بازدید 9054
۲

خدمتگزاران سلامت تاپایان ماه‌جاری شهید تلقی می‌شوند

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: به زودی آخرین هماهنگی ها با ستاد کل نیروهای مسلح انجام خواهد شد و تا پایان ماه جاری روند تایید شهدای سلامت انجام می‌شود.
کد خبر: ۹۸۷۶۹۲
تاریخ انتشار: ۱۱ تير ۱۳۹۹ - ۰۸:۱۸ 01 July 2020

به گزارش «تابناک»، سعید اوحدی در گفتگو با خبرنگار مهر، در خصوص آخرین وضعیت تأیید خدمت‌گزاران عرصه سلامت به عنوان شهدای سلامت، گفت: وضعیت شهدای سلامت بر اساس سه گردش کار خدمت رهبر معظم انقلاب ارسال شد. یک گردش کار از سوی ستاد کل نیروهای مسلح، یک درخواست از سوی وزارت بهداشت و یک درخواست نیز از سوی بنیاد شهید شهید برای ایشان ارسال شد و خوشبختانه با عنایت رهبر انقلاب هر سه درخواست مبنی بر به شمار آوردن خدمت‌گزاران عرصه سلامت به عنوان شهدای خدمت موافقت شد.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران افزود: در حال حاضر مصوبه شورای عالی امنیت ملی در این خصوص گرفته شده و روند ثبت این عزیزان به عنوان شهدای سلامت در مسیر خود قرار گرفته است. بر اساس قانون، با پایان این روند، این عزیزان به عنوان شهید تلقی خواهند شد و از تمامی خدمات بنیاد شهید نیز بهره مند می‌شوند.

وی اظهار امیدواری کرد: به زودی آخرین هماهنگی‌ها با ستاد کل نیروهای مسلح انجام خواهد شد و تا پایان ماه جاری روند تأیید شهدای سلامت انجام می‌شود.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۳
انتشار یافته: ۲
تابناک عزیز
لطفا پیگیر تغییر سمت نیروهای درمانی و فنی که در دوران کرونا در مراکز درمانی تلاش کردن هم باشید...

تغییر نیروهای شرکتی به پیمانی
پیمانی به قراردادی
قرادادی به رسمی
کی شهید است یا نیست را خدا تعیین میکند نه بندگان خدا.که بیایند واسه شهید بودن یا نبودن افراد ضوابط ومحدوده زمانی ومکانی هم تعیین بکنند.
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان