بازدید 17482
۲
بازتاب

بازی پارس جم - استقلال لغو شد، آبی‌ها در قرنطینه

وقتی ۲۵ درصد بازیکنان و کادر فنی یک تیم کرونا داشته باشد، تیم به قرنطینه خواهد رفت. تیم استقلال ۱۲ تست مثبت ارائه داده است و استقلال با توجه به اینکه نفرات این تیم در خصوص کرونا به حد نصاب رسیده است، به قرنطینه خواهد رفت
کد خبر: ۹۸۸۴۴۴
تاریخ انتشار: ۱۵ تير ۱۳۹۹ - ۰۰:۲۴ 05 July 2020

رئیس فدارسیون پزشکی ورزشی می گوید تیم استقلال با توجه به تعداد نفراتی که در این تیم به کرونا مبتلا شدند، به قرنطینه می رود.

به گزارش تابناک ورزشی، مهرزاد خلیلیان رئیس فدارسیون پزشکی ورزشی در گفت و گویی تلوزیونی در خصوص قرنطینه بازیکنان استقلال گفت: وقتی ۲۵ درصد بازیکنان و کادر فنی یک تیم کرونا داشته باشد، تیم به قرنطینه خواهد رفت. تیم استقلال ۱۲ تست مثبت ارائه داده است و استقلال با توجه به اینکه نفرات این تیم در خصوص کرونا به حد نصاب رسیده است، به قرنطینه خواهد رفت. وقتی استقلال هم این شرایط را داشته باشد، تیم مقابلش که با استقلال دیدار داشته است، بازی امروزش (یک شنبه) به تعویق می‌افتد.

او ادامه داد: ما هنوز مدارک را بررسی نکردیم و قرار است مدارک ارسال شده را در خصوص ابتلای بازیکنان برخی باشگاه‌ها به کرونا در جلسه امروز (یک شنبه) تخصصی و کمیسیون ویژه پزشکی با کمک سازمان لیگ فوتبال مورد بررسی قرار بگیرد.

بازی پارس جم - استقلال لغو شد، آبی‌ها در قرنطینه

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
12 نفر از چند نفر تستشان مثبت شده
وقتي تيم اميد ونوجوان ونو نهال را هم به امار تست اضافه ميكنند واز 60 نفر صوري 12 تا مثبت اعلام ميكنند با يد اين دروغ را بدقت بررسي كرد
شايسته نيست براي جبران عقب ماندن در جدول دست به هر دروغ ودغلي زد
وظيفه امروز فدراسيون راستي ازمايي دقيق ميباشدوهيچگونه مسامحه وكوتاهي از نظرها بدور نخواهد ماند
سی بازیکن دارید 8 تا هم کرونا داشته باشند یازده بازی کن می فرستادید جم ...فکر کنم هوا گرم بود ..ستون تا ستون فرجه
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان