نبض خبر؛

سخنرانی ظریف در شورای امنیت سازمان ملل

کد خبر: ۹۸۷۸۳۸
تاریخ انتشار: ۱۱ تير ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۹ 01 July 2020
تعداد بازدید : 6175
بازدید 22257
۴
نشست شورای امنیت سازمان ملل که شب پیشین (دهم تیرماه) با هدف متقاعد کردن کشورهای دنیا توسط آمریکا برای عدم اجرای بخشی از برجام و جلوگیری از لغو تحریم‌های تسلیحاتی سازمان ملل علیه ایران، برگزار شد، با مخالفت همه اعضای این شورا و انتقاد یکپارچه جامعه جهانی از آمریکا به دلیل خروج از برجام همراه بود. در همین راستا محمدجواد ظریف در نشست مجازی شورای امنیت عنوان کرد: «برای نخستین‌بار در تاریخ سازمان ملل، یکی از اعضای دائمی شورای امنیت به رویه خطرناکی دست زده و اقدام به مجازات دولت‌های قانونمدار و اشخاصی خصوصی کرده که قانون را رعایت می‌کنند. با این حال حتی یک جلسه شورا برای نکوهش دولت آمریکا تشکیل نشد.» بخش‌های مهم سخنرانی ظریف را با زیرنویس فارسی می‌بینید و می‌شنوید.
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۴
دمش گرم
خدایش زحمت کشید
افتخار ایران
خدا نگهدارش باشد. من از صحبتهای ایشان لذت بردم.
جناب ظریف اگر طرفدار حق هستید از خودتان شروع کنید اگر میخواهید به صدای مظلومیت شما گوش کنند به داد مظلوم که بیش از ده بار به شما ایمیل زده حتی زحمت خواندن بخود ندادید برسید . بنده مظلوم واقع شده ام تحت نظارت نمایندگی شما ... اگر باد بکارید ، طوفان درو میکنید
چرا نظر من در خصوص آقای ظریف پخش نشد . توهین ؟ افترا ؟ چی داشت که سانسور میکنید . من جوابگوی نوشته هایزخود هستم و شماره هم میزارم ..