بازدید 9260
۱

بازداشت چند مقام جمهوری آذربایجان به اتهام اختلاس

سرویس امنیت دولتی جمهوری آذربایجان روز دوشنبه از بازداشت سه تن از مقام‌های ارشد وزارت امور خارجه این کشور به اتهام اختلاس، فساد اقتصادی و رشوه خواری، خبر داد.
کد خبر: ۹۸۸۹۴۶
تاریخ انتشار: ۱۷ تير ۱۳۹۹ - ۰۹:۰۴ 07 July 2020

به گزارش «تابناک» به نقل از خبرگزاری صدا و سیما، سرویس امنیت دولتی جمهوری آذربایجان روز دوشنبه از بازداشت سه تن از مقام‌های ارشد وزارت امور خارجه این کشور به اتهام اختلاس، فساد اقتصادی و رشوه خواری، خبر داد.

بنا برگزارش سرویس امنیت دولتی جمهوری آذربایجان، درخصوص فساد اقتصادی، اختلاس و رشوه خواری برخی مقامات وزارت امور خارجه در بازرسی‌های صورت گرفته، اقدام‌های غیرقانونی متعدداز جمله اختلاس بودجه اختصاص یافته برای تامین فعالیت واحد‌های مختلف وزارت امور خارجه از سوی "فرهاد ملازاده" رییس اداره امور عمومی و مسوول کمیسیون مناقصه و "سلیم علی زاده " مسوول بخش اقتصادی اداره امور عمومی وزارت امور خارجه مشخص و هردوی آن‌ها بازداشت شدند.

همچنین در این بازرسی "نوروپاشاعلی زاده "رییس بخش کنسولی و حقوقی اداره کنسولی وزارت امور خارجه جمهوری آذربایجان به اتهام دریافت رشوه برای صدور ویزا برای اتباع خارجی بازداشت شده است.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۲
انتشار یافته: ۱
یکی از موارد خوبی که در جمهوری آذربایجان شاهدش بوده ام این است که از همان لحظه اول عکس و فیلم این افراد قبل از آن که حتی در اداره پلیس هم توضیحات بدهند پخش می شود و همه با سیمای آنها آشنا می شوند. حتی اگر هیچ مجازاتی هم نباشد (که حتماً هست از جمله مصادره اموال) همین گام برای بازدارندگی بسیار مؤثر است. حتی چهره ی یک دزد موبایل ده ماناتی را هم نشان می دهند و این سبب شده جرم و جنایت بسیار کم شود. از این دست اقدامات در سال جاری بسیار صورت گرفته و بسیاری از استانداران و فرماندارن درست هنگام ارتکاب جرم دستگیر شده و از کار برکنار شده اند. آنها بسیار سیستمیک عمل می کنند به گونه ای که هیچ جای بحثی نمی ماند. مثلاً کارگذاشتن دوربین حتی در منزل این افراد، پرداخت رشوه با پول های علامت گذاری شده و ....
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل