بازدید 60605

زمان واریز یارانه بنزینی تیرماه ۹۹ اعلام شد

هشتمین مرحله از کمک‌های معیشتی ساعت ۲۴ امشب (سه‌شنبه) به حساب سرپرستان خانوار واریز می‌شود.
کد خبر: ۹۸۷۶۰۱
تاریخ انتشار: ۱۰ تير ۱۳۹۹ - ۱۷:۰۴ 30 June 2020

هشتمین مرحله از کمک‌های معیشتی ساعت ۲۴ امشب (سه‌شنبه) به حساب سرپرستان خانوار واریز می‌شود.

به گزارش ایسنا، با اصلاح قیمت بنزین در آبان‌ماه سال گذشته، قرار شد تا از محل مابه ‌التفاوت ایجاد شده از افزایش قیمت این سوخت، هر ماه مبلغی به صورت نقدی در اختیار گروه‌های مشمول قرار بگیرد.

بر این اساس هدفگذاری دولت جمعیت حدود ۶۰ میلیون نفری از جمع یارانه‌بگیران بود که نزدیک به ۱۹ میلیون خانوار تخمین زده شده بود.

پرداخت کمک معیشتی از آبان ماه پارسال آغاز شد و در ابتدا برای حدود ۱۷.۷ میلیون خانوار واریز انجام و در ادامه با بررسی درخواست مشمولیت این یارانه، جمعیت تحت پوشش افزایش یافت و از ۱۸.۵ میلیون خانوار هم گذشت.

بر خلاف یارانه نقدی که رقم ثابت ۴۵ هزار و ۵۰۰ تومان برای هر نفر است، کمک معیشتی به تناسب اعضای خانوار پرداخت می شود که برای خانوارهای تک‌نفره ۵۵ هزار تومان، دو نفره ۱۰۳ هزار تومان، سه نفره ۱۳۸ هزار تومان، چهارنفره ۱۷۲ هزار تومان و پنج نفره و بیشتر ۲۰۵ هزار تومان است.

هزینه پرداخت کمک معیشتی در هر ماه حداقل ۲۵۰۰ میلیارد تومان است که در سال به حدود ۳۰ هزار میلیارد تومان می‌رسد، این در حالی است که دولت برای پرداخت یارانه نقدی ۴۵ هزار و ۵۰۰ تومانی نیز حدود ۴۲ هزار میلیارد تومان در سال هزینه می‌کند که در این حالت حداقل ۷۰ هزار میلیارد تومان هزینه پرداخت یارانه‌های نقدی است.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱۵
نوش جونمون
سلام خسته نباشی دست دولت درد نکنه انشاالله موفق باش ایران
شما که هر روز اجناس گران می کنید دسمزدها به زور چند در صد می برید بالا هزار برابر هم کالا میره بالا با این اوضاع چیزهای الکی هم تسویه می کنید یک جوان از کجا بیاره طلای متقال هشتاد تومان حالا یک گزرم بره بخره بیک میلیون کجا صد میلیون پیش خونه و اجاره بده خرج خوراک قبص و بیمه اینها با حقوق دومیلیون چطور زن بگیره چرا به همه معیشتی نمیدید هر کس را با یک بهانه رد کردید انهایی که حقوق بالا دارن میگن این که چیزی نیست اما برای مردم دو سه میلیون زیاده مگه همه همان مرغ و نان برنج و روغن نمخواهند بخرن خون اونها قرمز تره چیزهای خوب بخورن مردم بدبخت نون ماست هم نتونن بخورن
بد.به علت کم بودن پول بنزین
متاسفانه‌به‌اینجانب‌که‌بازنشسته‌هم‌هستم‌‌تعلق‌نگرفت‌ایاامکان‌داردکه‌تجدیدتظرشودشایدیه بنده‌وامثالهم‌هم‌تعلق‌بگیردباتشکر
پس نتیجه میگیریم بازهم درحق مردم بیچاره اجحافشده.نسبت به بعدخانوارازمبلغ یارانه ان کسرشده.چراینفره55بعدچهاریاپنج نفره172و205تومن.
آقا من راننده بدبختم قسط باید بدم بریزید لامصبو
اینکه بنزین نبود این یارانه همیشگی بود
این ماه فقط بیستم پیام آمد و قسط را هم کم کردن ولی بنزین تا الان که آخر ماه هست پرداخت نشده!!!
پیشنهاد میدهم یک جدول دو ستونه تاریخ و نوع یارانه را از اول تا آخر بصورت تقویم درست کنید تا جاهایی که با عوض کردن تاریخ یا نفرات یا هرچی تو این شلوغ پلوغی ها دولت مردم را گیج نکند لایی بزند مثلا یک تومان را که پرداخت کردن اون ماه دیگه یکی از دو یارانه که یکی معمولی بود و یکی بنزین را پرداخت نکردن در حالی که یارانه هرچی بود چه بنزین چه احمدی نژادی قرار بر قسط و پس دادن نیست و یک تومان را پس میگیرن
سلام . ثبت نام کردم برای دریافت پول بنرین اما هیچ پولی بعد گذشت یکماه برای من ریخته نشده چکار کنم ؟
مسخره نیست؟ من متاهلم این سری واسمون ۵۵ واریز کردن به جای ۱۰۳.
والا من درامدی ندارم بخدا دیگه خسته شدم .براچی یارانه و کمک معیشتی ناچیز منا قطع کردید
ببخشید این یارانه بنزین که دارید هزش حرف میزنید ایا به یارانه و کمک معیشتی ربطی نداره یا همونه.
بااحترام کاشکی ماهم مثل کویت مثل عربستان مبلغی قابل از اینهمه درآمد کشور که متعلق به همین مردم است را به حسابشان واریز میکردیم تا از اینهمه رنج وفلاکت نجات پیدا میکردن
ما نفهمیدیم این یارانه بنزین همون معیشتی یا نه؟ آخه تیتر خبر نوشته یاران بنزین ولی خود متن خبر از یارانه معیشتی حرف میزنه، اینو نفهمیدیم، این یعنی معیشتی هم از درآمد بنزین میدن واسه همین میگن یارانه بنزین، اگه اینطوری باشه پس معیشتی چیه، اون اینکه دوتا اسم داره، یکی لطفا اینو بهم توضیح بده ممنون میشم ازتون، البته این سوال، سوال خیلی ها هستش؟؟؟؟؟
سه ماه است که قرار شده به حساب من بریزند هنوز نریختند
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان