بازدید 10812
دفتر نتانیاهو: مذاکرات با آمریکا ادامه دارد

وزیر اسرائیلی: اعلام طرح الحاق به تعویق افتاد

دفتر نتانیاهو اعلام کرد، مذاکرات حول الحاق اراضی فلسطینی همچنان ادامه دارند. وزیر همکاری منطقه‌ای رژیم صهیونیستی امروز (چهارشنبه) شروع نشدن روند "الحاق بخش‌هایی از کرانه باختری به اراضی اشغالی" را به نبود توافق با دولت آمریکا ربط داد.
کد خبر: ۹۸۷۸۷۶
تاریخ انتشار: ۱۱ تير ۱۳۹۹ - ۱۹:۵۸ 01 July 2020
به گزارش تابناک به نقل از ایسنا، رسانه‌های اسرائیلی اعلام به نقل از دفتر بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی اعلام کردند، نتانیاهو به رایزنی‌هایش با آمریکایی‌ها ادامه می‌دهد در عین حال رایزنی نیز با رئیس شورای امنیت ملی و فرماندهان امنیتی به عنوان سلسله رایزنی‌ها در خصوص مساله الحاق دارد.

این دفتر افزود: رایزنی‌های بیشتری در روز‌های آینده انجام می‌گیرند.

همچنین اوویر اوکینیس، وزیر همکاری منطقه‌ای این رژیم که از دوستان نزدیک بنیامین نتانیاهو هم است، پیش بینی کرد، روند الحاق در وقتی دیگر از ماه ژوئیه آغاز شود.

نتانیاهو گفته بود، دولتش الحاق غور اردن و شهرک‌های بزرگ در کرانه باختری را اول ژوئیه یعنی امروز اعلام می‌کند، اما هیچ تصمیمی در این باره امروز صادر نشد.

اوکینیس به رادیو ارتش رژیم صهیونیستی گفت: از نظر من روند ممکن بود امروز آغاز شود، اما توافق کاملی با دولت آمریکا به وجود نیامد.

این مقام اضافه کرد: ممکن نیست هماهنگی با دولت آمریکا را نادیده گرفت.

هیئت آمریکایی به ریاست آوی برکوویچ (فرستاده آمریکا در امور روند صلح خاورمیانه) طی دو روز گذشته مذاکراتی با مسؤولان اسرائیلی داشت و امروز بدون اعلام نتایج سفرش سرزمین‌های اشغالی را ترک کرد.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر