمون هم میاد.همه اخبار ایران شده اعتراضات ضد نژاد پرستی آمریکا و بالا رفتن مبتلاین به کرونا در آمریکا.
انگار سرنوشت امریکا بیشتر بروشون اهمیت داره تا کشور خودمون
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۷
احسنت، این مرگ و میرهای ناشی از تعطیلات خرداده که مردم با ذوق در جاده ها بودند
دلیل تلفات کرونا در دنیا بی کفایتی دولتهاست به ایران که میرسه میشه بی توجهی مردم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۷
درست رای بدین و انتخاب کنید. نکنه تو هم میخوای بگی رئیس دولت هیچ کارس!!
و همچنان نرخ مرگ و میر در ایران 5.4 درصد است من نمیدونم این نرخ شما به تعداد مرگ و میر ها بستگی نداره که در هر صورت نرخ مرگ و میر 5.4 هستش؟
۵ ماهه اون پاراگراف آخر رو مینویسین و میگین وضعیت امیدبخش است ! لطفا دیگه این عبارت رو ننویسین،
دوستان چقدر گفتیم باز نکنید مدرسه و دانشگاه ،پارک و باغ و بوستان و استخر و پرورش اندام و ورزش و مسجد و حرم رو! چقدر داد زدیم ننگ بر مسوولین و مردمان با هم که این افتضاح رو به بار آوردند.د برید دعا کنید برید دعا کنید ولی خدا قبول نمیکنه دعای کشوری رو که بی مسوولیتی خود پرستی طمع توش ریشه کرده و از عقلانیت خارج شده.دوستان برید دعا کنید مگه نگفتید شرایط آرومه باید بریم زیارت!د برید دیگه خجالت نکشید.اینه آقایون مسوول همیشه پر مدعا کشور رو نمیشه با ادعا اداره کرد.برید دنبال شایسته سالاری تا دیر نشده.تا خاک دیگری بر سرمون ریخته نشده.کسی تا موقع دو رقمی شدن مبتلاها بیجا بکنه که بازگشایی مجدد داشته باشه.یعنی آبروی مملکت رفت.برو حالا هی بگو آمریکا!! د آخه مسوول محترم اروپا و آمریکا مردن به ما چه ما مسئول کشور خودمونیم.هی بگو بلند جورججج فلوید!! هی بگو آمریکا نابود شد!الان خودمون به فنا داریم میریم خوبه.آقایون شما سه روز پیش گفتید آمار به دویست ممکن برسه.چطور اینقدر دقیق!!! وای آدم یک دل سیر همه رو میخواد کتک بزنه
چرا نباید رکورد بزنیم؟! هر روز برید بازار تهران رو ببینید. مترو رو ببینید. هر شب غروب به بعد برید پارک های تهران رو ببینید. برید دریاچه چیتگر رو ببینید که مردم چطوری بدون فاصله از هم ازدحام غیر ضروری ایجاد میکنند. به ویژه پنجشنبه و جمعه. راستی کافه ها و رستوران ها رو هم از قلم نندازید و برید ببینید بعضی جاها چطور تنگ هم میشینن. انگار مجبورن که حتما برن کافه و رستوران.

واقعا چرا نباید رکورد بزنیم؟!
متاسفانه انتظار مرگ ومیر بیش از این میرفت این آمار خیلی کمه،وقتی هیچ پروتکلی رعایت نمیشه واز شمبه(شنبه) همه چی عادی وباز شده خداییش خیلی آمار پایین وامید بخشیه، ده بار گفتم هم چوب هم پیاز هم لبو هم...را میخوریم.تاحالا مدیریت با شما بوده یه ماه مسئولیتشو بدید من بیسواد حقوق سیصدمیلیونی هم نمیخوام یه بخورنمیر وکرایه خونه وقسطهامو بدیداگه مهارش نکردم خودمو میکشم
برام واقعا سواله
مردمو چی فرض کردن؟
20 روز بحث و درگیری بودن سر باز شدن مساجد و حرما
اداراتو که از اردیبهشت باز کردن
قرنطینه ای نداشتیم
کمک مالی هم نکردن
حتی 4 تا دونه ماسک مجانی ندادید دست مردم
مثه همیشه ادعاهای الکی و خودنمایی
انتظار چه نتیجه ای رو داشتید؟
چیزیم که دارید اعلام میکنید 1/5 امار واقعی هم نیست
الان از نظر امار رسمی با مکزیک یکی هستیم ولی با تعداد خیلی کمتر فوتیا
با این وضعیت اگه به پاییز بخوریم مثه همیشه مردم نابود میشن مسئولین تو خونه هاشون قایم میشن و اخرشم به خودشون برای مدیریت فوق العاده حقوقای نجومی میدن.
همه دنبال قاتل بروسلی میگردن و کرونا رو رها کردند. چیزی که ارزش نداره جون آدماست.
از دولت که آبی گرم نمیشه اما نمایندگان محترم اگر مزه حقوق ۲۳۱ میلیونی از روی زبونتون پاک شده لطفا یه فکری به حال ما مردم بیچاره بکنید. ۳ ماهه بیکاریم به خدا
کجای این وضعیت امید بخش هست؟ قیمت دلار و سکه و تورم و... رو دیگه نگم.
200??????????????
لطفا این جمله آخر که نرخ مرگ با نرخ مرگ جهانی فاصله معنی دار دارد رو کپی نکنید دیگه زیاد فاصله نداریم
و راهنمایی کنید عقلای جمع چطور می توانند دولت را به انجام کارهایی که پیشگیرانه باشد تا مرگ و میر کاهش یابد راهنمایی کنند.
آمار مرگ در ایتالیا و اسپانیا و آلمان تک رقمی هست و ما بعد از حدود ۵ ماه تازه داریم رکورد جدید ثبت می کنیم.
خدا بگم چیکار کنه هر کی به حسن روحانی رای داد. اگه رئیسی بود دلار نهایتا 5000 بود و اکنون جان انسان ها ارزش داشت نه نان کارتل های فاسد اقتصادی و بانک های رباخوار
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۷
نه برادر هر کی رئیس بود الان وضع ما همین بود چون فقط مردم باید در برابر جنایت های استکبار مقاومت کنن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۷
آره حتما.
بقیش رو نگفتی. با همه دنیا هم صلح کرده بودیم و اونها هم در نتیجه همه تحریم ها را برداشته بودن
مردم هم داشتن توی آزادی بیان هر انتقادی می خواستن می کردند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۷
پوف. چه ساده ای
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۷
بدتر بود
همه این دولت ناکارامد در دو کلمه خلاصه شد. برجام و پروتکل. با برجام نان ملت برید و با روتکل جان ملت
ما رکورد زدیم. تبریک
غم انگیز ولی کاملا قابل پیش بینی
مسئولین ما مثه همیشه تنها کاری که کردن دروغ گفتن و چرت و پرت بود
مثه همیشه هم مردم مقصرن
عوضش طرح ترافیک داریم آی ... طرح ترافیک.......
چرا تعطیل نمی کنین حالا هر کی ماسک نزد یعنی نگرفت عرضه مدیریت ندارین برین دیگه
اصرار دولت برای فعالیت مراکز پر خطر با چه هزینه ای؟
ثابت شده که مصونیت جمعی توهمی بیش نبوده
هیچ چشم اندازی هم از واکسن و دارو نیست وقت ان رسیده که دولت بیماری را جدی بگیرد
اینا تازه آمار دو روز پیشه که الان اطلاع رسانی میشه
مال امروز رو 48 ساعت بعد ببینید
خدا لعنت کنه.. سه تا عزیزانم رو از دست دادم صد میلیون تومن هم از جیبم رفت. چرا گزارشی از نبود تخت و دستگاه پخش نمی کنید؟ پدر من به خاطرر نبود تخت فوت کرد شوهر خالم خودش دستگاه تهییه کرد. بیمارستان رسول اکرم
تو رو به اون خدایی که میپرستی اون جمله امید بخش آخر خبرتو حذف کن
فکر کردم که این عرصه رو باختیم ولی کماکان کولاک می کنیم.
همین طور ادامه بدید تا رکورد مرگ و میر زیاد بشه و دولتمردان ایران خوشحال بشن.
کرونا رحم ندارد به خودتون رحم کنید
به همه تبریک میگم.
اولش فکر میکردن ایتالیایی ها احمق هستند که امارشون رو بالا اعلام میکنند اما اونا واقعیت رو به مردمشون گفتن و دنبال راه چاره رفتن الان هم موفق شدن مهارش کنن. ما هم دروغ گفتیم اینم نتیجه دروغ. منتظر امار ۱۰۰۰ کشته در روز باشید.
دوستان یک نکته جال. فارس در دو روز گذشته هزار و هزار و صد بیمار کرونایی تشخیصی داشته. بگذریم این اعداد با عدد دوهزار و پونصدتایی کل کشور نمی خونه ولی حتی تو استان های زرد هم اسمش نیومده.
کلا تو کار رکورد زدن هستیم
آمار کشته ها یه طرف
گزاره ی "نرخ بهبود در ایران" ته خبر هم یه طرف
ما با بقیه چکار داریم؟خودمون رو ببینیم و کار خودمون
آمار کشته ها یه طرف
گزاره ی "نرخ بهبود در ایران" ته خبر هم یه طرف
ما با بقیه چکار داریم؟خودمون رو ببینیم و کار خودمون
ماسک صد در صد ، پیاز بخورید ، در ماشین حتی الامکان پنج دقیقه با کولر و شیشه پایین رانندگی کنید ،، ترجیحا کولر نزنید ،،،،، در مسافرت‌ها مکان اجاره ای را با وایتکس و آب نصف نصف ضد عفونی کنید
بله کرونا جان ۲۰۰ نفر را گرفت... قطعا با برگزاری کنکور ها جان جان هزارن نفر به خطر می افتید.... تعجب میکنم این همه اصرار به برگزاری را ....
عین شاخص بورس و نرخ دلار و سکه داره رکورد میزنخ.

کلا بدبختی تو این مملکت هر روز رکورد میزنه، جای تعجب نیست!!!!!
مردم ازهمتون خواهش میکنم مهمانی نروید
ازمنزل تامیتونین خارج نشین
من 4ونیم ماهه توخونم
خیلی خیلی سخته ولی
به بچه هاتون رحم کنبن
به بچه های دیگران رحم کنین
نگران نباشین واکسن (( نمکی 110 )) در راهه. خود سعیدخان پریروز قولشو داد.
از الان باید به فکر بچه های معصوم باشیم و خانواده هایی که ممکنه درگیر بشن... لابد علاوه بر اینکه هر روز باید ماسک و دستکش دست ساز می‌شوریم و بار اصلی آموزش بچه ها روی دوشمونه باید مداد و دفتر و کتاب هم بشوریم و ضد عفونی کنیم... فقط میخوان بگن یه کاری کردیم! الان وقتشه بگید مدرسه کی باز میشه؟ به جای تصمیمات بی موقع فکر الان باشید... اگر دین ندارید لااقل آزاده باشید
پاسخ ها
چی میگی؟
| United States of America |
۱۷:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۷
کدام‌مدرسه؟ مگه میشه هر روز دفتر و‌کتاب را الکل یا وایتکس زد؟
باز شدن مدرسه ها یعنی روزی چند هزار نفر تلفات
یاااااااااااااااااااااااااااااااااا اببببببببببببببببببببببببببولفضل... اینا دیگه کاری ازشون برنمیاد، خودت به دادمون برس! ازونور دلار و گرونی، از اینور کرونا، تا انقراض نسلمون چیزی نمونده!
همون آمریکا آمریکایی که می کنید... 43 هزار نفر در روز مبتلا می شند. آمار کشته ها 250 نفر هست... نه که دو هزار و ششصد نفر با 200 کشته ..
پاسخ ها
ناشناس
| Virgin Islands (British) |
۱۹:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۷
شما هم به جای روزی 28000 تست بالای 500000 تست در روز بزنید ببینید هر روز چند مبتلا پیدا می کنید.
آقایون مسئول اگه به فکر مردم نیستین لااقل به فکر سلامتی خودتون باشین.. دلیل این همه اصرار برای برگزاری آزمونها چیه؟حالا اصلا یک سال آزمون برگزار نشه آیا مملکت بدون دکتر و مهندس و... میمونه
حفظ جان مهمه یا کسب عناوین مهمه؟!!!
هر بدبختی تو این کشور هست از بی کفایتی روحانیه...
خدا از روحانی و هر که بهش رای داد نگذره..
ه‌
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۷
ما وقتی که به روحانی رای دادیم می دونستیم وضعیت افتضاح خواهد بود ولی رای دادیم تا از اینکه وضعیت همین افتضاح ضربت در ۱۰ باشه جلوگیری کنیم که کردیم.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۷
18:50
این توجیهات مستنداتی داره ؟ یادمه امثال جنابعالی یک ماه قبل میگفتید دولت در زمینه کرونا خیلی خوب کار کرده حالا هم برای این که اون حرف رو توجیه کنید اینو میگید البته در مورد برجام هم همین بود در کل به عقیده تون اگر همفکران شما نبودن ایرانی دیگه وجود نداشت
اوضاع خیلی وحشتناکه
یا حسین! چرا هیچکس کاری نمی کنه! چرا نه قرنطینه ای نه چیزی! مردم رو به امان خدا ول کردن فقط می گند ماسک بزنید! خسته نباشید واقعا... تو مبارزه با کرونا هم رفوضه شدیم. علی برکت الله
1- عزا و عروسی رو کاملا اجباری تعطیل کنید 2- همه مراکز تجمعی که ارتباطی با معیشت مردم ندارند را کاملا اجباری تعطیل کنید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۷
تعطیلی نامحدود تمام تجمعات
جناب آقای روحانی که اوایل کرونا فرموده بودید البته که وضع ما از اروپا بهتر است، جوجه را آخر پاییز میشمارن....
این بی خیالی مسئولین است پس گرانی چی تو را به خدا فکری به حال این مردم واقعا خوب و مهربان بکنید تا که دروغ
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۷
اگر فکر وجود داشت حال و روزمان این نبود
دوست من تست کرونا داد خودمون که نگاه کردیم دیدیم منفیه بعد برای نشان دادن به دکتر به بیمارستان مراجعه کردیم گفتن فقط باید ببری داخل بخش کرونایی ها به دکتر اونجا نشون بدی!!! گفتیم خب اگر آلوده بشیم چی گفت مجبوری بری اونجا طبق قانونمون آزمایش کرونا فقط توی همون بخش رویت میشه!!! من فکر میکنم بیمارستان ها عمدا دارن کاری میکنن که کرونا نه تنها تموم نشه بلکه بیشتر هم پخش بشه تا به نون و نوایی برسن حاضرم حرفمو ثابت کنم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۷
کرونا برای هیچ کس نان و نوا نداره. از جمله کادر درمان که خودشون بیشتر از همه در حال فرسودگی و بیماری هستند.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۸
ناشناس ۱۹:۳۳ شما تشریف ببر بیمارستان های خصوصی شهرک غرب و سعادت آباد ببین چه خبره اسم نمیبرم از بیمارستان ها شما برو خودت چندتاشو برو ببین تا نظرت عوض بشه
بنده امروز جهت كار ضروري با خودرو خود رفته تبريز به خدا داخل مكانهاي سربستع ومراكز خريد اكثر ماسك نداشتند وكسي هم كاري نداشت با خواهش تمنا نميشود مسولين بدتر از مردم جدي نيستند
همینه دیگه می خواین امار مرگ و میر و ... بالا نره ؟ می خواین همه چی رو با ساده انگاری و مسخره بازی بگذرونین و نتیجه کارتونم از همه بهتر باشه ؟ این قدر پیام دادم اینجا که ترو خدا ماسک زدنو اجباری کنین خودم خسته شدم . واقعا گرفتن چنین تصمیمی مثلا از اول بهار سخت بود ؟ بابا سیاسی بازی رو بذارین کنار دولت روحانی می گه سخت در حال کاره خوب چرا در حد یک پوشوندن کامل صورت با پارچه هم من ندیدم از این دولت ؟ چرا به اسم می گین باز کردن با رعایت پروتکل ها ولی هیچ چیزی رو رعایت نمی کنین ؟ فقط به به و چه چه که ما الیم و بلیم ؟ مگه دولتای دیگه با خواهش و شوخی به مردم می گن ماسک بزنن یا اینکه اجباری می کنن چون بی توجهی یه نفر باعث اسیب جامعه می شه . باور کنین این دولت داغون داغونه و فقط حرف مفت می زنه
آمریکا هم نشدیم.
خدایاااااااااااا چه بلایی داره سرمون میاد واقعا دست این مسئولین درد نکنه دیگه هیچی ندارم بگم
هیچ ویروسی تمام نمی شه. مگه ویروس سرما خوردگی ، آنفولانزا ، HIV .و ... تمام شده که کویید 19 تمام بشه
کشف درمان و واکسن ویروس هم تا پیش از پایان سال 2020 محال است. تازه اگر واکسن آن کشف شود به این
راحتی در اختیار ما قرار نمی گیرد. کرونای جدید فرصت طلب ترین ویروسی است که تا بحال ظهور پیدا کرده و پیر و
جوان و بچه نمی شناسد. با بازگشاییهای فله ای و مسافرتهای تفریحی و برگزاری مجالس عروسی و عزا بهترین
فرصت را به کرونا دادیم تا کرونا ما را شکست دهد!!! اگر استفاده از ماسک را از همان زمان اوج گیری بیماری در
خوزستان (یک ماه پیش) اجباری می کردند و مانند فروردین ماه جلوی سفرهای غیر ضروری گرفته می شد الان به
این اوضاع دچار نمی شدیم. کرونا باخواهش و پند و اندرز از بین نمی رود قاطعیت و جدیت همگانی لازم است. اگر از امروز شروع کنیم تا یک ماه دیگر نتیجه اش را میبینیم.
موج دوم کرونا بدلیل خستگی مردم از قرنطینه مشکلات شدید اقتصادی براحتی قابل پیش بینی بود. الان هم تنها راه حفظ فاصله گذاری اجتماعی، استفاده گسترده از ماسک و شستشوی دستها و ضد عفونی معابر عمومی است. برای اینکه مردم بتوانند شرایط قرنطینه را راحت تر تحمل کنند صدا و سیما باید برنامه های جذاب تر بسازد و رستورانها هم فضای باز پیاده رو را از شهرداری بگیرند و در فضای بسته غذا سرو نشود.
خدا رحم کنه.
من دانشجو پزشکی ام
کلاسای عملیمون توی بیمارستانهای سانتر کرونا برگزار میشه
واقعا نمیدونم مسئولین ،دقیقا دارن چیکار میکنن
چرا مارو تعطیل نمیکنن آخه
هر روز با مریضای مشکوک به کرونا باید سر و کله بزنیم
واقعا برا مسئولین متاسفم
خدامقصردولته اول اینکه دفترچه های بیمه تعویضش حضوری شد مشکلات کارت های بانکی که حضوری باید میرفتی گرانی وهرکس یک قیمت میده ادم کم درامد هم میگرده کجا مایحتاجش ارزانتر است تا وقتی هوش و هواسمون به امریکا و ایتالیا و غیره است بدتر هم میشه قربانیان یک میلیون میخواستن بدهند هرچی سن بالا بود کشیدند بیرون دنبال سیم کارت اینها امار را بالا نبرده همیشه هم اقای فلانی جلوی دوربین میخنده
ترو خدا آقا روحانی یه کاری بکن لااقل ما که بهت رای دادیم فحش نخوریم
با اگاهی کامل شیریجه رفتیم تو کرنا
با سلام خدمت شما من یک دانش آموز در استان خوزستان هستم از شما میخواهم درسال جدید با تمام نکات بهداشتی و استفاده از ماسک و... مدارس بازگشایی شوند دبیرستانی هستم و تحصیلات هم برایم مهم است اگر مردم خودشان بخواهندو بهداشت فردی خود را رعایت کنند و وضعیت سلامتیشان برایشان مهم باشد با این بیماری مواجه نخواهند شد اگر شده یک ماه و نیم از خانه بیرون نروند ک نتیجه اش را ببینند.
اینهمه تو تلویزیون و خبرگزاری ها گفتند ویروس یاب ساختیم، داروی کرونا ساختیم، مناطق سفیده و اروپا و آمریکا از ما باید یاد بگیرن نتیجه اش این بود؟؟؟ به جای اینکه صد ساعت تو تلویزیون راجع به حقوق سیاهان و تبعیض نژادی تو آمریکا برنامه درست کنید چهار تا هشدار بهداشتی می‌دادید و می‌گفتین که تنها وسیله موثر ماسک هستش. پرستارهای بیچاره رو استخدام سه ماهه کردین و بدون بیمه و هیچی اخراج کردین بعد حرف از برده داری نوین میزنید؟؟...یه خورده کمتر لاف بزنید آقایون مسیولین با مردم رو راست باشید.
یادتونه به کشورای دیگه می‌خندیدید میگفتید قرنطینه مربوط به قبل جنگ جهانی اوّله ؟ میگفتید "چین" هم راضی نبوده از قرنطینه ؟
یادتونه میگفتید دنیا از اقدامات ما در زمینه کنترل کورونا متعجبه و میخواد از تجارب ما استفاده کنه؟
تازه یادتون افتاده ماسک رو اجباری کنید ؟ نمیشد همون اول اجباریش کرد یا اُفتِ لاتی حساب میشد؟
از آن موقع که همه درباره مسائل تخصصی نظر دادتد این شده...... بگید!!!!!!!
این رندی ارقام عجیبه ...برای چند روز روی عدد ۱۶۳ ثابت موند بعد شد ۲۰۰ !!!
سلام
یکماه همه کشور رو قرنطینه کنید حقوق کارمندا هم تقسیم کنید به حساب اونهایی که کارگرن وحقوقی ندارن نزارید هیچکس به مدت یکماه ازخونه بیرون بیایدبعدازیکماه همه ویروسها نابودمیشه
آقای مسئول عزیز شما را به خدا از این فرصت تابستان استفاده کنید و کرونا را کنترل کنید. مگه تابستون که معلمها تعطیلن اقتصاد ورشکسته شده؟! حالا ادارت و شرکتها رو تعطیل نکنید ، با حد اقل ظرفیت باز باشن. به خدا آمار پایین فروردین فقط به خاطر همون تعطیلی طولانی مدت بود وگرنه الان مردم بیشتر از اون موقع ماسک می زنن و آگاه تر شدن. ولی بی فایده هست. من مادر شاغلی هستم که تا 4 بعد از ظهر با دانشجویان پزشکی که طفلکیها با خودشون آلودگی حمل می کنن سر و کار دارم. دو فرزند خردسال دارم که به بدبختی دارم ازشو ن محافظت می کنم. اگه این ادارت کوفتی رو شیفتی کنید هیچ اختلالی در امور ایجاد نمیشه به خدا. اقتصاد ورشکسته شد من خسارتشو می دم!!!!
عجب...!!!
ایرانیا کرونا نمیگیرن
برچسب منتخب
# غزه # ماه رمضان # عید نوروز # کاظم صدیقی # دعای روز هشتم رمضان # دعای سال تحویل
وب گردی